לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הבלוג הזה היה פעם על מסע מופלא. המסע נגמר והחיים התחילו. מסע אחר.

Avatarכינוי: 

בת: 40





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2005

4 חברות יצאו לדרך...


לפני הכל!!!

הפוסט שכתבתי על הטיול טיפוס ביוון התפרסם באתר "למטייל" ואני משתתפת בתחרות סיפורי הגולשים שלהם. אני מאוד מבקשת שתכנסו להצביע (הרעיון הוא לזכות אז תצביעו טוב!) כי אני רוצה וצריכה את האוהל שהמנצח יקבל. אז יאללה להקליק! ותודה J

 

עכשיו לסופ"ש שהיה... אחרי טיולים רבים וטובים שעשיתי בארצינו הקטנה החלטתי למרות כל שיקול הגיוני או ריאלי לצאת לטייל עם עוד 3 חברות ש... לא מטיילות הרבה. אני לא אספר על כל היומיים, שהיו די הם ארוכים וקצת מייגעים... אבל את הדברים המשעשעים שקורים רק כש4 בנות מתאגדות ביחד לטיול אני אפרט בקצרה:

 

רק 4 בנות יכולות לנסות להגיע מחיפה לגולן ולהגיע לגבול לבנון.

רק 4 בנות יכולות למצוא דרך לא דרך להגיע מהגולן לגליל העליון שתקח שעתיים שלמות.

רק 4 בנות יכולות להחליט שעושים מסלול 4 בשביל ישראל אבל במקום ללכת דרומה הן פנות בנחישות לכיוון צפון (עיין ערך שביל 3) וצועדות בו במשך חצי שעה לפני שההבנה שטעינו מתחילה לחלחל לתודעה... אחרי זה חישבנו אחת ולתמיד היכן השביל אמור להימצא, ועשינו זאת בתקיפות כה נחרצת עד שהשביל לא היה מעיז שלא להמצא שם.

רק 2 בנות (האמיצות מבין ה4) יסכימו להכנס לטרמפ עם 3 בנים בעלי חזות ערבית בכבישים הצחיחים של הגליל.

 

מה אני אגיד... היה משעשע...

 והחלק הכי טוב בטיול היו התמונות, אז הנה תהנו!




נכתב על ידי , 22/10/2005 21:59   בקטגוריות טיולים  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



41,752
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMary אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mary ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)