לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הבלוג הזה היה פעם על מסע מופלא. המסע נגמר והחיים התחילו. מסע אחר.

Avatarכינוי: 

בת: 40





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2009

הזנחה פושעת


לא הייתי כאן מספר שבועות אבל כמובן שיש לי שלל תירוצים:

-          התחתנתי ביום שלישי

-          אבא לקח את המצלמה שלי לחו"ל ולכן לא יכולתי לצלם את העבודות במצלמה נורמלית, כך שהעדפתי לוותר על לעלות תמונות

-          התחלתי ללמוד היום וזה די מלחיץ. אק"ג זה דבר סופר מסובך וכרגע אני מנצלת את כישורי התפירה שלי כדי להכין נרתיקים לכרטיסיות הלימודים שלי ושל חברותיי... (אילו רק יכולתי לצלם אותם, הם דווקא מתוקים מאוד למרות מה שנמצא בפנים)

 

בין היתר יש לי גם הרבה לחץ בעבודה, מה שגורם לי לעשות כל מיני דברים שאני ממש לא מרוצה מהם כמו להפסיד את המפגש של "פרידה ונומה" ביום שישי האחרון. למרות שלא יכולתי להגיע, ואכלתי את הלב כמובן, לא התכוונתי לוותר על השתתפות בהחלפה הגאונית של נילקי הלו היא החלפת משאלות. כל אחת רושמת 3 משאלות, עוברת על הרשימה ובוחרת מה היא יכולה להכין – בסופו של דבר ע"י איזה קסם מטורף שנילקי עושה כולן יוצאות סופר מרוצות (או לפחות אני בשתי ההחלפות האחרונות הללו).

 

הפעם הכנתי לנילקי אלבום מבד. הוא יצא קצת קטן לטעמי מבחינת כמות הדפים (פעם הבאה אני אדרוש יותר תמונות!) אבל אני ממש מאוהבת במה שיצא. כל ההשראה מגיעה מהדרלינג שמכינה אלבומים משגעים כאלו והמון תודה למאיה, שבשיא הלחץ של החתונות של שתינו התישבנו לנו לערב של יצירה וחיתוכי לבד בקאטלבאג. המון תודה גם לקרן שניידה את ההחלפות שלי אל המפגש וממנו. את התמונות נילקי צילמה והרשתה לי לעלות לאינרנט יחד עם הפרצופים הסופר חמודים של הילדודס:

 

תיק לאלבום:



כריכה:



כפולה ראשונה:



כפולה שניה:



כפולה שלישית:



הכריכה המלאה:



 

אני קיבלתי בתורי מתלה כיסים מגניב מ-mongar שכבר חיברתי לשולחן העבודה שלי והוא שימושי ויפה מאוד (לא הצלחתי למצוא קישור לבלוג או לפליקר שלה אבל תאמינו לי שהוא פשוט יפה!)

 

נ.ב – החתונה היתה מצוינת, מסתבר שחתונה של 60 איש זה פשוט רעיון נהדר!

נכתב על ידי , 18/10/2009 22:32  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



41,752
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMary אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mary ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)