לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הבלוג הזה היה פעם על מסע מופלא. המסע נגמר והחיים התחילו. מסע אחר.

Avatarכינוי: 

בת: 40





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מה אני שוכחת???


אחרי שלא כתבתי כמה זמן, פוסט עמוס בעניינים.

תחילה כמה חובות ישנים –

 

החלפה מתוקה

 


זה מתלה למקרר שיצא מאוד לא פוטוגני, הוא יותר יפה במציאות. נשלח לנילקי שכבר רגילה לקבל החלפות ממני, מקווה שגם הפעם לא התאכזבת! הרעיון לקוח מקרן.

 

החלפה ריחנית



 

זה תליונים לארון, הגזרה מספר הקיץ של טילדה.

 

קופסאת צעצועים למוהינדר




 

ההשראה מאלין כמובן. די הסתבכתי עם התפירה, אני מכריזה רשמית שאני לא אוהבת מילוי אקרילן שטוח, ממש נאבקתי ויצא לי מכווץ ולא מאוד יפה.

 

מתנות לראש השנה למשפחה

 

 

את ההסבר לקחתי ממור ושיניתי אותו קצת, הכנתי אחד לאמא של אורי ואחד לדודה שלו עם תמונות משפחתיות וקצת פיצ'פקעס. משהו שמתאים למשרד. רואים פה את זה שהכנתי לאמא שלו (עם תמונה מהחתונה בפראג) ואת השני ארוז.

 

 

זה היה זריז

והסיבה לזריזות היא שמשום מה פתאום נפלה עליי ההבנה ש... עוד 12 יום לחתונה. אז יש מעין לחץ באויר, לא לחץ על המעמד עצמו (הרי אנחנו כבר נשואים והולכים עם טבעת וזורקים "בעלי/אשתי" לחלל האויר מאז יולי) אלא לחץ של כל מה שיכול לשתבש באירוע מסדר גודל כזה - כן, כן מדובר בהפקת ענק של 100 מוזמנים... לא לצחוק! יש הרבה מה לארגן! באמת!

אז אשמח אם כל אלו שהתחתנו מזמן ולא מזמן יוכלו להזכיר מה הם אותם דברים אחרונים שכדאי לוודא בשבוע שבועיים לפני החתונה וכרגע פורחים מראשי הקודח.

 

תודה וחג שמח!

נכתב על ידי , 2/10/2009 01:09   בקטגוריות תפירה, החלפות  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ראש השנה


בפורום כרטיסים ואלבומים היתה החלפת כרטיסים ואלבומים.

היא התחילה מכרטיס:

 

 

כללה צ'ופרים:

 

 

ומתנה מעשה יד ברוח החג:

 

 

 

בזמן האחרון אני ואורי עובדים הרבה, ישנים מעט וקצת מתכננים חתונה וירח דבש. מה אתם אומרים – אמסטרדם או פריז? (לצערינו הרב יש רק שבוע אז חלומות קוסטה ריקה/אירנלד נגוזו לבינתיים).

 

 

נכתב על ידי , 17/9/2009 22:50   בקטגוריות החלפות, תפירה, יצירה  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



החלפת ים


ההחלפה הראשונה שלי בפורום טכסטיל וליבוד בתפוז בכלל לא כללה את מכונת התפירה. מה שהיה די אירוני בהתחשב בעובדה שכל הצטרפותי לפורום היתה בגלל ובזכות אותה מכונה. בזמן שבו הכנתי את ההחלפה המכונה היתה אצל אמא שלי, מה גם שמדובר פה בפרויקט שכלל סיבובים ועיקולים שלא הייתי מצליחה לעשות כל כך בקלות אם לא הייתי תופרת ביד.

הגזרה לקוחה מהספר החדש של טילדה, sew sunny homestyle, לכל חובבות הטילדה מומלץ בחום!!! יש לי כבר 3 ספרים שלה כל אחד יותר יפה ומעורר השראה מהשני. לדעתי הספר הזה הכי מוצלח עד כה, וללא ספק הוא הכי עבה

בזמן ההחלפה הספר עוד היה בדואר אז המון תודה לאלין ששלחה לי את הגזרות!

 

מבחינת ספירת מלאי יש פה 2 קונכיות, גדולה וקטנה. כוכב ים גדול שלא נכנס לצנצנת ו3 כוכבי ים קטנים. לכוכבי הים הוספתי לולאה מסרט כדי שניתן יהיה "להשמיש" אותם - לא סתם הכנתי 3





 

את ההחלפה עשיתי עם קרן וקיבלתי ממנה כרית ימית בהחלט שמקשטת לנו את הסלון. הוספתי גם משהו קטן ליום הולדת שהיא חגגה לא מזמן – תולעת ספרים סרוגה וכרטיס.





 

התולעת ממש פיצית, כ7-8 ס"מ. הנה תמונה להמחשה, הכרטיס הוא לא ענק, גודל די סטנדרטי:

 

קצת עדכון מחיי היום יום – היינו בשתי חתונות השבוע, שתיהן של אנשים קרובים ויקרים. היה מאוד שמח, עד כדי כך שאורי רקד כמו משוגע והצליח לנקוע את הרגל בצורה די קשה. היינו אתמול כל הערב במוקד והוא "זכה" לסד גבס שירד עוד שבוע, המלצה לפיזיותרפיה וצפי של 4-6 שבועות עד להחלמה מלאה. על כך נאמר – עד החתונה זה יעבור.

 

אם להיות לגמרי כנה אני לא ממש מתרגשת מהעניין. הקטע הוא שאורי אוהב לרקוד, איך נגיד את זה בעדינות... בצורה די מוטרפת. הרבה קפיצות והיטולים שלא ממש מתאימים לעובדה שאני בקושי רוקדת, די ביישנית וממש לא רוצה למשוך אליי תשומת לב (כן אני יודע שהשמלה הלבנה לא תעזור בקטע הזה). דווקא בחתונה השניה השבוע ששם הוא כבר היה "פצוע" ורקד רגוע היה לי הרבה יותר כיף לרקוד איתו. אלי נארגן לו איזה נקע חוזר יום לפני החתונה. סתם סתם!

נכתב על ידי , 5/9/2009 01:40   בקטגוריות החלפות, תפירה, תפירה  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
41,752
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMary אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mary ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)