לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הבלוג הזה היה פעם על מסע מופלא. המסע נגמר והחיים התחילו. מסע אחר.

Avatarכינוי: 

בת: 40





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2009

אתגרים


יש פרוייקטים שאנחנו לוקחים על עצמינו מבלי באמת להבין מה גודל המשימה. כזה היה תיק לפטופ שהבטחי לחברה לפני חודשים. היא קנתה לפטופ חמוד וקטן והחזיקה אותו בתיק בתוך שקית של סטימטצקי, משהו היה צריך להיעשות ואני כמובן נרתמתי למשימה. אז נרתמי... חיפשתי קצת הדרכות באינטרנט, ביררתי מה צריך, אבל איכשהו הזמן עבר ולי לא היה האומץ להתחיל.

 

אתמול היה יום ההולדת שלה והחלטתי שדי! אני מכינה לה כבר את התיק שלפחות בלילות החורף הקרים הלפטופ יהיה עטוף היטב. הבסיס הוא מאוד פשוט, עטיפת מעטפת רגילה עם קצת בוקסינג. אבל הריצ'רץ'... או הריצ'רץ... ההדרכה לקוחה מפה. אל תלחצו! באמת, בשביל הבריאות הנפשית שלכם, אל תלחצו! תעשו רוכסנים בדרך הישנה והטובה ולא בעינוי המזוכיסטי הזה שלקח לי כמה ימים טובים של תפירות ופרימות עד שהגעתי לרמת גימור משביעה את הדעת וגם היא לא משהו. בסופו של דבר יצא תיק חמוד והיא מאוד מרוצה אבל אין מצב שאני תופרת עוד פעם רוכסן בדרך הזאת, אלא אם כן מישהו מכיר רגל רוכסן הולכת?...

 

 

 

 

 

 

 

 

והרוכסן הארור:

 

נ.ב הייתי בסדנאת פונצ'ואים מפליז אצל קרן אתמול בלילה, היה כיף! מבטיחה תמונות בהמשך

נכתב על ידי , 15/12/2009 12:25   בקטגוריות תפירה, תיק  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



41,752
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMary אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mary ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)