לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


פואטיקה, שירה, פזמונאות וכל מה שיוצא מכך.

כינוי:  לקול המוצא הישר

בן: 35

ICQ: 125246153 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

יש לנו באנר.


זה נראה לי די בנאלי, אבל לא היה לי רעיון יותר טוב.
מי שיש לו רעיון אחר מוזמן בשמחה להציע.
נכתב על ידי לקול המוצא הישר , 27/6/2007 11:24   בקטגוריות דבר המערכת  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אז, עוד ניסיון?


עוד ניסיון.

יש לי את הבלוג פתוח, עדיף שלא יהיה פיל לבן.

אז עם השטויות גמרנו, ואני לא רואה את עצמי מתחיל עם זה שוב.

אז אני אנסה לעשות פה משהו אחר, משהו חדש. משהו שאני יותר אוהב לעשות.

נראה איך זה ילך. אם לא ילך, אז לא ילך.

 

אבל אל תתלוננו. כי זה לא יעזור.

נכתב על ידי לקול המוצא הישר , 9/4/2007 17:48   בקטגוריות דבר המערכת  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



33,709
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללקול המוצא הישר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לקול המוצא הישר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)