לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הבלוג הזה היה פעם על מסע מופלא. המסע נגמר והחיים התחילו. מסע אחר.

Avatarכינוי: 

בת: 40





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

פשוט לקפוץ


אין כמו לעשות קפיצת ראש לתוך בריכה של סלע וולקני אחרי שעת הליכה חמה ביותר בנחל יהודייה המקסים.

הפטנט הוא לא לעמוד על המדרגה יותר מידי זמן, לא לחשוב על זה חצי שעה כמו זאת שהתעלפה היום ב"רצים לדירה", פשוט צריך להעמד על הצוק ולקפוץ למטה. וזה כיף! אני חייבת להודות שאני הייתי כל כך נהנת להיות באחת מתוכניות הרצים לדירה-סוף הדרך-המרוץ העצום משהו... גם נותנים לך לעשות אקסטרים, גם אתה פוגש מלא אנשים בדרך וגם אתה מקבל פרסים! איזה כיף...

אבל אין לי קומבינות בערוץ שתיים אז אני לא אופטימית לגבי סיכויי הקבלה שלי לעונה הבאה (אם תבוא) של סוף הדרך. מה שאני כן יכולה לעשות זה לקפוץ שוב ושוב באותה בריכה מקסימה לתוך המים העכורים ירוקים, אבל בכל זאת נקיים למראית עין.

בסופ"ש הזה נסענו רק אני ויותם, מה שהתברר כאופציה מצויינת כשכל שאר האנשים שבד"כ מטיילים איתנו החליטו להבריז. למען האמת האנשים שאנחנו טיילנו איתם פעם, "החבורה המקורית", התפזרה בחודשים האחרונים על פני כל הגלובוס, מטליים במקומות כל כך הרבה יותר יפים, בעוד שאני כבר חזרתי ויותם עוד בצבא, ולכן אנחנו, אנחנו עושים מה שאפשר :)

אז כמו שאמרתי היה לי נחמד ביותר לטייל עם יותם היום, יש משהו טוב בלטייל רק שני אנשים, זה לא המוני ורועש כמו לטייל עם חמולה שלמה של חברים. זה מצב רגוע שמאפשר לך להנות מאותם רגעים קסומים של שקט ושלווה, כהולכים לצד נחל בתוך עמק, ולא צריך לדבר כי הטבע מסביב ומה עוד צריך?

 

אז רק לזכר נוסטלגיה נפלאה הנה כמה מהטיולים היפים שעשינו בארץ – מומלץ בחום (דווקא עדיף כשיהיה יותר קריר)

 

 

יום כיפור בבניאס – מקום קסום ביותר!

 

אוהל על צוק בים המלח – אני אושר וסנפילנג מקרי (אין תמונה משם...)

 

 נחל צופית בערבה, בלילה הכי קר של השנה

 

עמציה (אולי זה עם א'), מקום נחמד עם חורבות עתיקות

 

אילת עם כל המגמה

 

נחל לוזית

 

אנשים... צאו לטייל!!!

נכתב על ידי , 30/7/2005 22:50   בקטגוריות מציאות  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



41,752
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMary אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mary ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)