לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הבלוג הזה היה פעם על מסע מופלא. המסע נגמר והחיים התחילו. מסע אחר.

Avatarכינוי: 

בת: 40





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

Viva la Photoshop


מאז שאני מצלמת דיגמטלי למדתי אט אט פוטושופ. מעולם לא התיישבתי ללמוד את התוכנה כולה, זה די כבד ויקח חודשים, אבל כל פעם שרציתי לעשות משהו הרצתי בגוגל מדריך לעניין ולמדתי עוד טריק מגניב.

 

מצחיק אותי כשאנשים אומרים שזה לא פייר. שצריך להישתמש במה שיוצא מהמצלמה ופוטושופ זה רמאות. למה זה מצחיק? כי בעבר, לפני הדיגיטלי ולפני הפוטושופ עשו בדיוק אותו דבר בחדרי החושך. בחירת הנייר, זמני החשיפה, משחקים עם האור והחומרים, כל אלו הפכו להיות הרבה יותר קלים לביצוע בעזרת כפתורי הפוטושופ אבל הם בהחלט לא המציאו את הגלגל. אני כן שמה את הגבול – אני לא אעשה עריכות כדי לשפר תמונה שגם ככה גרועה, אני לא אעשה עריכות שגורמות לתמונה לראות מאוד לא אמיתית, אבל בכל הנוגע לשיפור (חידוד, קונטרסט, צבעים וכו') השמיים הם הגבול.

 

אחד הצלמים המפורסים והמעורכים ביותר הוא אנסל אדאמס (1902-1984) שאם הוא היה חי היום הוא ללא ספק היה אשף פוטושופ משופשף בדיוק כמו שהוא היה מדהים עם הדברים שהוא עשה בחדר חושך.

 

ועכשיו לכמה דוגמאות:



1. עריכת levels - אחד הכלים החזקים - למדריך





2. Dodge and Burn - להכות ולהבהיר איזורים בתמונה - למדריך








3. ספיה שגם שיפרה פלאים את התאורה - למדריך







נכתב על ידי , 7/5/2008 20:16  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



41,752
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMary אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mary ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)