לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לכל אחד יש יציאה, לפחות פעם ביום


כמו שסבא שלי עליו השלום תמיד אמר: "עדיף כוס מיץ ענבים ביד מאשר לקבל בעיטה בישבן מגמדון בית מסורס"

Avatarכינוי: 

בן: 34

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2013

תותח-על-מלא-במקומות-הנכונים



אני: "אבל אם אתה רוצה שנפגש ביום רביעי אז אתה צריך לקחת יום חופש, לא?"

ניצן: "התפטרתי היום"

אני: "אה, מעולה! כאילו, היית יכול פשוט לקחת יום חופש, אבל גם זה בסדר".

 

 

אז ביום רביעי קבעתי עם ניצן שאבוא לבקר אותו בירושלים, אחרי הרבה דחיות והתקלות, בעיקר בגלל נזקי הסופה.

גם אחרי שהסופה שכחה, השלג עדיין נשאר ברחובות העיר והמבקרים הרבים גורמים לפקקים מטורפים בכניסה לבירה. החלטתי שלא כדאי להיתקע שעתיים בפקקים באוטובוס ועדיף כבר לקחת את הרכבת, למרות שהיא עושה סיבובים ולוקח לה שעתיים בכל מקרה. עדיף שעתיים נסיעה ברכבת, כשיש לך שירותים.

 

 ניצן: "אז בסוף נסעת ברכבת?"

אני: "כן, אני מעדיף לנסוע במקום שיש בו שירותים, למרות שבעיקרון אפשר להשתין פה גם על המושבים"

ניצן: "אתה לא יכול להשתין על המושבים, יש שם מצלמות אבטחה".

 

ובכן, במהלך הנסיעה הייתי צריך להשתין, כמובן, אז סיירתי בין הקרונות כדי לבחור את התא הטוב ביותר (רצוי שירותי הנכים) ומה גיליתי?

שאין שם שירותים!!!!!!!!!!

הלכתי חצי שעה והמתנתי עוד שעה לרכבת בשביל נסיעה של שעתיים רק בגלל שידעתי שאמורים להיות שם שירותים ובסוף אין שירותים???

מה זה המחדל הזה??? ממתי אין שירותים ברכבות???

הלכתי אל אחד הקרונות המבודדים, שלפתי שקית הקאות מאחד השולחנות, השתנתי פנימה ותליתי את השקית בחזרה.

אם הרכבת הזאת לא מספיק מפותחת בשביל תאי שירותים אז כנראה שהיא גם לא מספיק מפותחת בשביל מצלמות אבטחה!

 

 

**************

 

בירושלים, ראיתי שלג לראשונה בחיי. כן כן. מה שאתם שומעים. השלג הראשון בחיי!

כשהייתי מאוד קטן, הביאו שלג מהחרמון לכיכר רבין, כדי שגם התל אביבים המטונפים והמסכנים יוכלו לזרוק פתיתים זה על זה. אבל הייתי מאוד קטן ואני בקושי זוכר את זה וזה גם שלג מיובא, אז אני לא מחשיב את זה. אבל השלג שראיתי השבוע בירושלים היה השלג האמתי הראשון שחוויתי בחיי.

 

ניצן ואני החלטנו לבנות איש שלג, אבל בגלל שהקרח היה ממש בלאי ולא היו לנו כפפות, היה קשה לפסל כמו שצריך, אז יצא לנו איש שלג מיניאטורי. פינקנו אותו בג'ויינט ואז רמסנו אותו ברגל גסה. היה מלבב.

 

 

ניצן אומר שזה נראה כמו אוכל של טבעוניים:


 

פה אני נראה כמו ילד חוסה:


 

וזה מה שיצא לנו:





 

__________________________________________________________________________

 


מיכל ואני קבענו לפני שבת שנלך אל אטיאס אחרי הארוחה. שלחתי לאטיאס הודעה שמיכל ואני אוכלים הרבה זמן אז שלא יתפלא אם אנחנו מבוששים. זו הפעם הראשונה בחיי שהשתמשתי במילה הזאת.

 

__________________________________________________________________________

 


פינת ה-SMSים:


 

-"אני בהופעה של אדם עומר איזו סטלה" (ליאור, אף פעם לא היה חזק במוזיקה מזרחית).

 

-"זה לא האדם עומר הרגיל זה המשה פרץ" (ליאור, כמו שכבר ציינתי...)

 

-"אם כשתהיה לי דירה יהיה כתוב: "כאן גר\ים בכיף", תהרוג אותי" (קרני אופטימי).

 

-"אני עובר לגור בפתח תקווה!!! עזוב אותי מה אמרתי על העיר הזאת עד עכשיו אני חוזר בי... מצדי לגור על גשר המיתרים המסכן הזה רק לזכות לראות אותה חחחח" (מנש, שמע שאסתי גינצבורג הגיעה מפתח תקווה).

 

-"נראה לי אני רוצה להיות בקהל בגמר לראות את הרגליים של המעלפת הזאת מקרוב" (מנש, נחשו על מי הוא מדבר).

 

-"אני אוהב ששומרים את טינה לסוף.. הקצפת שבדובדבן" (מנש בשלישית).

 

 -"בוא ותשתיק אותי" (נטע קוראת עליי תיגר).

 

-"נראה לי שרק מי שטוב בשחור ופתור יכול לפתור את בעיית המסתננים" (יוסי חד).

 

-"הכרית אמרה לשמיכה שקר לה אז השמיכה ענתה לה: למה ציפית?" (יוסי קהה).

 

-"אכלתי משהו שהיה לו טעם של המצאות בפארק הירקון. תודה שאתה מבין למה אני מתכוון." (יוסי לא מוגדר)-

 

-"אני מחמם את הכפיר שלי על שקנאים ביזנטיים" (ניצן)

 

-"אקזוטי כמו אסייתי ששותה טרופית ביום חם" (ניצן2)


-"אז רביעי הבא? ותאמין לי, אין לי מה לעשות עם כל כך הרבה גרגרי חומוס מבושלים בטוסיק." (ניצן2)

 

-"אין לי בעיה עם ההעדפה המינית שלך אבל אל תכפה אותה עליי או על הכלב שלי. שחין." (ניצן- התופעה מתמשכת).

 

"-בוקר טוב, אדון קקי –בוקר טוב, אדון קקי –מה נעשה? –אולי נלך לבקר חבר שלנו, אדון חזקוש אחר" (מנו במחווה לאריק ז"ל).


__________________________________________________________________________

 


אילה: "יעקב, דוד בן גוריון היה לפני אליעזר בן יהודה או אחרי?"

יעקב: "בן גוריון מבחינה היסטורית נמצא איפשהו בין אלכסנדר מוקדון לג'סטין ביבר."

 




 

__________________________________________________________________________


 

חוק: גם אם יש לך רק 50 חברים בפייסבוק, ברגע שתעלה תמונת גזירת חוגר- תקבל לפחות 200 לייקים.

 

__________________________________________________________________________

 

 



__________________________________________________________________________________________________________


 

קרני: "מה זה על היד שלך? זה דם?"

אני: "לא, זה סתם קשקוש"

קרני: "בלאבוש? או קשקוש רגיל?"

 

זה אחד הדברים הכי מצחיקים שמישהו אמר לי בזמן האחרון. אני כל השבוע מנסה לחשוב מה הופך קשקוש רגיל לקשקוש בלאבוש ועדיין לא הצלחתי להגיע לתובנה.

 

__________________________________________________________________________

 

 

ביום שני הקרוב, ה-23.12, מתקיימת תערוכת סיום הלימודים שלי בשיתוף עם עמותת "אור ירוק". לכבוד המאורע המרגש, צילמנו בלימודים כל מיני תמונות מגניבות. שופו:

 



 

 



 


















****************

 

 

שבת שלום, נפרולוגים של נחליאלי!  

נכתב על ידי , 20/12/2013 00:15  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



326,085
הבלוג משוייך לקטגוריות: דת , האופטימיים , הומור וסאטירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרמוז מלך הקופים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרמוז מלך הקופים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)