לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הבלוג הזה היה פעם על מסע מופלא. המסע נגמר והחיים התחילו. מסע אחר.

Avatarכינוי: 

בת: 40





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2006

מה נחשב שיעור הזוי?


שיעור הזוי זה שיעור באנטומיה

שיעור הזוי באנטומיה יתחיל במצגת שהשקף הראשון בה יהיה:

 



 

שיעור הזוי ימשיך בכך שכל הכיתה, בסינכרוניות גמורה, יתחילו לפשפש בארגזי העצמות שלהם ולפתע 120 סטודנטים יחזיקו חתיכות כאלו ואחרות של חלקי גוף בידם (בינתיים רק עצמות, אבל חלקי גופות זה שבוע הבא)

 

אחר כך כולם נכנסים למצב שהתרגלנו לקרוא לו בחיבה: "שוק שיעורי האנטומיה" הבא אלינו לטובה 3 פעמים בשבוע. ובמשך שעתיים (בעצם שעה וחצי כי זה שעתיים אקדמיות, הזמן רץ פה בדרך משלו) דוחפים לנו כמה עשרות מושגים לראש, שאת כולם כמובן זוכרים בע"פ כבר למחרת :)

אז זהו שלא ממש זוכרים...

 

בין זה שאנחנו מנסים למצוא זיזים קטנטנים על אותן עצמות הודיות שהוזכרו זה מכבר, זיזים שעשרות ידיים של סטודנטים שנה א' מיששו אותם עד כדי שחיקה, וכעת הם קיימים רק בדמיינינו הפרוע, המרצה מתחילה להתפשט ומעודדת את כולנו למשש את הMEDIAL EPYCONDYLE שלנו... למתבונן מהצד השיעור אכן יראה הזוי.

 

אבל כיף לי!! כיף לי מאוד. כיך לי בשיעורי האנטומיה, יחד עם שיעורי האורגנית ושלל הדברים האחרים שלפקולטה יש להציע לי כדי למלא את השבוע. אני די זורחת מיום ליום. למרות שקשה, ומעייף, ומתיש לעיתים. לימודים זה כיף. מה לעשות יש לי גנים חנוניים.

 

לילה מקסים, אני חוזרת לסקפולה שלי.

 

מילון מושגים שלא תרגישו LEFT OUT:

סקפולה - עצם השכם

המילה הארוכה באנגלית - חלק מעצם הזרוע שהיא בעצם הבליטה במרפק שממש כואבת כשחובטים בה וגם עושה זרם (הגדרה מדעית לכל הדיעות).

 

 

נכתב על ידי , 14/11/2006 22:45   בקטגוריות רפואה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



41,752
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMary אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mary ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)