לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הבלוג הזה היה פעם על מסע מופלא. המסע נגמר והחיים התחילו. מסע אחר.

Avatarכינוי: 

בת: 40





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

פראג - התמונות


בזמן האחרון אני לא מצלמת כמו פעם, בהתחלה התלהבתי מהמצלמה וצילמתי הכל, הייתי עושה סיבובים בת"א וביפו וחוזרת עם כרטיס זכרון מלא. אבל כמה פעמים כבר אפשר לצלם את הנחלה?

אני לא מתחברת לצילומי רחוב, ולא אוהבת לצלם אנשים בלי ידיעתם. מה שאני אוהבת זה לצלם טבע ולצלם ילדים (נו מה, זה הדברים הפוטוגנים). אז יוצא לי לצלם בעיקרי בימי הולדת של ילדי חברים וכשאנחנו נוסעים לחופש. הנה התמונות מפראג:

 

פסטיבל ריקודי עם בעיר:

 

 

 

אחד מהמוני הפרפרים בכיכר "namesti miru"

 

 

השעון האסטרונומי, בזווית קצת שונה

 

 

גשר קארל

 

 

 

ביציאה מגשר קארל

 

 

תצפית מהמצודה

 

 

 

המצודה, גם היא מזווית קצת אחרת

 

 

 

מגדל השעון (צילמתי בקנון 40D של ידיד שלי, אני גם רוצה כזאת!)

 

 

באותו נושא - היום נפגשנו עם עוד צלם לחתונה, או ליתר דיוק "חברת צלמים". הוא הראה לנו כמה אלבומים מאוד מרשימים אבל ואללה, כשיש כמה צלמים שעובדים ביחד זאת בעיה. כל פעם שאלנו מי צילם את התמונה הזאת או את האלבום הזה והוא לא ממש ידע לענות. מסתבר שזה מאוד נפוץ בעסקי החתונות שזוג לוקח "חברה" ולא צלם. לי זה מאוד מפריע - אם אהבתי את התמונות באתר/אלבומים של החברה אף אחד לא מבטיח לי שזה מה שאקבל כי יש שם כמה צלמים, כל אחד עם הכשרון והאופי שלו. אני לא מבינה איך אנשים יכולים לבחור ככה. מצד שני הרף שלי לבחירת צלם הוא מאוווד גבוה  כנראה נלך בסוף עם בחור אחר שראינו, אחד שהוא "צלם" ולא "חברה".

נכתב על ידי , 14/8/2009 22:01   בקטגוריות צילום  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



41,752
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMary אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mary ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)