לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הבלוג הזה היה פעם על מסע מופלא. המסע נגמר והחיים התחילו. מסע אחר.

Avatarכינוי: 

בת: 40





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

סייבר פופולריות


כבר כמה זמן שתהיתי לי למה בלוג מסוים מקבל כניסות בודדות בעוד שחברו הטוב, בלוג סמוך במספר וקרוב בתוכן מקבל אלפי כניסות ועשרות תגובות נלהבות... עניין המספרים הטריד אותי בעיקר בבלוג הקודם, שם הייתי חדשה לעניין ומלאת התרגשות. בבלוג הזה ניסיתי לשמור על נימה מאופקת, לא לבכות מכמות התגובות ולא מכמות הכניסות, ואני לא עושה את זה בצביעות, באמת שנראה לי אדיר שעשרות אנשים ראו את הבלוג שלי, עשרות אנשים זה הרבה, תתארו מה היה יכול להיות אם היינו יכולים לגרום לעשרות חברי כנסת לעשות משהו, או לעשרות קצינים בכירים בצבא, או אולי לשכנע עשרות סרסורים באזור התחנה המרכזית הישנה להתגבש יחד ולעשות משהו מיוחד. עשרות זה המון! תלוי מאיזה כיוון מסתכלים.

אז למתבלבלים זה ממש לא פוסט "אוי אוי אוי... אין לי תגובות... איזה באסה... אני מסכנה" אני מאושרת מכל תגובה. מה שמתמיהה אותי זה מה גרם לבלוגי הקט לקפוץ מ90 כניסות מאז היווצרו ל160 תוך פחות מ24 שעות?! מישהו יודע? מישהו לינקק? בלוג אטאק סמוי? טוב רק רציתי להודות אם למישהו היה עניין בדבר, אבל גם רציתי לשאול מה בעצם גורם לבלוג להפוך מסתם עוד כמה דפים ברשת לאתר שהמונים נוהרים אליו?

חשבתי וחשבתי וצמצמתי את זה ל3 , אם מישהו חושב אחרת תקנו אותי בשמחה.

  1. הפופוליסטים - האנשים שכותבים מה שאנשים מאוד רוצים לשמוע או מה שאנשים מאוד לא רוצים לשמוע ומקבלים המוני תגובות בסגנון "אני איתך" או לחילופין "אני אשרוף אותך"
  2. הכשרוניים – אנשים שאני מעריכה עמוקות שניחנו לא עלינו בכשרונות כמו ציור, צילום, כתיבה, סריגה, אילוף חיות ,יצירת מחרוזות זמר וגאונויות אחרות למינהן.
  3. הסוג השלישי – אנשים שכותבים על היומיום, פליטות מציאות אקראיות שמביאות למאות תגובות מושקעות ויפות. ואני לא באה חס וחלילה ושלום לפגוע בבלוגים האלה, כיף לקרוא אותם, אבל יש המון כאלה, ומתוך ההמון יש כאלה שזוכים להכרת המונים ויש כאלה שרק מנסים... אז ממה ההבדל בעצם?
נכתב על ידי , 25/7/2005 00:16   בקטגוריות מציאות  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



41,752
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMary אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mary ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)