לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הבלוג הזה היה פעם על מסע מופלא. המסע נגמר והחיים התחילו. מסע אחר.

Avatarכינוי: 

בת: 40





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2009

החלפת לוח שנה


אי שם סביב איזור ראש השנה התארגנה לה החלפת לוחות שונה. אני קיבלתי לשלוח לעלמה7, שרצתה לוח שנה שולחני.
אני רציתי להכין לוח שנה לפי ההדרכה של מור (ההדרכה היא ללוח מודעות על בסיס קאפה, עשיתי קצת שינויים) וכדי להפוך אותו לשולחני הוספתי מעמד מעץ ולא תפרתי חוט לתלייה.

שלחתי את ההחלפה בזמן (ביום האחרון אבל בזמן ) והנה אני מחכה ומחכה לשמוע מה קורה, אחרי שבוע האתר של הדואר הודיע חגיגית שהחבילה הגיעה אבל אין קול ואין עונה

מסתבר שאיכשהו חשבו שזה התקבל למרות שאפילו לא נשלח פתק הביתה! הם טענו כל הזמן שאספו את החבילה בעוד שאנחנו ידענו שזה לא נכון. אני כבר הכנתי את עצמי לתפירה חוזרת ואז, אחרי המון זמן, גיליתי פתק חבילה בתיבת הדואר.

היה קצת מוזר כי לא ציפיתי לשום דבר. בדואר הוציאו מעטפה (חבוטה במקצת) אני חושבת לעצמי "הממממ... הכתב יד הזה נראה לי מוכר!". החבילה חזרה בטענה שלא נדרשה, לא ברור מה הולך שם בדואר...

 

למזלי עלמה7 גרה קרוב לאיפה שאני לומדת אז דאגתי להשאיר לה את זה בתיבה, ולוותר על שירותי הדואר להפעם



 

היום קיבלתי עוד פתק לא מזוהה לגשת לדואר, כולי תקווה שמדובר בדיסק המלא של תמונות החתונה שלנו, תחזיקו אצבעות! אני הולכת להבריז מחר מהשעה הראשונה ללימודים (מה כבר צריך לדעת על שחפת?) כדי לקפוץ לדואר ולגלות מה פשר המסתורין.

 

נכתב על ידי , 11/11/2009 19:26   בקטגוריות תפירה, לוח שנה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



41,752
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMary אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mary ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)