לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לכל אחד יש יציאה, לפחות פעם ביום


כמו שסבא שלי עליו השלום תמיד אמר: "עדיף כוס מיץ ענבים ביד מאשר לקבל בעיטה בישבן מגמדון בית מסורס"

Avatarכינוי: 

בן: 34

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2011

הצילו! נולדתי בפח!


 

השלום עליכם, חורים בלבנות. מה שלומכם ומה חדש בחזקתכם?

האם אתם מתחילים להרגיש את סוף החופש באוויר?

אני רק עכשיו מתחיל קצת להריח אותו, כי הכריחו אותי השבוע לחתום על יומיים חופש. מה אתם יודעים? יש כאלה שחושבים שאני עובד יותר מדי, בניגוד לחולים הנודניקים במרפאה שאני אומר להם "יש בעיה במערכת, מטפלים בזה" ואחרי חמש דקות הם חוזרים, ואני יושב רגל על רגל ואומר להם "עדיין אין מערכת, מטפלים בזה", והם חוזרים שוב אחרי 3 דקות ומוצאים אותי אוכל סנדוויץ' עם שוקולד ואני אומר להם שוב "שום דבר לא השתנה! אין מערכת! מטפלים בזה!". הם חושבים שאני כמו מחשב תקוע שצריך לעשות לו רענן כל שתי דקות ולבדוק אם אני סופסוף עובד (אבל לא, אני אמשיך להתחפשן!). נבלות.

 

בכל מקרה, חשבתי על מושג חדש שהעולם צריך להתחיל להשתמש בו: "לייק- לייק".

זה כמו ששואלים אותך אם אתה מכיר מישהו ואתה עונה "שלום- שלום" (יענו, רק מכרים), אז יש עוד רמת הכרות שהיא "לייק- לייק", שזה מכרים בפייסבוק.

דוגמא: "אחי, מכיר את אינה חברה של מרינה?"- "ממ...בערך... לייק- לייק כזה...יש לה אחלה תמונות בפייסבוק!"

 רמת ההכרות הזו היא מתחת לחברים בפייסבוק, שזה אפילו מתחת למכרים במציאות, כי בעצם כל ההכרות מסתכמת בלייקים שאנחנו עושים אחד לשני על הסטטוסים ותו לא.

 

ומה זה ה"תו" הזה שאנחנו שוללים בכל פעם שאנחנו לא רוצים להוסיף משהו? שמעתם פעם מישהו אומר "ותו כן"? לעולם לא! אחרי "תו" תמיד יבוא "לא". אנחנו כולנו אנטי-תואים!

 

_________________________________________________________________________ 

 

 

פינת הביש גדא:

 

ובישי הגדא להפעם הם שני אחיי, יוסי ותולי, ששניהם איבדו החודש את הפלאפון שלהם. חוץ מזה, גם תולי הפיל החודש את פלאפונו לאסלה.

 

תולי להגנתו: "אני כל הזמן מאבד את הפלאפון שלי בכוונה כדי שאמא תקנה לי פלאפון חדש והיא כל פעם קונה לי מחדש את אותו דגם".

 

יוסי להגנתו: "מצידי שלא יהיה לי פלאפון, עכשיו אמא תפסיק לחפור לי כל היום בטלפונים".

 

אני נחלץ לעזרתם ושולח SMS לפלאפון של יוסי: "בחור, התעסקת עם הפלאפון הלא נכון. כדאי לך מאוד להחזיר תוך שעה את הפלאפון לבית הכנסת ברחוב נהלל בתל אביב, אחרת תגמור בתוך עציץ! לא כדאי לך להתעסק איתי".

מעניין איך יגיב הבנאדם כשיראה הודעה כזו מאיימת מ"חזקוש". אולי הוא יחשוב שמכנים אותי HAZAKUSH כי אני חזק ולא כדאי להתעסק איתי.

 

בעצם, אני היחיד מהאחים שהצליח להחזיק מעמד עם אותו פלאפון 3 שנים ברצף. לא מזמן ליאור שלח את הפלאפון שלו לתיקון והוא בא אליי ביציאה של "שמע, אני צריך שיחה ממך, יש לי פלאפון חלופי מעפן כזה שמסריח להשתמש בו", ואז הוא לקח את הפלאפון שלי וגילה שהוא בדיוק כמו הפלאפון החלופי שלו.



אל תתעסקו עם אחים של חזקוש! 

 

_________________________________________________________________________ 

 

 

 

פינה חדשה: 8 סיבות למה נייר מנצח אבן ב"אבן נייר ומספריים":

 

 

1. זה לא "אבן נייר ומספריים" זה בכלל "אבן יירו", וידוע שיירו קורע אבן.

 

2. ניירות אפשר למחזר ואילו אבנים סתם תקועים באותה צורה בטבע כל החיים שלהם.

 

3. מדובר בנייר טואלט שמוכרים לך בתחנה המרכזית של טבריה במחיר של שקל ל-4 חתיכות של נייר שאתה יכול לשייף איתו סלעי אדמת לס (שאגב, נמצאות רק בנגב ולא בטבריה).

 

4. נייר עשוי מעץ, ותכלס, הפוקימון אגזקיוטור (שהוא סוג של עץ) קורע את ג'יאודוד (שהוא סוג של אבן).

 

5. ידוע שאבן מנצח נייר. הניצחון של הנייר הוא רק על הנייר.

 

6. ניירות אפשר לגלגל ולשים בפנים דברים נחמדים. אבל אבן מה אפשר לעשות איתו? לשחק קלאס?

 

7. אמנם דוד הרג את גוליית עם אבן לפרצוף, אבל תחשבו איך הוא היה מתעלל בו אם הוא היה עושה לו פייפר-קאט.

 

8. זו אפליה מתקנת. עד תחילת המאה ה-18 היו אנשים שלא ידעו כיצד לקמוץ את אגרופיהם ולקפל את האצבעות, ככה שהם היו חייבים לעשות "נייר" ותמיד הפסידו. אנשים אלו תמיד היו הסופרים במחבואים ואף נקבה לא רצתה לחזר אחריהם ולהתרבות איתם, ככה שבסופו של דבר הם נכחדו, והיום לעשות "נייר" זו בחירה, והנייר עבר את הועדה ונבחר שהוא ינצח את האבן ויפסיד למספריים.

שזה החרטוט הגדול ביותר שכתבתי בחיים שלי.

 

_________________________________________________________________________ 

 

 

אנשים שצריך להשתין עליהם:

 

-אנשים שאומרים "אבן ג'וק" או "אבן שוק" במקום "אבן יירו".

 

-אנשים ששולפים אצבע אחת ואומרים שזה "מקל קסמים" שמנצח הכל במשחק. חכמולוגים, גם אני יכול לעשות עם האצבעות צ' ולהגיד שזה צ'אק נוריס, ואז נראה מה שווה המקל קסמים שלכם!

 

_________________________________________________________________________ 

 

 

רגעי הארה:

 

הרגע בו הבנתי ששלומי הרבה יותר מוזר ממה שחשבתי שהוא:

 

שלומי: "אולי אני אמציא חייה שיקראו לה קרינגקסטון ומעכשיו אני אהיה היא"

~מתחיל לעשות פרצוף מוזר, לירר ולהשמיע קולות משונים ונחירות~

 

_________________________________________________________________________ 

 

 

פינת המעריצות של חזקוש:

 

 

קריקטורה נהדרת של מנו:

 

החובשות הצעירות מהמרפאה:

 

_________________________________________________________________________ 

 

 

 

-יוסי: "איזה מגניב זה אם תהיה ליגה של כדורסלנים משכילים שיקראו לה ישBA".

 

 

-אטיאס: "בקיצור, אני אתקשר אליך השבוע ותשיג לי את מה שביקשתי"

אני: "אל תבנה עליי"

אטיאס: "אין לי עוד על מי לבנות! אני שם את כל הביצים בתרנגול אחד"

אני: "תוריד ממני את הביצים שלך!"

 

 

~שומעים מטוסי קרב יוצאים מהבסיס לתקוף~

ליאור: "עוד פעם המטוסים האלה? כמה רעש הם עושים! הם הכי מיותרים בכל החייל הזה!"

אני: "כן! מי יוצא להרוג תינוקות בעזה בין שתיים לארבע?"

נועה פיס אנד לוב: "הם לא הורגים תינוקות בעזה! הם מפזרים עליהם פרחים!"

 

 

*****************

 

 

צוות הבלוג רוצה למסור שלל ברכות ואיחולים לקרני ושוחט שחגגו יום הולדת 21, לשמוליק ודנה שחגגו יום נישואים שני ולמיכל לרגל התחלת שנת השרות שלה בממפיס. 

 

צוות הבלוג הולך לישון ואז לבריכה.

אחלה שבוע שיהיה!

נכתב על ידי , 28/8/2011 16:17  
56 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



326,086
הבלוג משוייך לקטגוריות: דת , האופטימיים , הומור וסאטירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרמוז מלך הקופים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרמוז מלך הקופים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)