לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

This Is My Last Sunrise




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

טוב, אז כנראה שהיום לא נגמר כמו שהתחיל.


דווקא היום השגרתי שהתחיל בצורה מעפנה, המשיך ליום מהנה ביותר. :)

אפרת, טל ואיתמר (כפרעליהם) באו אליי, ישבנו קצת, צחקנו, שמענו מוזיקה ועוד שיט כזה.

אחרי שעה בערך, צץ במוחנו רעיון גאוני! - לגרור עצמנו ל"זולה". (מסעדה)

טוב, בעודנו מפלסים דרכנו לפתח דלתי, אמא מציעה שנלך למסעדה אחרת - "קורה בקפה".

החלטנו שכדאי לגוון מדי-פעם ולא להתקע כמו חבורת זקנות בגיל העמידה, באותה המסעדה לשארית חיינו, אז הקשבנו לעצתה של אמא. :)

אבא החמוד החליט להסיע אותנו למסעדה ולהוריד אותנו  בחור שנקרא - מליבו סנטר.

בעודנו נכנסים למסעדה ומתפעלים מהמקום החדש והמרענן, מעיפים כמה מבטים ונוכחים לדעת שהמקום כמעט ריק. אפרת האינטליגנטית שלנו, מאושרת כולה וחיוך רחב על פניה, שואלת את המלצרית בשמחה: יש לכם מקום פנוי ל4? :). כמובן שלא נתנו למלצרית לענות, ופשוט דחפנו את אפרת והלכנו להתיישב על הספות שהיו דווקא נוחות... ואדומות... o:

ישבנו קצת וכולם טענו שאני אשכנזיה שיש לה נטייה להישרף ולא להשתזף (מה שממש לא נכון! o: אני בכלל מרוקאית\פרסית, ואף אחד לא מאמין לי :( )

בכל מקרה, קיבלנו את התפריטים שלנו ונדהמנו לגלות שהמחירים היו ממש זולים - יאיי. (:

אחרי המתנה של כ-10 דקות והמון ירידות גזעניות מצד איתמר, בהן הוא משמיץ את כולנו :( (אז מה אם אני שחורה! אז מה?!) הגיעו המנות, שאגב היו ממש טובות וזולות.

אחרי הארוחה הגענו למסקנה - נוטשים את "זולה". מתנחלים ב"קורה בקפה".:)

איתמר התקשר לאימו שתבוא לאסוף אותנו ובעודנו מחכים לה, מצאתי איזשהו כפכפון של ילדים קטנים.

אפרת החכמה שלנו, ישר קפצה בהתלהבות: ואוו! איזה חמוווד, איתמר טען שזו תהיה שרשרת מדהימה! זה היה השלב בו התחלתי לפחד מעט. בעודי יושבת לי בתומי על הספסל, מגיח לו משום מקום הכפכפון שמצאתי והבאתי לאפרת! כולי בשוק, מרימה את הכפכפון וזורקת אותו בחזרה על אפרת, "כמה בוגר מצידך!" כך אמרה אפרת, וישר אחר כך זרקה אותו בחזרה עליי, נו יופי.. בוגר אפרת.. P:

הגענו לביתו של איתמר, שם כמו תמיד: ישבנו, צחקנו, שמענו מוזיקה. דווקא נהניתי מאוד (: .. לקראת 1:30 אני ואיתמר ננטשנו לגמרי והמשך הלילה היה מהנה ביותר. חזרתי לביתי בסביבות 5:30, נכנסתי להתקלח והלכתי למחשב.

 

סיכום היום - היום אמנם התחיל בצורה מעפנה ביותר, אבל המשיך להיות יום מהנה במיוחד! תודה לכל מי שהוציא אותי מהשיעמום המעצבן, כפרעליכם אוהבת אתכם 3>.

 

 

אגב, מאיו אני אוהבת אותך כפרעלייך אשתי 333>.

נכתב על ידי Sentenced Rose , 18/7/2005 11:00  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Sentenced Rose

בת: 32

ICQ: 333499512 

תמונה




283

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSentenced Rose אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Sentenced Rose ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)