לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לכל אחד יש יציאה, לפחות פעם ביום


כמו שסבא שלי עליו השלום תמיד אמר: "עדיף כוס מיץ ענבים ביד מאשר לקבל בעיטה בישבן מגמדון בית מסורס"

Avatarכינוי: 

בן: 34

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2009

איך ועם אילו בחורות לא כדאי להתחיל


 

אם יש נושא שעליו אני לא ממש כותב בבלוג, זה כמובן על חיי האהבה שלי, מהסיבה הפשוטה שאין יותר מדי מה לכתוב עליהם.

מאז ששמוליק התחתן, כל הצד הפולני (והרוסי, והליטאי והגליצאי...אבל בעיקר הפולני) של המשפחה מתחיל עם ה"בקרוב אצלך" הזה שאני כל כך מתעב.

אי לכך ובהתאם לזאת (עבאדן), כדי להרגיע מעט מן הרוחות, אני מקדיש פוסט שלם לעניין הזוגיות. והרי לכם מספר דברים שאתם צריכים לדעת עליי. כמה דברים קטנים, אבל חשובים מאוד:

 

1. אני סטרייט.

2. בעיתו ובזמנו.

 

באהבה כמו באהבה, אי אפשר לשלוט יותר מדי על מה שמרגישים, אלא אם כן אתה בנאדם כמוני, שלא רוצה סתם קשר וגם לא רוצה להתחתן בגיל 19 וחצי, כשהוא עדיין לא התגייס, עדיין לא קיבל תעודת בגרות ועדיין צוחק מבדיחות על קקי (על מי אני עובד? זה לא הולך להשתנות ב-30 שנה הקרובות), ואז המח מתחיל לסנן אפשרויות. ולא שזה כזה קשה, כשאני פשוט לא מחפש.

|הדגשה| אני לא שולל אפשרויות, אבל אני גם לא מחפש! |סיום הדגשה|

הטעם והדרישות משתנים כל הזמן, אבל ברגע זה יש לי רשימה של בנות שסביר להניח שלא אצא איתן. חלקן אף פעם וחלקן ברגע זה. וחלקן אולי צריכות שיהיו להן פלוסים נוספים על מנת שנשכח את התכונות שגורמות לי לא לרצות לצאת איתן.

ואלו הן:

 

-גויה.

-רפורמית.

-משהי חסרת חוש הומור (אם זה היה תלוי בי, היו מקבלים על זה קצבת נכות בביטוח לאומי, ומורידים על זה פרופיל).

-משהי מעל גובה 1.75.

-משהי ששוקלת יותר מפי 1 וחצי ממני.

-משהי ששוקלת קצת יותר ממני ובוכה שהיא שמנה.

-מעריצה של אביב גפן.

-משהי שרוצה לגור בפתח תקווה.

-כל מי שלמדה ב"ישורון" (רעות אמרה שכל מי שלמדה שם לא תסכים בחיים ששם המשפחה שלה יהיה ישורון).

-משהי בכיתה י"א שהרגע קיבלה צו גיוס והיא כבר מורעלת צה"ל.

-משהי בכיתה י"א.

-משהי מורעלת צה"ל.

-משהי שלא שולחת הודעות כדי להגיד שהיא מאחרת\לא מגיעה.

-משהי ששולחת יותר מדי הודעות.

-מעשנת.

-כולל נרגילה.

-צמחונית.

-משהי שמזמינה סלט ירקות בבית קפה.

-משהי עם שפם ו\או גבות מחוברות.

-משהי שלא יודעת לבשל.

-משהי שלא יודעת לנקות.

-משהי שלא יודעת לכבס.

-משהי שחושבת שאני שוביניסט.

-משהי פמיניסטית מדי.

-משהי שאומרת "בן זוגי" במקום "חבר שלי" או "בעלי".

-משהי שאומרת שכדורגל זה "משחק מפגר שבו 22 מפגרים רצים אחרי כדור".

-משהי שאוהדת קבוצת כדורגל מסוימת.

-ציפי לבני.

-משהי עם איזשהו גילוח או צבע ירוק בשיער.

-משהי שמשחקת במשחקים של הפייסבוק.

-משהי שמתייגת אותי בתמונה בפייסבוק של "אם אתה מתוייג לכאן זה אומר שאני -אוהבת אותך", ובכך מציפה לי את הנוטיפיקיישן.

-משהי שמתייגת אנשים בפייסבוק לתמונה של "אם אתה מתוייג לכאן זה אומר שאני אוהבת אותך" ולא מתייגת אותי.

-דנה אינטרנשיונל.

-משהי שרואה מישהו פורט אקורדים בגיטרה פשוטה ואומרת "איזה יפה הוא מנגן!"

-משהי שצופה באופן קבוע ביותר מסדרה אחת שהשם שלה הוא בגוף שלישי-רבים (נמלטים, אבודים, ניצולים וכיו"ב...)

-בחורה שעונבת עניבות.

-בחורה שתעיר לי על מה שאני לובש.

-משהי שנמצאת יותר מדי ב"מצב כפית".

-משהי שמעידה על עצמה שהיא פרפקציוניסטית.

-משהי שלא אוהבת את החברים שלי.

-משהי שאני לא אוהב את החברים שלה.

-בחורה לחוצת חתונה.

-משהי שנשאלת על 3 הדברים שהיא הכי שונאת והיא עונה "שקרים, בגידות וצביעות" במקום לענות "ימים רעים לשיער, דגים ו-ג' יפית".

-ג' יפית.

 

 

זו הרשימה המצומצמת. אני בטוח שאפשר למצוא בחורות מצוינות שעונות על הקריטריונים האלה, אבל אני גם בטוח שיש עוד מליון תכונות שמפריעות לי בבחורות, אבל החלטתי להחליק אותן, כי תמיד אפשר לשנות גישה (כמו ששר חכמנו, מושיק עפיה: "קח לך אישה ותשנה גישה.")

 

**********************

 

וכדי להשלים את הפוסט, הרי לכם סרטון חדש מבית היוצר של משפחת ישורון.

הסרטון הוא סרטון חובה לגברים, והוא מדבר על איך לא להתחיל עם בחורות.

  

http://www.facebook.com/video/video.php?v=155375478933&ref=nf

 

משתתפים: תולי, יוסי, שלומי, בילוש ואני.

העריכה עשתה לנו כל כך הרבה בעיות. היינו צריכים להשתמש בשני מחשבים, לערוך 3 פעמים בערך, למחוק, לערוך שוב, להעביר את כל הסרטונים, ועוד הרבה בלאגנים. בסופו של דבר העריכה קצת השתבשה, אבל יאללה- שישאר ככה.

 

תולי: "וואי, איזה קוקסינל אני נראה פה.... ~דופק קול הומואי~ וחוץ מזה זה מה זה לא הזווית שלי!"

 

 

 

המשך שבוע נעים לכולכן

נכתב על ידי , 13/10/2009 13:25  
379 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



326,082
הבלוג משוייך לקטגוריות: דת , האופטימיים , הומור וסאטירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרמוז מלך הקופים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרמוז מלך הקופים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)