לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הבלוג הזה היה פעם על מסע מופלא. המסע נגמר והחיים התחילו. מסע אחר.

Avatarכינוי: 

בת: 40





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2010

עוד אירי


סיימנו שבוע 10 בפנימית. מתחיל להרגיש ארוך את האמת וכבר לא תמיד בא לי לקום מוקדם בוקר ולהגיע למחלקה. אבל זה רק אני ועודף הישנוניות שלי.

עוד חודש וחצי יש מבחן שקצת מדאיג, זה מבחן בעל פה, פעם ראשונה בתואר. אין לנו ממש מושג מה בדיוק הם רוצים במבחן הזה אז קצת קשה ללמוד אליו...

 

חוץ מזה ממשיך מרתון המתנות של אורי:

 

כיסוי טישו אישי (הדרכה של חתולי פה)

 

סלסלה אירית (הכנתי 2 כאלה):

ההכנה סופר פשוטה ומשלבת 2 שיטות שראיתי, בהמשך אני אעלה הסבר.

 

אז סנט פטריק שמח לכולם, ניתן למצוא אותנו הלילה בפאב אירי איכותי

 

נכתב על ידי , 12/3/2010 10:53  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



41,752
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMary אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mary ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)