לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

messed up


Sometimes bad things just happen-no reason'no purpose.They just occur and were left to pick up the pieces the best we can.

Avatarכינוי:  RazorbladeBitch

בת: 33

ICQ: 202568664 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2007

סיפור...


Hey you, you're way ahead of me.

You're drunk on apathy, you burned right out.

Hey you, you're just a cripple now.

We sell for millions now.

They sold you out.

And oh, I had to tell them you were gone.

 I had to tell them they were wrong.

 And now they're playing your song.

Hey you, don't take it out on me.

You're bored of everything, you burned right out.

Hey you, so bored and cynical, its fucking wonderful, they sold you out.

And oh, they've bought and sold it all, its gone.

They've taken it and built a mall.

And now they're playing your song.

Ooh, their innocence tastes like candy, yeah.

Get so fat on it, its a tragedy, yeah.

Ooh, I can help you come to me, yeah.

Just bring your innocence to me, yeah.

Hey you, oh don't you dare blame me.

You trusted everything.

They sold you out.

Hey you, now when they call it cool, its just so mean and cruel.

They sold you out.

 And oh, they bought and sold it all, its gone.

And every note of it is wrong.

And now they're playing your song.

Oh, they've bought and sold it all, its gone.

They've taken it and built a mall.

 And now they're playing your song

They're playing playing your song

They're playing playing your song

They're playing playing your song

{מוכרת לך ההרגשה?}

 

אחח..איך הכל השתנה..

 

כל האנשים השתנו..חלקם לטובה חלקם לרעה..חלקם בגלל השעמום חלקם בגלל הטיפשות שהשתלטה עליהם=\

 

גם אני השתנתי..לא יודעת לרעה או לטובה אבל עכשיו אחרי שכל העולם העולם ואחותו דפקו אותי{אהמ אהמ..הסו-קולד חברה הכי טובה שכבה עם האקס שלי(שאני לא כל כך אדישה כלפיו..גם עכשיו..וחוץ מזה שהתחננתי אלפי פעמים שלא תעשה את זה...כי זה הרי היה צפוי..נו היא שרמוטה) אבל זה סיפור אחר לגמרי} אני חושבת שהתחלתי להבין דברים לעומק.

 

בקיצור...תקופה חרא..

 

חברים טובים מתגלים בצרה?..מאשה שרונה ואליס אתן נשמות..הייתי מתה בלעדיכן..

 

והנה עדכון קצר לגבי מצב נפשי שלי כרגע:

בבצפר אנשים מפחדים ממני,הסגנית מנהלת שלנו רוצה לדחוף אותי לשיחה שבועית עם פסיכולוגית ולקבוצת תמיכה,אני על כדורי הרגעה=\

 

מי היה מאמין שדשה הנחמדה{!!!!} והשקטה{!!!!} תתחרפן ככה..מי היה מאמין שכל זה קורה בגללך!!!אם רק היית בנאדם..אם רק היה לך טיפ טיפה כבוד אלי,לא היה את כל זה.

ולמה בכלל שיקרת לי?..בשביל מה היו כל הדיבורים האלה?..בשביל מה הבטחת הבטחות שלא קיימת?..בשביל מה!?..

 

אתה יודע..אני כבר לא יכולה..אני כולי מתה..ולא אני לא מאשימה אותך..באמת שלא..אתה בן{לא הייתי קוראת לך גבר..} וכשהזין עומד השכל בתחת{למרות שאני לא מבינה איך הזין יכול לעמוד על גודזילה כזאת1!}.

 

טוב בסדר..אני אשמה..הייתי צריכה לשלוח אותך נאחוי..כמו שהרוב עושות..

 

אני רק מקווה שיום אחד תבוא מישהי שתדפוק לך את הצורה כמו שאתה דפקת לי..רק אז נראה לי תבין מה אני מרגישה..יבאנאט!!

 

כאילו אתה קולט שבמשך פאקינג חודשיים פשוט שיקרת לי!?..למה רבתי עם חצי מהעולם!?למה נאחוי שפכת לי את הלב?..למה גרמת לי לשפוך לך את הלב?..כאילו אני לא מבינה..זה היה מתוכנן או משהו!?..אני לא מבינה אותך!!!

 

עברו כמו כמה..3 חודשים?..ואני עדיין לא מבינה למה כל זה קרה\קורה..

 

את הדבר היחידי שהיה מגיע לי לא נתת..מגיע לי הסבר לפחות למה אתה לא רוצה אותי..אמרת שלא רצית לשקר לי..לא שלפני זה הייתה לך בעיה עם זה..

 

אני פשוט חייבת לשפוך איפשהו את הלב כי אני כבר לא יכולה להחזיק את כל זה בפנים!..זיינתי למספיק אנשים בשכל..אבל אני בכל זאת מרגישה כאילו..כאילו אני פשוט שומרת את זה בפנים.

 

אתה שואל "למה היא עדיין מרגישה כלפי משו?"..כי בליאט כל מה שאי פעם אמרתי לך התכוונתי אליו!..אתה הבנאדם היחידי שפעם אחת אפילו לא שיקרתי לו.פעם אחת!

 

כל מה שאמרתי היה אמיתי וכנה...ואתה פידאר יובאניי..פשוט שברת לי את הלב..ואם זה לא הספיק לך{כל הדמעות כל הכאב וכל התפילות שאתה והחזה המהלך שלך ממדא תדרסו} החלטת פשוט לרמוס אותי נכון?..כי אחרת איך אני מבינה את הזיון הזה עם הסוקה הזאת?..

 

ואת?..את בכלל אין לי מה לדבר איתך..טי בליאט..אין פשוט אין לי מילים..באתי אליך...התחננתי אליך...בכיתי לך...את היחידה שידעתי עד כמה הוא חשוב לי...ביקשתי ממך יללתי לך אלפי פעמים..בבקשה..בבקשה אל תעשי את זה..אמרתי לך שאם תזדייני איתו את תאבדי אותי..

 

טוב נו..סימן שה2 וחצי דקות האלו היו חשובים לך יותר ממני..

 

סבבה נחמד לדעת..

 

בקיצור..די לזיוני שכל אחרת אני אתחיל לבכות..איזי קאם איזי גואו נכון?..

 

לסיכום...שטוב וי ווסה זדוחי יבאנאטי דולבאניה..מקווה שתדרוס אותך מכונית גלידה ואותך ניידת מדא.

 

לילה טוב.

 

נ.ב. מאשה שרונה ואליס..אני עדיין אוהבת אתכן..3>

.

נכתב על ידי RazorbladeBitch , 18/1/2007 21:33  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Gothic_Bitch ב-19/1/2007 16:14



12,498

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRazorbladeBitch אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על RazorbladeBitch ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)