לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הבלוג הזה היה פעם על מסע מופלא. המסע נגמר והחיים התחילו. מסע אחר.

Avatarכינוי: 

בת: 40





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

The stuff dreams are made of


אתמול בלילה יצאנו לבירה אחרי הטיפוס. היה נחמד ביותר. בשיחה קולחת על טיפוסים, יוון, ציוד טיפוס, טיולי אחרי צבא וחלומות כשכאלה, סיפר לי דניאל, שמנסה בכל כוחו בדיוק כמוני להתקבל לרפואה בבאר שנה הבאה שמסתבר שלבאר שבע יש הסכם חילופי סטודנטים עם קולומביה (האוניברסיטה, לא המדינה J).

תמיד תהיתי אם בן אדם יכול לתפוס את עצמו ברגע של הארה. ברגע שבו שאתה פתאום מניח את עינך, אפילו עם לרגע קט, על חלום שעד אותו הרגע חשבת שהוא כל כך כל כך רחוק ממך ומהמציאות. אולי שנה הבאה התקווה שלי תתגשם ואני אתקבל לבאר שבע, אולי בשנים שיבואו אחר כך השאיפות שלי יקבילו למציאות ואני אצליח ללמוד כמו שרק דמיינתי לעצמי, ואולי, רק אולי, אני אזכה יום אחד, בעתיד הורוד והמעורפל כל כך ללכת ברחובות ניו יורק, בדרכי לאחת האונירסיטאות הטובות בעולם, אפילו אם רק לשנה, סמסטר בודד אחד, חודש... אולי.

יש הרבה אולי, הרבה כסף לשלם על כל יום בבנייני מכוסי האייוי, הרבה חלומות של 21 שנה שהספיקו להתנפץ לי בפנים. אבל זה חלום אחד שאני עדיין לא מוכנה לוותר עליו בלי מלחמה.

נכתב על ידי , 8/7/2005 00:15   בקטגוריות רפואה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



41,752
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMary אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mary ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)