לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

החג שלי, חג האביב


חופש זה אושר ופסח עוד יותר.

לא כתבתי 4 חודשים.

עוד 4 ימים יש לי יומלדת.

עוד 5-8 ימים אב אשתו של אבא אמורה ללדת לי עוד אחות . איזה כיף אבל מוזר

לפני 5 ימים  התחיל קורס בלט בתלמה ילין . והוא היה במשך השבוע היה קשה ממש! כולן שם אנורקסיות!! אבל כיף.

עוד שבועיים אני שנה עם חבר שלי, אני מתה עליו.

החברות שלי כל יום משתנות פעם זאת פעם זאת , זה לא כל כך כיף כי אין את החברוה האמיתית עדיין. ממש בא לי שכבר תהיה ולא ישתנה אני פשוט אוהבת את כולם ולא יודעת מה יותר טוב לי.

אני שונאת אנשים... סוג של אנטיפטיות כזאת, אבל גם יודעת ממש לאהוב אז זה בסדר.

היה לי כיף בתל אביב אני פשוט חולה על להיות שם...אבל לא יותר מידי:]

חופש פסח היה מעולה ! עוד לא נגמר... אבל זה הסוף ומתחילה לי תקופת מתכונות ואחריה בגרויות . וועוד התקדמויות במחול אם אני ירצה. אז בהצלחה שיהיה לי .

חג אביב שמיח:]

 

 

עריכה:

איזה ערב כיף, זה הזכיר לי בדיוק את התקופה שלפני שנה.

אני וחוי (אומנם היא השתנתה אבל זה עדיין אותו צמד של פעם) מסתובבת בין חבורה לחבורה.. היום היינו עם 4 חבורות:]

כולם גדולים כולם כיפים, היו שיחות מעניינות , לחזור בשעות הקטנות הכי קטנות של הלילה ושל הבוקר שלמחרת. בלי חבר בלי דאגות לעם מי להיות. אושר

אני לא רוצה לחזור כי זאת הייתה תקופה של כיתה ט' כזה קצת ילדה .. אבל זה כיף להשתעשע בזה מידי פעם.

נכתב על ידי , 25/4/2008 23:31  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 32




2,676
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , האופטימיים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללחי:) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לחי:) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)