לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הבלוג הזה היה פעם על מסע מופלא. המסע נגמר והחיים התחילו. מסע אחר.

Avatarכינוי: 

בת: 40





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

לוח עד בחצי שעה


בתחילת השבוע עשיתי לעצמי יום חופש. השעון צילצל כהרגלו ב6 ומשהו לפנות בוקר ואני המשכתי לישון. התעוררתי בסוף קצת אחרי 11 (כן, החיים שלי טובים) במקרה זה היה גם היום היחיד שלא עבדתי בו השבוע ולכן החלטתי לעשות לי יום הסתלבטות בבית.

 

אחרי שראיתי סרט צ'יק פליק "איכותי" ורבצתי קצת על הספה החלטתי לארגן את שאריות הנייר שלי. תוך כדי שאני באמצע התהליך קיבלתי שיחת טלפון מסכנה ומתבכיינת במיוחד מתלמידה שלי (אני עושה שיעורים פרטיים) ששכחה שיש לה מבחן למחרת ורוצה שיעור פרטי עוד שעה(!). היא היתה מתוקה ונשמעה מיואשת למדי כך שהחלטתי לוותר על יום הסטלבט ולקפוץ אליה.

 

היה לי עוד חצי שעה בבית, מלא ניירות קטנים בתפזורת אדירה על השולחן ותלמידת כיתה ח' שלא מצליחה לזכור מתי יש לה מבחנים... זה כבר ברור לאן זה הולך נכון?

 

במהירות משגעת הכנתי לה לוח עד ל4 החודשים הקרובים, אני ממש אוהבת אותו

 

 

 

 



 



 



 



 



 

ההורים שלה גרושים והיא חיה בשני בתים בו זמנית אז הכנתי לה עוד אחד בלי קישוטים (רק מחובר למעלה עם סיכות) כדי שתוכל לקשט לבד ולשים בבית השני.

 

מפרט טכני

כל הדפים (פרט לורוד) הם משאריות של חבילת האביב של DCWV

הלוח עצמו הודפס על דפים ממוחזרים, אני מאוד אוהבת את המראה שזה נותן לכל העסק

הקישוטים הם גם שאריות שנאגרו לאורך הזמן

 

נכתב על ידי , 14/11/2009 00:23   בקטגוריות נייר, לוח עד  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מסיבה!!!


**הערה - העורך של הבלוג השתגע, יש קצת בעיות עם צבע הרקע/תמונות... כנראה שזה לא רעיון טוב לעבוד בגוגל כרום. 

 

מי שמכיר אותי יודע שאני לא ממש חיית מסיבות, הנטייה הטבעית שלי במסיבות המוניות זה למצוא איזה פינה שקטה בצד ולפרוש מוקדם הביתה. אם חושבים על זה, אין לי מושג מתי הפעם האחרונה שהייתי ב"מסיבה" אם לא מחשיבים חתונות. וגם בחתונות אני מעדיפה לבלות בפינה שקטה בצד, מה שלרב לא מתאפשר עקב הקוד האתי המחייב: "בחתונות של חברים חייבים לרקוד ולעשות שמח". 
אבל שלשום היתה מסיבה מסוג אחר, אחת שלא דרשה ריקודים וגם לא היה בה אלכוהול זול אבל היה הרבה כיף, הפתעות והנאה. לימור ואליס, מקסם שימושי ומייפאנץ' בהתאמה, ארגנו מסיבת סקראפ. מושג די משעשע וחדש בארצינו הקטנה  - 40 בנות צוהלות ושמחות מגיעות ל3 שעות של יצירה אינטנסיבית מלאה בהפתעות, פרסים ואתגרים. היה כיף והיה מאוד מאתגר! 

אז אחרי שגררתי חצי בית וגיליתי שהבאתי יחסית מעט לשאר הבנות (פעם הבאה אני אביא הכל במזוודת טרולי כמו כולן, מה אני סבל לסחוב הכל שוב פעם על הגב?) התחילו האתגרים:


באתגר הראשון היה צריך להכין כרטיס קטן בנושא "דבש". הקאטץ'? יש רק 5 דקות להכין אותו! ביום רגיל רק לבחור את דף הרקע היה לוקח לי חצי שעה... אז אחרי שמיהרתי בטירוף יצא כרטיס שאני מאוד מחבבת -

 

 


אין לי מושג מאיפה דף הרקע, הדבורה היא מסט מדבקות שקניתי בארטא בנחלה, שימושי מאוד לתקופה הזאת של השנה, האותיות מביג דיל


 

 

וכבר על האתגר הראשון זכיתי בפרס - חבילת חיתוכי פרחים בצבעי דבש.

זה קטע נורא נחמד במסיבות הסקראפ האלו! בעיקר כאשר המארגנות הן בעלות חנויות עם שפע עצום של חומרים+נדיבות 



 

 

האתגר הבא היה לעצב מעטפה בנושא "מחבואים" ב...15 דקות! אני אוהבת את הקונספט של מה שרציתי לעשות, אבל הייתי רוצה לפחות עוד 15 דקות כדי לשפר קצת את המראה.

 

 


 

 

האתגר השלישי היה מגניב ומיוחד - כל אחד בחרה דף מעוצב+5 קישוטים והעבירה אותם לבחורה שמימינה שהייתה חייבת ליצור דף תוך שימוש בכל הקישוטים הללו (אפשר היה להוסיף עוד דברים אבל לא במקום). זאת פעם ראשונה בחיים שעיצבתי דף 30X30 (ס"מ) ולכן לא מפתיע שהייתי ממש לא מרוצה מהתוצאה ולכן נוותר על הצגתו של דף זה

האתגר הרביעי פיצה על זה והיה מגניב עוד יותר - כל אחת קיבלה דף קרדסטוק לבן, כן ממש לבן, והיה צריך לעצב אותו עם שימוש מינימלי בנייר צבעוני. בלי להסס יותר מידי פניתי לפינת הצבעים האקרילים והתחראתי על הדף בצורה פוסט מודרניסטית ממש (ולא, אין לי מושג אמיתי מה זה אומר). אני מתחילה מאוד לחבב את עניין האקרילים, אולי כדאי שאני אקנה כמה . בסופו של דבר בגדתי בעקרון "הדף הלבן" וזה מה שיצא - אני מאוד מרוצה, הוא נראה יותר מגניב במציאות, הפרטים קצת הלכו לאיבוד בצילום בגלל הגודל:

 

 


הפרחים הם מהסט שקיבלתי כמה דקות לפני כן, האותיות הן טיקרס מבד (וכן אני יודעת שהאות האחרונה היא V ולא Y, מה לעשות שנגמרו כל הY... סקראפרית טובה היא סקראפרית מאלתרת)

 

גם אתגר זה לווה בפרסים, כל מי שהיה לה עלה או משהו ירוק על הדף (ולי היה גם וגם!) קבילה חבילת קישוטונים:

 

 



 

 

האתגר הבא היה לעצב תגית בנושא מוזיקה, מייד נזכרתי בדף מעוצב שהתאים לי בול וכבר חודשים שלא מצאתי לו שימוש. גזרתי, ציירתי קוי תווים ומפתח סול (ותודה למירי השניה שישבה לידי והזכירה לי איך מציירים אותו, דבר שלדעתי לא עשיתי מאז שיעורי החלילית בכיתה ה'), הדבקתי כמה כפתורים "תויים" וסרט למראה ה"תגית".

 

 


 

 

גם פה יצאתי ממש מרוצה מהתוצאה ואפילו זכיתי בסט אותיות -

 

 

 

 

 


האתגר השישי היה אתגר קבוצתי, להכין מיני אלבום ב25 דקות!! שתבינו שמיני אלבום רגיל לוקח לי ימים! כל קבוצה היתה צריכה לבחור נושא וכל אחת עצבה דף אחד לפי הנושא הזה. בחרנו להכין דפים קטנים של 15X15 בנושא משפחה. אומנם המשפחה שלי די מצומצת אבל זה מה יצא:

 

 

 

 

 

חזרתי הביתה מוטשת, עם כאב ראש קל אבל מאוד מרוצה ומלאת התלהבות מכל מה שהספקתי בפרק זמן כל כך קצר!

 

 


ועידכון קצר לכל קוראיי האהובים שנמצאים פה לא בגלל הסקראפ 

הרגל של אורי מחליפה צבעים והוא עדין צולע, כבר שבוע וחצי אחרי שחטף את הנקע. זה קצת מדאיג כי החתונה מתקרבת ולמרות הצהרותיי הקודמות לגבי היתרונות שבשיתוקו הזמני של "הרקדן האוטומטי" הפרטי שלי אני כן רוצה שיהיה לו רק כיף חסר כאבים בחתונה. אז יאללה - להבריא. 

פרט לערב השלשום מלא היצירה אני ממש חסרת מוזה וחשק בזמן האחרון, מסיימת החלפות אחרונות, כרגע לא נרשמתי לעוד. צריכה קצת זמן לנשום, מה גם שיש קצת תקופה לחוצה בעבודה ו.. כן עוד חודש חתונה 
נכתב על ידי , 12/9/2009 03:59   בקטגוריות אלבומים, סדנא, נייר, יצירה  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סופ"ש פורה במיוחד


המוזה נפלה עליי בסופ"ש הזה

לקחתי את כל חותמות הדיסני שהבאתי מפראג ועשיתי מלא כרטיסים

יש לי הרגשה שאני מכוסה מבחינת ימי הולדת לילדים לכמה שנים הקרובות

 



 

יש הרבה תמונות, היכונו להפגזה







 













נכתב על ידי , 9/8/2009 19:57   בקטגוריות נייר, יצירה  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
41,752
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMary אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mary ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)