לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הבלוג הזה היה פעם על מסע מופלא. המסע נגמר והחיים התחילו. מסע אחר.

Avatarכינוי: 

בת: 40





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2009

על הפליז לבדו


ביום שני בערב היתה סדנאת פונצ'ו משגעת אצל קרן (פרפרים). גיליתי שאני ממש אבל ממש אוהבת לעבוד עם פליז, כזה חומר כיפי וסלחני!

כרגע אני בעיקר חוששת שהוא קטן מידי (בעיקר באיזור הראש), מחר אני מוסרת אותו לאמא הגאה של ג'ינג'ית מהממת ונגלה אם זה עולה עליה או לא (על הג'ינג'ית, על האמא זה בטוח לא עולה). זה עשה לי חשק לעשות עוד מלא כאלה, סה"כ זה פרויקט ממש פשוט ומספק.

 

האופניים המהממות שלי בתפקיד הדוגמנית:

 

האפליקציה הועתקה בברוטליות מפליז קנוי:

 

הכובע הספק מספיק גדול:

 

הסיומת – נכון שנראית מגניבה? אז זהו שזה ממש ממש פשוט!

 

 

כמובן שלא באתי בידיים ריקות לסדנא, לא היה לי מושג מה להכין לקרן, היא הרי מקבלת שלל רב בכל סדנא ובטח אין לה כבר איפה לשים הכל. אז החלטתי ללכת על הצד הבטוח – 'cause little girls never have enough junk:

3 פנקסונים קטנים לבנות שלה – שניים עם שורות ואחד חלק למאי הקטנה. הבד נקנה בפראג בזמנו, הלבבות הם פשתן עם פליזלין דו"צ.

 

 

 

אויש - רק עכשיו אני רואה שגם בפנקס של אור וגם בפנקס של לי הפרחים הפוכים... פדיחה :-P

נכתב על ידי , 17/12/2009 01:23   בקטגוריות פליז, תפירה  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



41,752
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMary אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mary ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)