לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לכל אחד יש יציאה, לפחות פעם ביום


כמו שסבא שלי עליו השלום תמיד אמר: "עדיף כוס מיץ ענבים ביד מאשר לקבל בעיטה בישבן מגמדון בית מסורס"

Avatarכינוי: 

בן: 33

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2013

מעמד הקופה



אני לא אוהב לענות לטלפונים בבית. בשביל מה? כל הטלפונים הם או לאמא שלי או לאחותי, משמע: 20 אחוז ילדות ו-80 אחוז דודות פולניות.

אבל מדי פעם, כשאני לבד בבית, נגזר עליי לענות לטלפונים. בד"כ זה נגמר ב"כן, אני אמסור לאמא שהתקשרת", אבל הפעם חדווה דווקא רצתה לדבר איתי.

"רציתי לדבר על זה עם אמא שלך", היא אמרה לי, "אם כבר אתה ענית, אז תדע שיש לי משהי להכיר לך".

שידוך של דודה פולניה! כמה חיכיתי לזה! רק בשביל זה שווה לענות לטלפון.

"היא ממש חמודה ונחמדה וערנית..."

ערנית? ערנית??? וואט דה פאק?! היא מציעה לי בת זוג לחיים או בת זוג לאבט"ש בעזה?

"ערנית זה טוב", אמרתי לה בציניות.

"כן, היא מאוד ערנית!", חדווה שמחה שאני מתלהב מהתכונה הנדירה-אך-המאוד-מבוקשת-הזאת, "מתאימה ממש למישהו ערני כמוך!"

אני ערני? נחמד לדעת. 8 שעות שינה בלילה וחטאי שנ"צ מפעם-לפעם עושים את העבודה. כשאני ער, אני ער עד הסוף!

 

סירבתי להצעה בנימוס. עם כל הכבוד לערנות שלה, אני לא חושב שזה ישתלב כמו שצריך עם הערנות שלי. אנחנו נהיה ערים כל הלילה ונהיה מלאי אנרגיות, נשריץ ילדים, שכמובן, גם הם יהיו ערניים יתר על המידה ולא יתנו לנו רגע דל.

אבל נחייה ונראה, בינתיים אמרתי לא, אבל אולי כשאפסיק להיות כזה ערני ואלך לישון על זה קצת, אני אחליט כן לקחת את מחדווה את המספר של הבחורה, ולסמס לה באמצע הלילה "ערנית?".

 


_________________________________________________________________________ 

 

 

פינת ה-SMSים:

 

 

-"וואלה אני מקווה אחושרמוטה" (מנש בתקוות אחושרמוטה).

 

-"מה אתה אוהב תחיים האלה סך הכל?" (מנש, מסכם חיים).

 

"יש לי מחר מבחן אני צריך שתסביר לי איך להוציא גימלים" (ממו, שהשתחרר לפני שנתיים).

 

-"אוכל תמיד היה המפלט שלנו..." (מיכל רעבה).

 

-"נכון... פוסיקט?" (שוחט מציע לנחם את אביה שנפרד מחברה שלו).

 

-"הקיץ הזה עולים לאילת! עיר ללא מעש, אהה מע"מ" (דוד בסטלה).

 

-"חטיפי מקכריש מתנה בקניית דאבל מקרוקודיל" (דוד בסטלה קשה).

 

-"חבל שלא אישרה אותי מלוריד (גם לא בניסיון הרביעי...)" (ליאור, חרמן מדי).

 

-"נוזל לי המח מרוב דיונים עם קצינים" (ליאור, נגד מדי).

 

-"יש פה איזה ספרדי, רואה את ספר הכוזרי שלי. עושה לי: מה זה? ספר הכורדי?" (עמית בצבא).

 

-"חחחחח נפל לי מאוורר על הפרצוף יא בולבול" (נטע מסבירה למה לא באה).

 

-"דוחק זה טוב לחיכוך" (ניצן).

 

-"החנווני היחיד שקיים הוא החנווני הפנימי שלך" (ניצן).

 


_________________________________________________________________________ 

 

 

כמה תהיות ומחשבות:



-האם פיסח יכול להתחיל את היום ברגל ימין?

 

-אם מחזירים את התוכנית של דן שילון לטלוויזיה, זה אומר שיש סיכוי שגם הטמגוצ'י שלי יקום לתחייה?

 

-אם מישהו מנקר את העיניים שלו ומחזיק אותם, זה אומר שהוא קוסם מדהים או שזו סתם אחיזת עיניים?

 

-אם יש לילה לבן בתל אביב, זה אומר שיהיה אפשר להסתובב באזור התחנה המרכזית בלי לחשוש מסודנים?

 

-אם אנחנו הדוסים מפעילים בשבת שעון שבת, האם ביום חול אנחנו צריכים להפעיל שעון חול?

 



 

 

***********

 

 

סוף שבוע רגוע, קסטנייטות!  

נכתב על ידי , 27/6/2013 00:13  
60 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



326,078
הבלוג משוייך לקטגוריות: דת , האופטימיים , הומור וסאטירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרמוז מלך הקופים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרמוז מלך הקופים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)