לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הבלוג הזה היה פעם על מסע מופלא. המסע נגמר והחיים התחילו. מסע אחר.

Avatarכינוי: 

בת: 40





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

iDigital


אז לא. מהפכת הiPhone עוד לא מצאה את דרכה לביתינו הקט. אם כי אורי חולם עליו בלילות ובהחלט מתלבט אם לפנק את עצמו באחד לקראת יום הולדתו ה30 הקרב ובא.

המהפכה הדיגיטלית אצלינו היא דווקא בעניין עיצוב אלבומים. בהתחלה כשהייתי רואה עיצובים דיגיטלים מאוד אבל מאוד לא התלהבתי. הסגנון לא דיבר אלי ולא הבנתי מה הקטע. זה נראה לי דו מימדי ומלאכותי. ואז הכל השתנה בקניה ספונטנית לגמרי. פרפרים פרסמה אצלה בבלוג מכירה של ספרים ישנים שחיפשו בית חם, אחד מהם היה הספר המעולה של Cathy Zielske. מאוד התחברתי לסגנון שלה: יפה, פשוט ובקוים נקיים. הספר היה על טהרת העיצוב הידני אבל אז גיליתי את הבלוג וראיתי שהיום היא עוסקת יותר בעיצוב דיגיטלי, מאוד שונה ממה שהורגלתי אליו ברשת.

לא עוד חיקויים של עיצוב ידני, עם סרטים ופרחים דו מימדים שנראים ממש רע (לדעתי... סליחה אם אני פוגעת במישהי). מבחינתי הדרך הכי טובה לתאר את הדפים והאלבומים הדיגיטלים שלה היא "Coffee Table Books". עיצוב גרפי מהמם, מלווה בהמון סיפורים ומילים.

הספר שלה, בעיקר פרויקט אחד בו, נתנו לי השראה לעצב מחדש את אלבום הניוזילנד שלי. לשלב בין יומן המסע לבין מאות התמונות שצילמתי. בהתחלה חשבתי לעשות את הכל בפוטושופ, אבל פוטושופ היא תוכנה מ-א-ו-ד לא ידידותית לעברית. בסוף התפשרתי על כך שאת דפי "החוצצים" בין החלקים השונים של הטיול אעשה בפוטושופ (תלחצו להגדלה):





 





ואת הדפים מלאי התמונות והסיפורים אעשה בתוכנת העריכה של פיק-א-בוק (אין לי את היכולת וגם לא את הרצון להשקיע מאות רבות של שקלים בהדפסה "כבדה" יותר). העורך המשוכלל שלהם הוא לא רע, ומאפשר איזון סביר בין קלות שימוש למגוון האפשרויות העיצוביות. הנה דף לדוגמא:





נכתב על ידי , 6/2/2010 00:42   בקטגוריות דיגיטלי, אלבום, ניו זילנד  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



41,752
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMary אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mary ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)