לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לכל אחד יש יציאה, לפחות פעם ביום


כמו שסבא שלי עליו השלום תמיד אמר: "עדיף כוס מיץ ענבים ביד מאשר לקבל בעיטה בישבן מגמדון בית מסורס"

Avatarכינוי: 

בן: 34

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2012

פיצה של עבדים



פעם מישהו ביקש ממני להוכיח שרוב העצים בעולם ורודים.

אמרתי לו שאם רוב התחתונים של גל אוחובסקי הם ורודים, ורוב הדברים שעוברים לצביקה הדר בראש הם בדיחות קרש על גל אוחובסקי, ורוב הקרשים בעולם עשויים מעצים, אזי-רוב העצים העולם ורודים.

מש"ל!

 

 

*******

 

הורות טובה זה כשהתינוק עוד לא נולד וכבר אתם פותחים לו פרופיל בפייסבוק עם תמונה מהאולטרסאונד. כשהוא נולד, אתם כותבים לו סטטוס "מה זה העולם המעפן הזה? רוצה לחזור פנימה, אמא!" ובגיל 8 ימים להוסיף לחברים את המוהל.

 

 

******

 

 

אנשים שצריך להשתין עליהם:

 

אנשים שמבזבזים את הזמן שלהם על להיות אלופים ב"גיטרה-הירו" במקום לנצל את הזמן הזה כדי באמת לדעת לנגן על גיטרה (אולי הם באמת יהיו גיבורי גיטרה).

 

 

******

 

תולי: "חשבתי על זה, וכשאתה מצטרף לתור איפשהו ושואל "מי אחרון בתור?" זו לא השאלה הנכונה, אתה צריך לשאול "מי אחד לפני האחרון בתור?", ואז מי שיענה אתה תענה לו "אז אני האחרון", הבנת? כי אתה האחרון שמצטרף, אז אתה האחרון...הבנת? הכל מסובך!"

 

 

******

 

פעם אהבתי מאוד אנשים עם שפם. לאחרונה כמה אנשים עם שפם אכזבו אותי וגרמו לי להתחיל לפקפק באנשים עם שפם ולהיות חשדן כלפיהם.

אתמול מישהו עם שפם שדווקא לא אהבתי הפתיע אותי לטובה, ועכשיו אני שוב אוהב אנשים עם שפם.

אנשים עם שפם, אתם הולכים על חבל דק. אני משגיח עליכם בזכוכית מגדלת, וכרגע אתם באים לי בטוב, אז לא כדאי לכם לאכזב אותי שוב.

 

 

*******

 

 

קובי: "החיילים של היום הם לא החיילים של הלילה"

אני: "כי אנחנו עושים יומיות."

 

 

******

 

 

השבוע מישהי אמרה לי שלג'ינג'ים יש קיבה ריגשה לאלכוהול. בד בבד, מתן הזהיר אותי שלא אקיא לו על הספה.

אם משהו רע יקרה, זה רק בגלל שאתם עושים לי מנחוס!

 

 

******

 

 

מתוך 8 גברים בגף שלנו, 6 קיבלו עונש מעצר בשלב זה או אחר של השירות.

בהתחלה היה לי מוזר שאבי מקבל תעודת מצטיין טייסתי, אבל עכשיו כשאני חושב על זה, השניים שלא קיבלו מעולם עונש מעצר, אחד מהם בקורס נתיב והשני חשוד על השתנה במקומות אקזוטיים, ואילו החמישה שכן היו במעצר והם לא אבי, נעצרו על דברים יחסית חמורים, כגון עריקות, אלימות, "תוכי" והשתנה.

אז בעצם זה הגיוני שאבי, שבסך הכל היה נפקד תקופה קצרה, יקבל תעודת מצטיין טייסתי.

וכל הכבוד לצה"ל!

 

 

*******









 

 

 

******

 

 

ועכשיו ברצינות

 

 

 

שבת שלום, שרימפסים!  

נכתב על ידי , 16/8/2012 20:06  
49 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



326,084
הבלוג משוייך לקטגוריות: דת , האופטימיים , הומור וסאטירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרמוז מלך הקופים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרמוז מלך הקופים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)