חפש בבלוג זה

הבלוג הזה היה פעם על מסע מופלא. המסע נגמר והחיים התחילו. מסע אחר.

Avatarכינוי:

בת: 40

הבלוג חבר בטבעות:

10/2009

שבוע דבש

לאור העובדה שאורי עובד משרה מלאה ואני די אמורה ללמוד בימים אלו, ירח הדבש שלנו הצטמצם מחלומות על חודש אקזוטי בקוסטה ריקה או אירלנד לשבוע בלבד באירופה. חשבנו רבות לאן לנסוע, בהתחלה התלבטנו בין פריז לאמסטרדם, אבל הגענו למסקנה שאמסטרדם אפשר לעשות גם בהזדמנות אחרת בטיול קצר יותר (מישהו אמר סדנא?!) ואת פריז שנינו לא ממש אוהבים (חילול השם, אני יודעת). משום מקום הגיע הרעיון לעשות Roadtrip בכבישים של גרמניה. בהתחלה תכננו על הדרך הרומנטית אבל מצאנו את עצמינו במחוזות אחרים לגמרי. מזהירה מראש שכל התמונות הבאות הן תמונות אוירה יפות. מי שמכיר אותנו, מתלונן שאני מעלה רק תמונות נופים, ורוצה תמונות שלנו יכול להציץ כאן או כאן.

אז נתחיל מהטיסה:

הגענו משדה התעופה לפוסן – העיירה הדרומית בדרך הרומנטית. עיירה מקסימה והאהובה עלינו בטיול:

משם נסענו לטירה קסומה שעונה לשם ארוך נורא –

אחרי יומיים בפוסן נסענו הלאה דרך אגם קונסטנץ –

התכנון היה להגיע לצימר ביער השחור, רק הסתבר שכל גרמניה היתה בשיפוצים והכביש גישה לאותה עיירה קטנה היה חסום. עשינו פניה לא נכונה ובמקום להיות על כביש מצאנו את עצמינו משוטטים בדרכים פתלתלות בניבחי היער השחור. היה מגניב בדיעבד, אבל אני הייתי לחוצה לאור העובדה שהיינו אבודים ביער השחור בלי מקום לישון בו בלילה. למזלנו הגדרת "אבודים" היא יחסית מאוד כאשר מצויידים בGPS, וכך מצאנו את עצמינו בעיירה שכנה (St. Margen), מתדפקים על דלתות צימרים כאלו ואחרים עד שמצאנו אחד שאהבנו ובילינו שם יומיים נוספים.

הרעיון היה לעשות את אירופה פארק ולנסוע ל3 לילות בדרך הרומנטית אבל בשלב הזה אני נהייתי קצת חולה (ודי קרנקית מכל הנסיעות) אז בצורה ספונטית מאוד החלטנו להישאר ביער השחור עד סוף הטיול, אחרי הכל זה איזור עצום שאפשר להקדיש לו גם הרבה יותר משבוע.

והנה הסיבה לכל הבלאגן ולעובדה שנסענו את כל גרמניה – אירופה פארק! אחלה פארק שעשועים, אני זוכרת שבגיל 16 בנסיעה עם סבתא שלי היינו באותו שבוע גם באירופה פארק וגם ביורודיסני. את אירופה פארק אהבתי יותר. בין היתר כי בגיל 16 רכבות הרים מטריפות עשו לי את זה יותר ממיקי מאוס. ואין מה להגיד באירופה פארק יש רכבת הרים מ-א-ג-נ-י-ב-ו-ת!  מה גם שהיינו שם בשבוע שלפני Halloween מה שאומר שכל הפארק היו מפוצץ בדלעות, דחלילים, מכשפות ושלדים, אווירה נהדרת וקסומה!

למחרת נסענו למקום שנקרא Todnau והדבר היחיד שיש שם זה מגלשת ענק כיפית ביותר. עולים 20 דקות ברכבל (כמו של סקי) ואז יורדים 3 ק"מ במזחלת שמחוברת לפסים. מאוד מאוד מאוד כיף!

את היומיים האחרונים בילינו בכל מיני ערים ועיירות פוטוגניות פחות מהטבע המרהיב של היער השחור. קינחנו ביום נסיעה ארוך חזרה לאיזור שדה התעופה במינכן ואחרי שבוע נהדר וכיפי ממש אבל ממש לא בא לי ללמוד גסטרו עכשיו.

נכתב על ידי , 31/10/2009 20:30
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט