לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הבלוג הזה היה פעם על מסע מופלא. המסע נגמר והחיים התחילו. מסע אחר.

Avatarכינוי: 

בת: 40





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2006

הרבה יותר מאלף מילים...


התמונות האלה עלו לי הרבה יותר מאלף מילים, שלוש שעות חזרה הביתה (ביום רגיל זה לוקח 30 דקות) וגב כואב מסחיבת חצובה כל היום היה המחיר שאני שילמתי :)

אבל הכל בסבבה, ציפיתי ליותר, אבל אני לא בתחושת אכזבה אדירה, יצאו לי תמונות חביבות ואת השעות באוטובוס חזרה ביליתי בקריאת שר הטבעות - כמעט סיימתי!

 

אז הנה התמונות שצילמתי, כולם צולמו בחשיפה ארוכה על חצובה:

 


 

והנה משהו מצחיק שמצאתי ברשת:

 

נכתב על ידי , 17/5/2006 13:53   בקטגוריות צילום  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



41,752
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMary אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mary ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)