לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הבלוג הזה היה פעם על מסע מופלא. המסע נגמר והחיים התחילו. מסע אחר.

Avatarכינוי: 

בת: 40





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2009

נחלת בנימין


שנים ארוכות נחלת בנימין לא התקשרה לי בכלל לבדים. הנחלה היתה שוק צבעוני ביום שישי, היא היתה "האגודה" (כי לאיזה נערה תל אביבית שמכבדת את עצמה אין חבר הומו?) הנחלה היתה גם בניין מתפורר עם המון פונטציאל (שאגב כבר הספיק להממשש) וגם ה"קומה השניה", אבל דבר אחד שהיא בהחלט לא היתה זה בדים.

ואז, בשנה האחרונה, מפורום אחד לשני, גיליתי את הבדים! לאט לאט, בהתחלה עם תפירה ביד, שיצאה נורא מכוערת. אח"כ התפירה ביד השתפרה ופתאום גיליתי את נפלאות המכונה. בהתחלה על מכונות מושאלות בסדנאות ואצל חברות (ותודה לכל התורמות ולקרן במיוחד!) ועכשיו שאני תופרת כל מה שזז על הזינגר המהממת שלי

 

ביום שישי הקודם אני ואמא שלי עשינו סבב בנחלה לכבוד יום ההולדת שלי. אני קונה, היא מגהצת. מאוד מהנה! מעבר לכל הקניות היה משהו מיוחד ביום הזה. מעולם לא הייתי ילדה משפחתית יותר מידי. אני וההורים שלי לא מאוד קרובים ולרב קשה לי מאוד למצוא איתם שפה משותפת. אבל סביב כל נושא התפירה אני ואמא הצלחנו להתחבר חזרה, לבלות בצורה מדהימה ביום נהדר בנחלה, פשוט להנות, לצחוק, לדבר, להתייעץ וסתם לקשקש על כל דבר, קשור או לא קשור לתפירה.

 

וכדאי לא להשאיר פוסט בלי תמונות – כרטיס יום הולדת לידיד שחובב מאוד מכוניות (הכיתוב הודפס במדפסת ביתית):

 



נכתב על ידי , 20/12/2009 00:20  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



41,752
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMary אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mary ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)