לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

בית לבד


היה לי סופשבוע ממש כיף!

היה לי בית לבד והיו אצלי 5 חברות . ויש לי בית גדול שאפשר לעשות בו מסיבות קולג' זה מגניב.

והיו מלא צחוקים ובערב קצת שתינו והיתה נרגילה וסרטים וצחוקים ושטויות..

אוכל בעיקר:]

וגם הם הכירו טוב את חבר שלי והתחברו איתו וגם עם אחותי.

ממ.. הבנתי מלא דברים לא טובים על חברות אחרות שלי.. ואללה אין מה לעשות צריך כל פעם לעשות את הבחירות האלה ומה אני אגיד לכם אני אוותר.. מלכלכות ומלוכלכות. לא צריך אותן!

ואתמול חגגנו לחברה יוטמלדת בבית קפה היה כיף.

אז אלה החברות שלי תקופה הקרובה. ואני באמת אוהבת אותן.

וזה החבר שלי לתקופה הקרובה. ואני באמת אוהבת אותו ורוצה להיות איתו תמיד.

 

עוד שלושה ימים אני טסה לרוסיה. לאבא שלי

יהיה ממש כיף וגם בא לי להתרחק קצת מכל החרא שיש..

אני יפסיד חזרות במחול למופע שזה באסה אבל אני מקווה שזה יסתדר-יהיה בסדר.

גם יש מבחן שאני לא עושה.. לא נורא ממש לא.

 

אז שיהיה חודש טוב. חודש אחרון לשנת 2007

שני האחים שלי משתחררים מהצבא.

אני בחו"ל

אני חוגגת להרבה חברות יומולדת.

הרבה מבחנים

חזרות במחול.

ובניית קשרי חברות.

ולראות הרבה את החבר.

נכתב על ידי , 1/12/2007 19:34  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 32




2,676
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , האופטימיים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללחי:) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לחי:) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)