לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מקום של שקט באזור של סערה


כי לשטן יש ידיים..ובלוג.. ומספרים שהוא די מצחיק..

כינוי: 

בן: 32

ICQ: 217670709 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2007

חזרתי


אני עייף,לא ממש בא לי לכתוב יותר מדי אבל הרבה זמן לא כתבתי..אז יאללה..


אז חזרתי מהטיול הארוך הזה, שעבר בוושינגטון,פילדלפיה,ניו ג'רזי,ניו יורק[גם חתונה הייתה שמה] ומיין..

לא מתחשק לי להרחיב ביותר מדי חוויות,אז היו קטעים נחמדים[בעיקר לבד] ופחות[משפחה...]

לא משהו יוצא דופן...


איך שחזרתי הרגשתי שאני לא מסוגל יותר ועברתי לשבוע לבית של חברים שההורים שלהם היו בחו"ל,באופן מפתיע למדי לאמא לא היה אכפת ואפילו נתנה לי כסף להשתתף בהוצאות (נו וודקה,בירה,פיצה ודלק זה לא זול......)

היה שבוע באמת אחד הטובים...

ביום חוף ים (בחינם כמובן),בערב שותים מעשנים מזמינים אנשים..

עשה לי חשק מטורף לגור לבד עם חברים..


באחד הלילות יצאתי איתה לראות את הארי פוטר החמישי...אז כן סיריוס עדיין מת..וכנראה שאנחנו סוג של ביחד...

לא התחשק לי לעבור את זה עוד פעם וכשהיא שאלה אותי אם היא סתם עוד מישהי שאני אוסף בדרך,חשבתי הנה זה מגיע..

אבל האופי הכל כך ממכר שלה עצר אותי, נחיה את הרגע,כמו תמיד.


פדיחה:

היום בחוף יצא שיהלכתי איתה וחברות שלה[אני מניח שהן נהיו חברות גם שלי ממזמן...] בכל מקרה מישהי התעסקה לי עם הארנק במטרה להכניס אותי למים, ומצאה שם את הקונדום האחד שעוד נשאר לי מניו יורק....

היא לא שאלה מה קרה לשני ומנעה אי נעימות, אבל היא חכמה מספיק לדעת שאני את החיים שלי עשיתי עוד לפניה.

 בכל מקרה יותר מאוחר שכבר קיבלתי את הארנק בחזרה הגענו למקדולנד'ד מוציא את הארנק והופ הטיפשה לא הכניסה את הקונדום כמו בנאדם וישר הוא נפל באמצע וכולם בוהים.

פאק.


מקבץ תמונות מהטיול,מהבית,המחוף ים[יש בערך פי 27.4 יותר אבל אני לא הולך לעלות אלבומים לבלוג,בשביל זה יש פייסבוק D= ]:

 






[נהגתי בזה,והמרצדס הזו מאיצה כל כך מהר שאפשר למות,תרת משמעת.]









[פלייסטיישן זה בנזונה,לשחק בפיפא מכל הסוגים זה בכלל שרמוטה רצינית,ואם יש לך הרבה אלכהול ומצלמת וידיאו?וואלה פתח עסק]

 

 

 

מי גבר?

טוב נו...

 

יש לי עוד כל כך הרבה תמונות שזה לא יאומן, ביום ראשון אנחנו נוסעים לחברים בחווה בויסקונסין יש להם שמה אופנועים טרקטורונים ומה לא..והכל בשטח של דונמים..כיף...


הו ויש לי מחשב חדש,שטססססססססס :P

 

 

 

מרגישים כבר את החזרה...מרגיש מוזר.

נכתב על ידי , 14/7/2007 09:44  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מור ב-18/7/2007 21:05



24,814
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21 , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיסטר איש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיסטר איש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)