לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הבלוג הזה היה פעם על מסע מופלא. המסע נגמר והחיים התחילו. מסע אחר.

Avatarכינוי: 

בת: 40





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2009

תמונות מהחתונה


הצלם שלנו פשוט גאון! גאון!

בין אם אתם מכירים אותי שנים ארוכות או רק ראיתם את הפוסט האחרון בטח הבנתם שיש לי שריטה (קלה...) לצילום. מה שאומר שכל ראיון עם צלם חתונות היה אינטנסיבי וקשה (לצלם) שלא הבין מה אני רוצה ממנו עם כל השאלות הפרטניות הללו. 

ליאור (והנה האתר שלו) מאוד מצא חן בענינו במיוחד לאור סגנון הצילום המיוחד שלו, הציוד המקצועי (מישהו אמר 5D Mark II?) וגם האישיות שעשתה לנו הרבה שמח ביום החתונה. התמונות כבר מוכנות והנה כמה מהאהובות (מצטערת למי שכבר ראה בפייסבוק)

 

 













 

תמונה שאנחנו ממש אוהבים (לא היה לי מושג כשהוא צילם אותה, ואורי לא באמת הסתכל עליי)



 

והנה תמונה לנתנאלה - בסוף לא ויתרנו על הגינס

 

והנה התמונה שאני הכי אוהבת בינתיים (עוד לא קיבלנו את כולן). אורי צוחק שזה בגלל שלא רואים אותו

 

עכשיו כל מה שנשאר זה לעשות אינספור ערבי יצירה כדי לעצב את אלבום החתונה, יש מצטרפות?

נכתב על ידי , 4/11/2009 23:03  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



41,752
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMary אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mary ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)