לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

This Is My Last Sunrise




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

מפגש פורום פאוור-מטאל, הופעה בבארבי - איטרנל גריי.


אלה היו בין היומיים המהנים ביותר בחיי!

קמתי ב9 בבוקר, לאחר שינה לא רציפה במיוחד של 4 שעות.

התארגנתי ויצאתי עם איתמר לעזריאלי. שם פגשנו את נועית וכפיר, רצתי אליהם מאחורה עם חיבוק. :)

אחר-כך פגשנו את השאר, כולם פשוט כל-כך חמודים, אני אוהבת את כל הפורום הזה! תבורכו. 3>

היה ממש כיף במפגש, יותר מבמפגש הקודם. בשעה 6 בערך, הלכנו אני, סמדר, עידן וטל לדיזינגוף, לוולוט'ס גות' שופ.

התנחלנו שם *המון* זמן. היה נורא כיף! המוכרים שם ממש ממש חמודים, צריך ללכת להתנחל שם יותר. (:

נפרדתי מטל (היחידה שנשארה, סמדר ועידן נטשו אחרי שעה פלוס-מינוס בחנות) והתחלתי בדרכי לכיוון הסנטר, שם אספו אותי אבא של לינור, לינור, מיכל וחברה שלהן.

הגענו לבארבי, נכנסו, הכל היה נחמד. פגשתי שם שתי חברות שלא ראיתי הרבה זמן, דיי הופתעתי וגם שמחתי מאוד לראות אותן, את רוב ההופעה ביליתי איתן. הלהקה הראשונה לא הייתה משהו, אבל הלהקה השניה הייתה פשוט מעולה!

צריך להוריד חומר שלהם בדחיפות.

נגמרו הופעות החימום, יצאנו החוצה לשאוף מעט אוויר צח ולעשות שיחת טלפון.

כשחזרנו, פגשתי את נועם, שהיה ממש סנוב, אמר שלום וחזר לשלו. יותר מזה לא ראיתי אותו.

בכל מקרה, התחילה ההופעה של... *איטרנל*. החלטתי להשתחרר ופשוט השתלוללתי ושרתי יחד עם אורן ( המלךP: ) (עד כמה שיכולתי, אני עוד לא ממש מנוסה בגרואלינג וכאב לי הגרון.) היה פשוט בן זונה!

הופעה מעולה, שירים מעולים.. להקה אדירה, פשוט מדהים!

בסוף ההופעה, ניגשתי אל דורי (גיטריסט) הוא לחץ לי את היד, אמרתי לו שהייתה הופעה מעולה, הוא כמובן הגיב בנימוס: "תודה רבה! + חיוך רחב" (:. ביקשתי ממנו מפרט, אבל לצערי הוא חילק את כולם. אז במקום מפרט, ביקשתי ממנו שיחתום לי על היד, יהה אני מרגישה כל כך גרופית, אוי ווי. אבל זה נחמד.. P:

 

נסענו לבית של מיכל, אני שהייתי שפוכה, ישר נכנסתי למיטה ונרדמתי מהר מהרגיל.

בבוקר הלכנו לבית של לירון וגם סער היה שם, ישבנו שם בערך 20 דקות, דיברנו וצפינו באיזו סדרה בNational Geographic שהמנחה בה אוסטרלי ובקושי מבינים מילה שיוצאת מהפה שלו, נו טוב.

 

אחר כך מיכל ליוותה אותי לתחנת האוטובוס ומשם נסעתי לעזריאלי.

שם פגשתי את אבא, אחותי וחברה שלה. נסענו כולנו לאכול באלי קראוון - אחת החומוסיות הטובות בארץ, אם לא הכי טובה.

אכלנו כמו שצריך ומשם הביתה.

 

נהניתי כל-כך! הייתי רוצה להמשיך להסתובב עם חברים בת"א, לראות עוד הופעה, להתנחל שוב בוולווט'ס.

אבל האמת שנגמר לי הכסף והתגעגעתי הביתה. :) home sweet home...

 

לסיכום - איטרנל גריי ענקיים. חברי הפורום הם אנשים מקסימים אחד אחד (כמו שכבר הבנתי מזמן)

I had the best time ever, thanks everyone. [:

 

 

נכתב על ידי Sentenced Rose , 22/7/2005 20:28  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Sentenced Rose

בת: 32

ICQ: 333499512 

תמונה




283

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSentenced Rose אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Sentenced Rose ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)