הבלוג הזה היה פעם על מסע מופלא. המסע נגמר והחיים התחילו. מסע אחר.

3/2010

פרוייקט 30

עוד 21 ימים אורי יהיה בן 30.

לא משהו לזלזל בו. אז בעוד שאהובי מבלה את הימים בסוג של מלנכוליה על החלפת הקידומת אני רוקמת מזימות. מסיבות ברורות לא אפרט את המזימות העתידיות כאן, אבל אני כן יכולה לספר ולהראות מה כבר קורה בינתיים.

ומה שקורה בינתיים עונה לשם המסווג "פרויקט 30". כל יום, החל מ30 יום לפני יום ההולדתו, הבחור מקבל משהו קטן. לפעמים זה משהו קנוי (כמו פרח, דגל אירי קטן או ספר בישול), לפעמים משהו לא מוחשי (כמו ללכת לראות איתו משחק של מכבי בפאב גם כשלא בא לי )  ולפעמים זה משהו עשוי - כמו כיסוי לטישיו, סט כרטיסי ברכה או… עוגיות מזל.

את המתכון מצאתי כאן, הן לא יוצאות מאוד טעימות וזה לא מעט עבודה, אבל אני אוהבת לאפות (מה שאני לא יכולה להגיד על "לבשל") וזה גימיק חמוד ביותר. בפנים הסתרתי שלל פתקים קיטצ'ים להחריד ויצאה הפתעה יומית לתפראת:

אממה… פתאום ברחה לה המוזה עבור הפקוייט ואין לי מושג מה להכין עוד. אז כל מי שיש לו פרויקטים קטנים וחמודים בראש – אשמח לרעיונות!

כמו כן, היום הייתי בסדנאת אלבום המסע של קרן. היה כיף! לא האמנתי שיצאתי מהסדנא עם אלבום מוכן וגמור. הכנתי אותו לנסיעה שאני עושה בפסח עם אמא שלי לאיטליה, וזה כ"כ כיף שיש אלבום מוכן ומעוצב. כל מה שנשאר זה הג'ורנלינג והתמונות. אני לגמרי מאוהבת באלבום הזה!

הגעתי למסקנה הסופית שאני פשוט לא ספונטית! בטיול "שבוע הדבש" שעשיתי עם אורי בכבישיה המהממים של גרמניה. החלטנו לזרום עם זה ולא קבענו מקומות לינה מראש. כל פעם היינו מגיעים לעיירה מסוימת בשעת ערביים ומתחילים לחפש איפה לבלות את הלילה. ביום הראשון הגענו לעיירה פיצית ובילינו כמה שעות בחוץ, בקור של 5 מעלות, תוך כדי שאנחנו מחכים שבעל הצימר יחזור הביתה לראות אם יש לו בכלל חדר. בפעם השניה עברנו 20 צימרים בעיירת מטר על מטר עד שמצאנו אחד שהיה בו מקום, לא נעים להתדפק על דלתות בתים של אנשים כשמתחיל להחשיך. אבל השיא היה בפעם השלישית, הגענו כבר בחושך לצפון היער השחור. לא מצאנו מקום לישון, ויתרנו על חדר יקר מידי במלון מזעזע ובסוף, אחרי טיפ מהפאב המקומי, הגענו לאכסניה שאפילו בעלת המקום הופתעה מאיפה יש לה אורחים…

לאחר כל זה, הגעתי למסקנה שאני פשוט לא אדם ספונטני! אני מעדיפה להזמין מקומות לינה חודש מראש, ואז לנסוע בנחת בכבישים היפים של אירופה מבלי לחשוש איפה אני אשן בלילה ואיך אני אמצא את המקום הזה. שזה בדיוק מה שאני עושה עכשיו, לקראת הטיול באיטליה.

את הספונטניות אני אשאיר לטיולים ארוכים יותר שבהם הגמישות מאפשרת… וגם אז לא תמיד
נכתב על ידי , 5/3/2010 22:05
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט