לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לכל אחד יש יציאה, לפחות פעם ביום


כמו שסבא שלי עליו השלום תמיד אמר: "עדיף כוס מיץ ענבים ביד מאשר לקבל בעיטה בישבן מגמדון בית מסורס"

Avatarכינוי: 

בן: 34

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2013

אין חזקוש- אין עוגיות!



בשבוע האחרון של השירות שלי, מערך הכשרות של הבסיס היה על סף קריסה. אחד המפקדים שלי היה בקורס, המפקד השני בדיוק קם משבעה על אביו. אני נתתי כיף אחרון לזה שעושה איתי שבוע-שבוע שבדיוק חזר הביתה לשבוע, משגיח נוסף היה בגימלים והמשגיח החדש דפק נפקדות.

היחידים שנשארו בבסיס היו אני (שאלו היו ימי האחרונים בבסיס) והמשגיח של הקונדיטוריה.

למפקד הטייסת היה רעיון גאוני: המשגיח של הקונדיטוריה יבוא להיות המחליף שלי במטבח, ואת הקונדיטוריה יסגרו!

פשוט גאוני! לא לספח אליי חייל ממצבור החיילים המיותרים בבסיס, אלא לסגור את הקונדיטוריה של הבסיס כי אין שם משגיח כשרות!

בחיים לא חשבתי שהשחרור שלי יגרום לכך שלא יהיו עוגות בבסיס תל-נוף.



גם הרב, אגב, לא חלם שמצב כזה יגיע. הוא התפלל כ"כ הרבה שהקונדיטוריה תפסיק לשבת לו על הוריד, עד שתפילותיו נענו והקונדיטוריה נשרפה.






**************



השבוע האחרון בצה"ל עבר לי מהר בטירוף.

ביום השחרור ערכתי "שתייה פיראטית" במרפאה ממנה העיפו אותי לפני חצי שנה. מפקד המרפאה נזף בי על זה, אבל אני הייתי עם תעודת שחרור ביד, ככה שהדרגה שלי (אזרח) הרבה יותר גבוהה מהפלאפלים שיש לו על הכתפיים.



קניתי למרפאה כמה מתנות:

לכולם- טוסטר. לבנים- משחק שאטים. לבנות- מטאטא ויעה.

הבנות ממש התרגשו.



חבריי המרפאה קנו לי בחזרה שלל מתנות:

בקבוק קריסטל ענבים, אריזת חסכון של שוקולד השחר, פנקס ועט מהמאות הקודמות (כאלה שצריך לשים את הדיו בקסת), חולצה עם תמונה שלי משתין וטיטולים.

בהחלט התרגשתי.














עכשיו צריך להתחיל להתרגל לאזרחות...






_________________________________________________________________________





על גשם, קקי ופוליטיקה:















אני ממש לא סובל את ההודעות המזלזלות שאנחנו מקבלים ממטות הבחירות של המפלגות וממכוני הסקרים השונים. כל מיני שיחות מדרעי ומשלי, SMSים שדורשים מאתנו לגלות למי נצביע, והגרוע מהכל- מכתבים שאנחנו מקבלים עד הבית.

בשבוע הקודם קיבלנו מכתב מהמטה של מפלגת "העבודה" עם פירוט של המצע שלהם.

המכתב הגיע בזמן, חשבתי לעצמי. בדיוק יש לי קקי! הלכתי לשירותים שמח וטוב לב, והתנגבתי עם המכתב.









למה אנשים תמיד שמים לי על קיר הפייסבוק תמונות בסגנון הזה? מה אני, נציב סרחות הציבור?!



צחוק מהעבודה:

בעקבות התמונה הזו, ציפי לבני פרסמה שני סלוגנים חדשים: "ציפי לבני- שלום, ביבי- אסייג" ו"ביבי- צוחק לשלום בפנים".




_________________________________________________________________________




פינת הביש גדא


שמוליק חטף מכת ברק!

הוא הלך ברחוב עם דנה, בגשם, החזיק במטרייה, ואז לפתע פתאום, ברק פגע במטרייה שלו וגרם לו לצריבה קלה ביד.



אתם קולטים את גודל הביש-גדא? הוא פאקינג חטף מכת ברק! מה הסיכוי לחטוף מכת ברק אם אתה לא חבר בצוות רוקט?!?!




_________________________________________________________________________





אנשים שצריך להשתין עליהם:



יוסי, שלא רק שהתחיל לגדל גרעינים של שעועית ואבוקדו בכל פינה בבית, גם תפסתי אותו גולש ב"אתר האבוקדו של קליפורניה"!!!




יוסי: "אנשים קונים תפוצ'יפס בשביל הפוג, אני קונה אבוקדו בשביל הגרעין."



_________________________________________________________________________



אפרופו שמוליק ויוסי.

שמוליק גם כן השתחרר, לפני כמה שבועות. בהתחלה הוא צחק עליי שהוא משתחרר לפני, ועכשיו אני צוחק עליו שאני משוחרר לגמרי כולל מילואים, והוא יצטרך לעשות מילואים בפיקוד העורף (שזה כל הסחלה של צה"ל שלא היה מה לעשות איתם אז אמרו "טוב, נשים אותם בפיקוד העורף, שיהיה ליתר ביטחון...").

הגענו למסקנה המשפחתית שאני פטור ממילואים בגלל שאני לא שותה קפה ולא משחק שש-בש, לעומת שמוליק.



בעקבות אותה אבחנה, הבנו שגם האח הבא בתור, יוסי, כנראה שיהיה פטור ממילואים. ואם שמוליק ואני, שנולדנו בפתח תקווה, הפכנו לג'ובניקים של חייל הרבנות, כנראה שיוסי, שנולד בבית חולים הקרייה בתל אביב, הולך להיות הג'ובניק הגדול ביותר.



________________________________________________________________________________________________________





-ליאור: "נהיית נגדת אחושרמוטה"

תהל: "שקט, יש פה ילדים קטנים, אל תנבל את הפה!"

אני: "כן, אל תגיד נגדת!"




-ליאור: "יש עוד מישהו שחוגג את חג הסנאץ' חוץ ממך ומקרני?"

אני: "כן, גם שוחט ונריה ו..."

ליאור (קוטע אותי): "חוץ ממך ומהחברים שלך?"

אני: "לא, החג הזה עדיין בחיתוליו... אנחנו החלוצים"

ליאור: "חלוצים או טיפשים?"




-אבא: "במדינה הזאת כל אחד צדיק יותר מהאפיפיור וטיפש יותר מהחמור שלו."




-אבא: "לא ידעתי שזוגות צעירים גרים באזור הזה"

שמוליק: "הוא לא זוג צעיר, הוא בדיוק ההפך"

אני: "הוא אחד והוא זקן."




-רעות: "שיהיה חודש שבט שמח"

מני: "אל תשכחו שלכל שבט יש מוצאי שבט!"




-אני: "גם מכוער כמוך ישיג בסוף בת-זוג, הרי גם אשכים באים בזוגות"

שי: "לא טוב היות האשך לבדו."





*************




חודש טוב ואחלה יום, מפריסי פרסה! 

נכתב על ידי , 17/1/2013 11:07  
55 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



326,084
הבלוג משוייך לקטגוריות: דת , האופטימיים , הומור וסאטירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרמוז מלך הקופים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרמוז מלך הקופים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)