לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

messed up


Sometimes bad things just happen-no reason'no purpose.They just occur and were left to pick up the pieces the best we can.

Avatarכינוי:  RazorbladeBitch

בת: 33

ICQ: 202568664 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2007

פילוסופית החיים שלי


כולם מצפים ממך למשהו..

 

מציפים שתיהיה חכם..מצליח..מצחיק..מצטיין..מושלם..

 

ומה אם אני לא יכולה?..מה אם לא נולדתי כבנאדם הכי מוצלח בהיטוריית האנושות?..ומה אם אני לא רוצה לנסות ולהצליח?..

ואומרים שכדי לקום צריך ליפול...עד איזו דרגה?..עד לאן צריך לרדת כדי שיהיה לי טוב?..

 

וכמה מכשולים אני יכולה לעבור בחיים שלי?..עד כמה אני צריכה לסבול?..עד מתי?..ובשביל מה?..

 

ואם באמצע הדרך אני אפול...מי יהיה שם כדי לעזור לי לקום?..ומה אם אני אפול כל כך חזק שלא אוכל לקום יותר?..

 

ואם אומרים שבשביל כל העולם אני מישהו ובשביל מישהו אני כל העולם אז איפה המישהו הזה?..למה הוא לא אומר לי כלום?

 

 

תגדירו לי אושר..יש דבר כזה בכלל?..תסבירו לי איך מרגישים אותו ולמה?..זה הגמול על הנפילה שלך?..ולמה צריך ליפול כדי לקום?..למה אי אפשר פשוט להמשיך וללכת..למה צריכים את הפיתולים הדפוקים האלה את כל הנפילות את כל הבולשיט הזה..

 

ולמה כולם כל כך שומרים על החיים שלהם?..אנחנו הרי כולנו נמות בסוף...והחיים במילא מונוטונים השאלה היא באיזו בועה אתה חי בבועה של "אושר" או ה"עצב"..כי הרי כולנו נולדנו למדנו נעבוד נוליד נתחתנן נוליד נצא לפנסיה ונמות..זאת אותה התוכנית בשביל כולם אז למה אנחנו משתדלים כל כך להראות שאצלנו זה יותר טוב?..ולמה כולם חיים כמו בהצגה..למה כולם מתחרים על עד כמה שאני יפה או עד כמה שאני מצחיק או עצוב או דיכאוני או פסיכופט?..בשביל מה כל זה?


מנסים לבנות ממני מכונה.לא מאמינים לי כשאני אומרת שגם לי יש רגשות..אומרים זה יעבור את חזקה את תתמודדי עם זה..

ומה אם אני כבר לא יכולה?..ומה אם אני ככה קרובה ללגמור עם כל זה?..ומה אם לא בא לי יותר לחיות בעולם המזדיין והשקרן הזה?..למה אני חיבת?..

 

ולמה אחרי שאני אסיים לכתוב את זה תחשבו "אוי נו באמת.." ולמה אף אחד אף פעם לא לוקח אותי ברצינות..

 

אני סהכ צריכה חיבוק מבנאדם אוהב והכל יעבור..

 

I am so dumb.
Just beam me up.
I've had it all forever.
I've had enough.
 
Remember - you promised me.
I'm dying, I'm dying - please.
I want to,
I need to be - under your skin.
 
Our love is quicksand.
So easy to drown.
But still the gravity ends from moving ground.
 
Remember?
You promised me.
I'm dying I'm dying - please.
 I want to,
I need to be - under your skin.
 
And now I understand.
You leave with everything.
You leave with everything I am.
In the rain.
 
And now I know that love is dead.
You come to bury me.
There's nothing left here to pretend that it fakes.
 
 Remember - you promised me.
I'm dying, I'm dying, please.
I want so,
I need to be - under your skin.
I'm dying, I'm dying, please.
I'm dying, I'm dying, please.
I'm dying, I'm dying, please.
Under your skin.
.Under your skin
 
אתם חושבים שכל מה שלא בסדר מסתדר בסוף?..אתם טועים..
נכתב על ידי RazorbladeBitch , 26/3/2007 14:06  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של «« דינקה »» ב-26/3/2007 23:12



12,498

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRazorbladeBitch אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על RazorbladeBitch ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)