לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לכל אחד יש יציאה, לפחות פעם ביום


כמו שסבא שלי עליו השלום תמיד אמר: "עדיף כוס מיץ ענבים ביד מאשר לקבל בעיטה בישבן מגמדון בית מסורס"

Avatarכינוי: 

בן: 34

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2012

קצו כל הכלים


 

בקיץ לפני כמה שנים, נסענו כמה חברים לטיול של כמה ימים בצפון (אני מאוד ספציפי בכמויות, אני יודע).

באחת התחנות שלנו, קנינו אבובים ועשינו שייט "פיראטי" בנהר הירדן. אביה שכנע אותנו שלעשות שייט מאורגן זה סתם קצר ומעפן, ושאם נקנה את האבובים בעצמנו, גם נוכל לשוט מאיפה שבא לנו לאיפה שבא לנו וכמה שבא לנו, וגם נוכל להשאיר את האבובים אצלנו.

"מה נעשה עם אבובים???", התחלנו לצאת עליו, ואחת האופציות הציניות שהעלנו היתה לשמור את האבובים למקרה שהעולם יוצף, ונוכל, כמו בתיבת נח, להיות היחידים ששורדים את המכה.

 

ה-21.12.12 מתקרב בצעדי ענק, ואם לשפוט עפ"י הסרט (2012), כנראה שזה הזמן להוציא את האבוב מהבוידעם, לנקות ממנו את האבק, לבדוק שהוא מנופח כמו שצריך, ולקנות לי איזו יונה שתמצא לי עלה של זית בשעת הצורך.

 

 

אבל חוץ מהעניינים הטכניים, אני חושב שצריך הכנה מנטאלית גדולה לקראת סוף העולם שאמור להגיע בשישי הקרוב.

וזה לא שאני מאמין שזה יקרה, כן? אבל זה לא ימנע ממני לכתוב פוסט שלם שמכין אתכם למה שעלול להתרחש כאן.

אז תעלו על האבוב, כי אנחנו מתחילים בשייט!

 

 

 

**************

 

 

 

שוקי שלח לי הודעה אופטימית שדווקא גרמה לי לצפות בכיליון עיניים (איך מצפים בכיליון עיניים?) לסוף העולם: "לפחות בהמולה שתיווצר ערב האפוקליפסה ייפתחו שערים של כל מיני מקומות שעד עכשיו יכולת רק לחלום על להשתין בהם... קולט ת'תמונה? כל החברים שלך עסוקים בביזה של כספומטים ואתה כזה: היי, חכו רגע! הכספת של הבנק פתוחה!! משתין ומיד חוזר."

 

וואללה, שוקי צודק. יש לא מעט דברים יתרונות וצדדים חיוביים לסוף העולם:

 

 

-לפחות ביום ראשון הקרוב לא תהיה לנו שביזות יום א'.

(אבל מסכן אלוקים, לפני שהוא יברא את העולם מחדש, תהיה לו וואחאד שביזות שלא היתה לו מאז ימי בראשית, ערב ההבדל בין האור והחושך).

 

 

-לא שיש לי בעיה איתו, אבל זו תהיה ההזדמנות היחידה להשמיד את שמעון פרס.

 

 

-כנ"ל לגבי "כיפת ברזל" והאגו של עמיר פרץ.

 

 

-הייתי אומר כנ"ל לגבי צ'אק נוריס, אבל נראה לכם באמת שצ'אק נוריס יושמד?! פחחח...

 

 

-לא נצטרך לראות במוצ"ש את הפרצוף המתלהב של אביב גפן בערוץ 22.

למרות שזה לא יעזור לנו, כי יטחנו ברדיו בלי סוף את השיר שלו "סוף העולם" (בניגוד לשיר שלו שכנראה לא ישמיעו בימים הקרובים "מחר, תמיד נשאר מחר").

 

 

-הפרות של "תנובה" ו"אדום-אדום" סוף כל סוף יגיעו למקום טוב יותר.

 

 

-נעבור מסכסוך עם הפלסטינים על אדמות הקודש לסכסוך על מי מקבל יותר בתולות בגן עדן, שזה הרבה יותר מדליק.

 

 

-סוף כל סוף נבין שיש דברים גרועים יותר מהשואה ומפתח תקווה.

 

 

-וגם נבין ש"סוף העולם" זה לא נקודת הציון שצריך לכתוב ב-Waze כדי להגיע למטולה.

 

 

-זמרי רוק מסוממים בני 27 יוכלו למות בשקט בלי שאח"כ יפתחו תיאוריות קונספירציה סביב המוות שלהם.

 

 

-יהיה מגניב לראות את כל הטייקונים היהודים שהצליחו בעסקי הגז נפגשים עם היטלר בגיהינום.

 

 

 

*****************

 

 

 

מה שכן, יהיה כל כך צפוף והמוני על שערי גן עדן וגיהינום עד ש:

 

 

-ש-Guns N Rozes יאלצו לשנות את שם השיר "טוק טוק טוק על דלתות גן עדן" (סליחה על העברות הגרוע) ל"הלו, מה אתה דוחף? הייתי פה לפניך! אינעל אחותך הצולעת! על דלתות גן עדן".

 

 

-שהשהידים שהתאבדו קצת לפני כן יבכו על כך שהחמיצו הזדמנות של פעם בחיים (או שמא יש לומר "פעם במוות"?).

 

 

-מסכנות כל הפולניות שרצו למות לבד בחושך.

 

 

-מסכנים כל האנשים שכל חייהם אכלו לבד כדי למות לבד.

 

 

-הישראליים יבואו למי שהכי קרוב אליהם, יגידו "שמור לי, אני כבר חוזר" וילכו לקבל הנחות בקפיטריה של המלאכים.

 

 

-מרוב צפיפות ועצבים, כל בעלי האתונות יכו את האתון שלהם 3 פעמים.

 

 

-בד"כ כשיש כזה תור ארוך וצפוף, בתחנות מרכזיות ותחנות רכבת למשל, חיילים יכולים לעקוף מהצד ואפילו לא להראות את התיק שלהם. במקרה הזה, חיילים שנדפקו, השתחררו והפכו לאזרחים יום לפני סוף העולם (ואני מכיר כמה כאלה), אמנם לא יזכו לעקוף את כולם בתור עם התיק, אבל הם יקבלו הטבת גן עדן של "אזרח ותיק".

 

 

 

*************

 

 

 

אנשים שצריך להשתין עליהם מהר לפני שהעולם יושמד:

 

 

-אנשים שמתכננים ב-22.12 לכתוב סטטוס שנון על זה שבסוף העולם לא הושמד.

ליתר ביטחון...

 

 

-אנשים שחושבים ש"ששבט המאיה" זה כינוי לאלו שרוצים שמאיה בוסקילה תנצח ב"חי בלה-לה-לנד".

 

 

-זוג שמתחתן ביום שישי הקרוב בצהריים (בכללי זה זוג שצריך להשתין עליו) וכותב בהזמנה "החופה תהיה לפני השקיעה".

 

 

-אנשים שאומרים "מה סוף העולם? עדיין לא הספקתי לעשות כלום בחיים שלי! נראה כאילו שכל מה שעשיתי בשנים האחרונות זה פשוט לבזבז את הזמן!"... אלא אם כן זה גלעד שליט.

 

 

-אמהות שהילד שלהן אמור להיוולד ב-21.12 והן מתכננות לקרוא לילד שלהן בשם סמלי לסוף העולם, משהו כמו "סופי" או "ארמגידעון".

 

 

 

**************

 

 

 

אפוקליפסה זה בלאגן אחד גדול, אין שום ספק. אי אפשר לא להיכנס לפאניקה ולהגיד ולעשות דברים שאם זה לא היה היום האחרון שלך בחיים כנראה שהיית מצטער עליהם.

אנשים יזרקו את כל הכסף שלהם, או לחילופין- יגנבו ויבזזו. כל החנויות יעשו הנחות ומבצעי "חיסול", "שוברים את המחירים", "בעל הבית השתגע", "סוף עונה", "סוף עולם" וכד'.

ציפי לבני תוכל סוף כל סוף לתלות את המודעה הגנוזה של הקמפיין שלה שהיא חששה לפרסם בציבור:



 

 

  

אבל יש כמה משפטים, גם אם הם נאמרים מבלי מתכוון, שיהיה ממש מגניב לשמוע אותם נאמרים מאנשים מסוימים, אור לסוף העולם:

 

 

-"דווקא אהבתי את ביבי וליברמן" (ציפי לבני).

 

 

-"אמרתי לכם שביבי יסבך אותנו!" (שאול מופז).

 

 

-"אלוקים אדירים! האדמה רועדת, זרמי מים פורצים את הקרקע, אני מרגיש שזהו הסוף, אני עוד מעט נסחף ומגיע לעולם אחר!" (אייל שני טועם מנה ב"מאסטר שף").

 

 

-"יאללה, יוסטון, הגיע הזמן להציל את העולם... תארגן לי מקדחה, דינמיט וחליפת חלל" (ברוס וויליס בנאס"א).

 

 

-"מה נעשה היום?"- "מה שאנחנו עושים בכל יום, מנסים להשתלט על העולם" (בינקי והמח).

 

 

-"אני אגיע מחר בין 7 ל-10" (טכנאי של הוט, חמישי בערב).

 

 

-"מחר יהיה מעונן חלקית עד ארמגדון" (דני רופ).

 

 

-"בעקבות סוף העולם, צום י' בטבת הוקדם ליום חמישי ז' בטבת" (הרב הראשי).

 

 

 

 

*****************

 

 

 

-תמיד כשקורה אסון לאומי, כמו למשל הטבח שאירע בסופ"ש האחרון בארה"ב, שאר ראשי המדינות שולחים לראש מדינת האסון הודעות "הלם, זעזוע והשתתפות בצער".

אם ככה, מה יקרה בסופ"ש הקרוב? אלוקים יקבל הודעות הלם, זעזוע והשתתפות בצער מזאוס, צ'אק נוריס ושאר מלכי הגלקסיות?

 

 

-ואם בארה"ב עסקינן. בסרט 2012 רואים שמדענים מטעם הבית הלבן התכוננו ליום חורבן העולם והכינו תיבה אליה הכניסו את האנשים העשירים והמשפיעים ביותר בעולם, על מנת שישרדו את האפוקליפסה.

אם אכן ישנה תיבה כזאת, ברור לכולם שלאובאמה, לסרקוזי ולביבי כבר יש שם מקום מוכן. השאלה היא האם נציגי העם הפלסטיני יקבלו מקום בתיבה, או שהם רק ישקיפו עליה כשהם יעופו לים?

 

 

-עוד משהו שמראים בסרט 2012 זה כתב-שטח מטורף שמסקר את אירוע השמדת העולם בדיוק מהנקודה המסוכנת בה החורבן מתחיל להתפרץ בשיאו.

יש לי הרגשה שבימים הקרובים את התפקיד הזה יקבל כתב השטח רוני דניאל.

 

 

-כשאלוקים החליט להציף את העולם בתקופת המבול זה היה מהסיבה המפורשת: "ותמלא הארץ חמאס".

נראה לי שגם עכשיו זה בגלל אותה סיבה.

 

 

 

 

*****************

 

 

 

משינה כתבו שני שירים על סוף העולם. אחד מהם קליל ומצחיק שנקרא "היה לי חלום (על סוף העולם)" והשני זו בלדת רוק מרגשת בשם "עכשיו את בוכה".

 

 

 

 

 

הם מתארים שם את סוף העולם, ומהתיאורים שלהם אפשר לבכות ואפשר לצחוק. אחרי הכל, גם סוף העולם זה לא סוף העולם.

 

 

 

************

 

 

 

שיהיה המשך שבוע נעים, נצלו אותו כמו שצריך, וניפגש בפוסט של אחרי סוף העולם!

נכתב על ידי , 18/12/2012 13:42  
54 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



326,086
הבלוג משוייך לקטגוריות: דת , האופטימיים , הומור וסאטירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרמוז מלך הקופים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרמוז מלך הקופים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)