לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הבלוג הזה היה פעם על מסע מופלא. המסע נגמר והחיים התחילו. מסע אחר.

Avatarכינוי: 

בת: 40





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2005

חגיגות


שבוע עמוס. היה יומהולדת לרועי, ובמסורת הגדולה שלנו עשינו יום כיף. נסענו לצפון ובילינו בפיסת הגן עדן בבניאס. הגן עדן נראה פחות ופחות ממה שאני זוכרת אותו. יש המון אנשים שבאים לשם עכשיו, כשהגענו לשם לפני שנה היינו צריכים לעבור סבך של קוצים ולזחול מתחת לשיחים כדי להגיע לגדה, עכשיו הכל פרוץ, אפילו אופניים יכולות לעבור שם. וזה מתסכל כי מה לעשות שישראלים הם עם מטונף. הדבר שהכי הדהים אותי לטובה בניו זילנד היתה תרבות הטבע. טיילתי בעשרות מסלולים שם, מסלולים הרבה יותר פופולריים מהשבילים של הקק"ל בארץ, ולא היה זבל. פשוט לא היה! כאן בכל חור אפשר למצוא שקית במבה עזובה או פחית בירה ששכחו. וזה מעצבן, כי זה הורס את החויה בצורה כל כך משמעותית. אני אוהבת להגיע למקום ולהרגיש כמה שרק אפשר שאני הבן אדם הראשון שהגיע לשם, ובארץ זה נהיה פחות אפשרי מרגע לרגע. עצוב.

אבל נחזור לשמחת יומהולדת, אח"כ נסענו להחליק על הקרח במטולה, נפלתי רק פעם אחת, הישג מרשים בשבילי J ואז חזרנו הביתה. אתמול היתה מסיבה מצוינת בתיאתרון שניצלנו לחגיגות, אני אוהבת את המועדון הזה, אחלה מוסיקה, אחלה חברים וסיכוי אפסי שמישהו מעצבן ודביק ינסה להתחיל איתי. החיים הטובים...

נכתב על ידי , 5/8/2005 17:24   בקטגוריות מציאות  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



41,752
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMary אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mary ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)