לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הבלוג הזה היה פעם על מסע מופלא. המסע נגמר והחיים התחילו. מסע אחר.

Avatarכינוי: 

בת: 40





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

השם ישמו"ר


 יום המיונים עבר היום בשלום. מבחן מו"ר הם קוראים לזה, סבב ראיונות, סימולציות ותחנות עבודה קבוצתית שאמורים לעזור להם להחליט מי יהיה רופא טוב ואת מי לקבל לבי"ס לרפואה. יש אפילו ציונים. אבל למרות הסקפטיות יש בזה משהו, אפילו אני שבטח לא מתיימרת להיות אחת שיקבלו אותה ראיתי כמה אנשים שבמטלה הקבוצתית הראו שהם מה זה חראות, אלוהים רק שאחד כזה לא יבוא לטפל בי! אז אולי בכל זאת זה כלי לא רע לניפוי, בטח עדיף להתחשב גם בזה ולא רק בפסיכומטרי כשבאים לבחור סטודנטים לרפואה.

אז מה לא היה לי היום?! שאלון ביוגרפיה עם משהו כמו מילארד שאלות מוזרות שיש לך 95 דקות בדיוק לענות עליהן וזה לא מספיק. שחקנית בסימולציה שצעקה עליי, שחקן בסימולציה שחיבק אותי, מראיין שהציע לי התמחות... מה אני אגיד לכם – שמח!

סה"כ היה מתיש אבל יצאתי בהרגשה טובה פחות או יותר, אין שום דרך לדעת איך באמת היה, והתוצאות יגיעו עוד חודש בערך. ביום חמישי הראיון בב"ש, שתגמר כבר מסכת הראיונות הזאת! אני רוצה להתקבל וללמוד!

 

אני מזכירה לכם בהזדמנות זאת על הבייבי שלי – פורום הרפואה של ב"ש שיותר צחיח מהמדבר שמחוצה לה. אז מי שמעניין אותו רפואה שיכנס ויכתוב, מי שמכיר מישהו שמעניין אותו רפואה שיגיד לו שיכנס ויכתוב, מי שלומד או מועמד לרפואה שיכנס ויכתוב – אם לא הבנתם את הרמז... תכנסו ותכתבו. הוא נטוש וזה עצוב L

מה עושים כדי לעודד רוחו של פורום עצוב?

 

http://forum.bgu.co.il/index.php?showforum=131

 

נכתב על ידי , 12/6/2006 17:49   בקטגוריות רפואה  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



41,752
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMary אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mary ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)