לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לכל אחד יש יציאה, לפחות פעם ביום


כמו שסבא שלי עליו השלום תמיד אמר: "עדיף כוס מיץ ענבים ביד מאשר לקבל בעיטה בישבן מגמדון בית מסורס"

Avatarכינוי: 

בן: 34

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2011

תמיד דופקים את השניצלים


 

שבוע טוב, זרזירים, מה שלומכם ומה חדש בחזקתכם?

הרי לכם עדכון זריז כיריית פתיחה לשבוע הקרב ובא.

 

  

מאירועי השבוע החולף:

 

 

משה קצב הורשע באונס ויכנס לכלא

 

 

-לא מבין למה הוא כל כך מבואס מגזר הדין, עוד מעט הוא גם ישב שבעה.

 

 

-אני גם לא מבין למה מתעקשים לקרוא לה "א' ממשרד התיירות". כאילו שתשמעו ברחוב שיחה כזאת: "שמעת שמשה קצב אנס את א'?"- "איזו א'?"- "א' ממשרד התיירות!"- "אהה וואי מזל, הייתי בטוח שאתה מדבר על א' ממשרד האוצר...בת דודה שלי...אם הוא היה נוגע בה הייתי מסרס אותו!"

 

 

 

לאחר שהגיע לגמר, ים המלח לא נכנס לרשימת 7 פלאי תבל החדשים

 

 

-יערות הגשם מסתלבטים: "פחח יא אפס, הפסדת להר השולחן! כמה נמוך אפשר לרדת?"

 

 

-ים המלח בתגובה: "אנטישמים, פזרו לי מלח על הפצעים!"

 

 

-מסתמן: מאות ערסים ישראלים בגילאי התיכון גרמו להפסד של ים המלח כשלא הסכימו בשום אופן להצביע לו בתחרות. הערסים טוענים: "לא נכנע ללחץ חברתי! הרבה יותר כיף להשתכר בכנרת!"

 

 

 

העצרת בכיכר רבין התקיימה לזכר 16 שנים להירצחו

 

 

"סרק! סרק!" (מתוך הספר "100 דברים שלא כדאי לצעוק בעצרת בכיכר רבין").

 

 

 

כל העולם חגג את ה-11.11.11



__________________________________________________________________ 

 

 

 

שאלות מהותיות ותובנות חדשות:

 

 

-אם "ערבי טוב זה ערבי מת" ו"מורה טוב זה מורה לחיים", אז מה יהיה על מורים ערבים?

 

 

-החיסרון היחיד שמצאתי עד עכשיו במכשיר הנוקיה המיושן שלי: אם נאבד לך המטען- לאף אחד לא יהיה מטען מתאים להשאיל לך.

 

 

-לא מבין את השלטים "רמזור חדש לפניך". מה אני אמור לעשות עם זה? לעשות לרמזור "ש"צ!"?

 

 

-מעניין אם גם קניבלים חותמים על כרטיס אד"י.

 

 

-ומעניין אם גם בסופרמקט של צבים יש קופה מהירה.

 

 

-אינטליגנציה רגשית זה לאהבלים.

 

 

_________________________________________________________________________ 

 

 

 

-שי: "לא יודע למה אנשים הוציאו שם רע על רמלה, זו אחלה עיר!"

 

 

-זולג השוטר: "כשהייתי קטן אמא אמרה לי שאם אני לא אוכל יבוא שוטר. אכלתי- נהייתי שוטר."

 

 

-ליאור: "אני אוהב שאתה מסתתר כשאתה מברך, כמו איזה יהודי בשואה."

 

 

-יעקב: "הבנאדם חרמן על כל דבר שזז"

אני: "גם על דברים לא זזים...אתמול זה היה על תמונות של שבעת פלאי תבל החדשים."

 

 

-מטופל: "נראה לי שברתי את האצבע"

אני: "בעזרת ה'."

 

 

-מטופלת: "המפקדים שלי הם נסיכים"

אני: "וויליאם...הנרי...צ'ארלס..."

 

 

 

******************





 

 

שבוע טוב, זבדי הבת!

נכתב על ידי , 13/11/2011 14:07  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



326,081
הבלוג משוייך לקטגוריות: דת , האופטימיים , הומור וסאטירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרמוז מלך הקופים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרמוז מלך הקופים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)