לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The dark side of me




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

מלנכוליה


רושמת לך "בהצלחה בהמשך,שתכיר מישהי חדשה ותיהיה מאושר".

נשרפת.

מתה מבפנים.

 

איך אני בכלל יכולה לחשוב על מישהי אחרת איתך?איך?

זה אתה ואני,רק שנינו,הכי יפים,הכי מאושרים והכי מדהימים יחד.

יחד מול כל העולם.

 

שבוע אחד וזה הלך,לאן הכל הלך?

 

אז ראיתי שזה כבר לא זה ובאתי לקראתך,שנינו סבלנו ואהבנו וסבלנו ואהבנו וסבלנו.

יריתי לי כדור בין הרגליים.עשיתי גול עצמי.קברתי את עצמי מתחת לאדמה.

 

אלוהים,אם באמת היית מקשיב לי מידי פעם והייתי יכולה לבקש ממך בקשה קטנה הייתי מבקשת שתחזיר את הכל להתחלה.

 

שבועיים לפני שהכל היה ורוד.

 

 

וכמו שאמרתי לא מזמן,אני חושבת שאני אוהבת אותך,אני צריכה את ההפסקה כדי להבין את זה באמת.

לומדים להעריך דברים יקרי ערך רק אחרי שמאבדים אותם.

 

 

 

 

וככה זה כנראה...

וזה הסוף,שלי ושלך ובכלל.

אני אמשיך עם החלומות ואתה עם הלימודים.

אני אטוס ונפגש אולי יום אחד כשיהיו לנו נכדים.

 

 

נכתב על ידי *Black Fairy* , 27/5/2008 22:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  *Black Fairy*

בת: 36

ICQ: 190810373 

תמונה




8,917
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*Black Fairy* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *Black Fairy* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)