לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לכל אחד יש יציאה, לפחות פעם ביום


כמו שסבא שלי עליו השלום תמיד אמר: "עדיף כוס מיץ ענבים ביד מאשר לקבל בעיטה בישבן מגמדון בית מסורס"

Avatarכינוי: 

בן: 34

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2012

נפל לך הקוישלך!



למי שתהה, קוישלך זה הדבר הזה שמחזיר את הלולב, ההדסים והערבות ביחד:



 

והשבוע ראיתי אחד שמוכר ארבעת המינים שנפל לו על הרצפה קוישלך, אז אמרתי לו "נפל לך הקוישלך" ומיד הבנתי שזה ללא ספק מהמשפטים האלה שמעולם לא חשבתי שאגיד.

 

 

**************

 

 

גוי של שבת

 

כשסגרתי את ראש השנה הקודם, היתה אתנו פקידה גויה שכל החג סינג'רנו אותה שתהיה הגויה של שבת שלנו, בשביל להדליק ולכבות אורות ומזגנים.

השנה, שוב סגרה אתנו פקידה גויה. אבל הפעם היא לא הסכימה שנסנג'ר אותה לדברים האלה.

פעם ראשונה שנתקלתי בבנאדם שמתבאס להיות גוי של שבת.

 

יש מצב שכל השנאה של היטלר כלפיי היהודים התחילה מזה שהשכנים היהודים שלו כל הזמן סנג'רו אותו שיהיה הגוי של שבת שלהם?

 

_________________________________________________________________________ 


 

סלסה

 

גל התקשר לבקש ממני שאברר בשבילו משהו לגבי כשירויות רפואיות לצוות אוויר בירפ"א. התקשר בשבילו לרועי, חברי מקרוס החובשים שמשרת במרפאה של ירפ"א. הוא לא ענה.

אחרי כשעה וחצי הוא התקשר אליי כשברקע יש הרבה רעש. "אני בדיוק יוצא משיעור סלסה, אחי", הוא אמר בשיא הטבעיות, "אני אחזור אליך אחר כך".

מסתבר שהבנאדם הולך באופן קבוע לרקוד סלסה, פעמיים בשבוע.

 

התקשרתי לגל לספר לו את הבשורה המרה, שרועי לא יכול לדבר איתי כי הוא רוקד סלסלה. עוד לא התגברתי על המכה שרועי החטיף ללי (ולעצמו) באזור האשכים, וגל החטיף לי מנה אחת אפיים- "אה, מגניב, גם אני רוקד סלסה!"

 

מישהו רוצה לעזור לי לדון אותם לכף זכות לפני שאני דן אותם לכפכוף חובה?

 

_________________________________________________________________________ 

 

 

ח"י שקלים


באחד האמשים אמא גילתה שגם הלחם שיש בבית מלא בעובש (מישהו הדביק את המטבח בעבשת, ככל הנראה). מתוקף כך שאני משתדל לדחוף פרוסות לחם לכל ארוחה למטרות השמנה, הצעתי את עצמי שארד למרכול לקנות לחם. וגם בגלל שאני ילד טוב שלא רוצה שאמא תטרח.

דרשתי מאמא את המעות, וזו הביאה לי שטר של עשרים ושלחה אותי לדרכי.

כשהגעתי לצרכנייה, הבאתי את הלחם לקופאי שנקב בסכום אסטרונומי של 18 שקלים. בהתחלה חשבתי ששמעתי לא נכון ושאלתי "מה?", אך הקופאי אישר את דבריו. הלחם באמת עלה 18 שקלים.

האינסטינקט הראשוני שלי היה לברוח משם כל עוד נפשי בי, אבל אז נזכרתי שאמא הביאה לי שטר של עשרים. כנראה שהיא יודעת מה היא עושה, אני הרי לא מבין ברכישת לחם. ב-3 השנים האחרונות אני רק עוקץ לחם רפוס מהמטבח בבסיס. ובאמת היה הרבה תלונות על עליית מחירי הלחם לאחרונה. אז הלחם הפרוס הזה, שצריך לפרוס אותו לתשלומים, כנראה באמת עולה 18 שקלים.

 

כשהגעתי הביתה אמא כמעט הרביצה לי. מסתבר שקניתי לחם קל, שהוא אמנם אמור להיות קל יותר, אבל הוא הרבה יותר כבד על הכיס.

לא רק שבזבזתי כסף, גם הלחם הזה לא ממש יעזור לדיאטת ההשמנה שלי. יצאתי אנורקס מכאן ומכאן.

 

למחרת אמא שלחה אותי לסופר לקנות שוקו, שזו עוד מוצר שכבר 3 שנים אני עוקץ מהמטבח בבסיס ואין לי מושג כמה הוא עולה. אמא הביאה לי שטר של חמישים ושלחה אותי לדרכי. הזהרתי אותה שאני לא אחראי לתוצאות.

 

_________________________________________________________________________ 


 

זובין מהטה


-סבא סיפר לי שהיתה תקופה בה הוא ואחיו הגדול היו הולכים בקביעות לאיזו סאונה ברמת גן, בגלל איזו הטבה שהם קיבלו מהעבודה.

באחת הפעמים הם ישבו שם, עושים את הפעולה שעושים בסאונה (למישהו יש מושג איך מכנים את הפעולה הזאת? השתזפו? הזיעו?) לפתע נכנס לשם זובין מהטה.

"מי זה הערל הזה?", שאל סבא שלי ביידיש.

"זה ההוא שמחזיק את המקל בסימפוניה", אחיו ענה לו, גם כן ביידיש.

"בשביל זה למדתי 15 שנה באקדמיה?", הפתיע אותם זובין מהטה במבטא יידיש כבד, "בשביל שיגידו שאני זה שמחזיק את המקל?!"

 

 

-אבא: "הסיכוי היחיד של שמעון פרס לנצח זה אם הוא ילמד מזובין מהטה".

 

_________________________________________________________________________ 

 

 

אזור חיוג תפוס

 

למישהו יש מושג למה תמיד כשמחייגים מספר שגוי עונה מהצד השני ערבי?

זה כאילו שערבים באים לחברות הסלולר, מתישבים מול נציג השירות ואומרים "אני רוצה מספר כמו של ההוא שהיה לפני, רק שים לי 6 במקום 5".

 

_________________________________________________________________________ 




בין החגים שמח


שניים לקראת הצום:








אחד מצאת הצום:



 

ואחד לקראת סוכות:



 

_________________________________________________________________________



שעת ציור עם ביבי






 


**************

 

 

שבת שלום, חג שמיח ומעדים לשמחה, קוישלכים!  

נכתב על ידי , 28/9/2012 11:36  
65 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



326,085
הבלוג משוייך לקטגוריות: דת , האופטימיים , הומור וסאטירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרמוז מלך הקופים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרמוז מלך הקופים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)