לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Shorty - the Australian version


princess gremlin

כינוי: 

בת: 33

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007

חופשה


הבלוג יוצא לחופש עד שאני אחזור הביתה :)

כאילו לביתה השני...

כאילו.. הבנתם.

 

נשיקות!

 

נ.ב. אם עוד לא שמעתי מכם אני בפלאפון שהיה לי בארץ תמיד...

xxx

נכתב על ידי , 13/12/2007 11:53  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קישקוש בלבוש ב-30/1/2008 21:58
 



נא להכיר



זה מצחיק קצת לעשות פוסטמונות של חברים בדיוק לפני שאני באה, כי בעצם אתם צריכים להכיר אותי ולא אותם עוד 5 ימים...!

אבל בכל זאת, כדי להכיר אותי נראה לי שתצטרכו להכיר גם אותם (לפחות את החשובים שבניהם). אל תצפו לפוסט עצום - זה רק כמה significant ones...


התמונות הראשונות הן מהמאק של ג'ן (המחשב עם הפעלולים המצחיקים) התלהבנו קצת מידי אבל זה מה שיצא :]

לא לבעלי לב חלש

 

גן ואני


ג'ן (נראית אימו להפליא) ואני (נראית סתם משונה עם אף כפתורי) בצבעים מאגניבים :)


טיקיי וגן

טיקיי (טים) וג'ן - טיקיי מנסה להיות יותר סיני ממה שהוא כבר, וג'ן משועשעת מהניסיון הקלוש להדמות לו...

נטלי וגן


נטלי היפהפיה שלי בפוזת ארנב וג'ן ששוב לא מצליחה להחזיק את עצמה...

 


ג'ן ונטי יפהפהיות מתמיד...

 

 

ג'ן ואניקה (הבנאדם הכי פוטוגני שאני מכירה ובד"כ הרבה יותר יפה מזה!)

 

ג'ן נטי וטים הם מה שאפשר לכנות כhomies שלי :) אחרי שפיתה נטשה טים ואני נפרדנו מהחבורה שהיינו איתה בד"כ (מפאת שעמום טוטאלי) ומצאנו את ג'ן D:

 

ג'ן היא מסוג האנשים שאפילו אם אני נמצאת ביום הכי מזעזע בעולם תמיד תצליח לגרום לי לצחוק (או לפחות לחייך..) ואפפעם אפפעם אפפעם לא משעמם עם הילדה הזאת! לא נראה לי שאיי פעם קרה לנו שנגמר לנו על מה לדבר, ואם מישהו יחפור קצת בפוסטי עבר - חוסר עניין זו המפגה הכי נוראית בקרב אנשי קנברה הצעירים... אז בקיצור - היא מיוחדת :] ובטח לא אוסטרלית! ג'ן עברה לפה באותו אוקטובר כמונו מדרום אפריקה (הילדה גרה בסוואזילנד!!! בין השאר...) היא כזאת מאמי היא מדבר זולו ואפריקאנז וכל מיני שפות משונות לגמרי אבל היא כלכך לבנבנה... ההורים שלה אוסטרלים דיפלומטים אבל הם גרו בדרום אפריקה כל החיים שלהם. אז מאיפה הלבלבנות? מהסבים האינגלישים - יש לה אפילו סבתא יהודיה אחת גילינו D:

זה היה אחרי שהחלטתי שהיא ישראלית במוצאה האמיתי... פשושי כמו שהילה היתה אומרת...

 

נטלי ואניקה היו הפיתה ואלאנור של ג'ן בביצפר הראשון שלה (הגרמר שלי)... כמוני היא סבלה שם ברמות מטורפות וכמוני היא הגיעה לנרבנדה והתחילה לנשום מחדש...

נטי היא הבנאדם הכי מוכשר שאני מכירה בעולם! היא שרה כמו מלאך! ואשכרה עושה עם זה משהו... בתחילת נובמבר היא שכרה את התיאטרון (הגדול, זה שבו הופעתי עם הבלט) ומילאה אולם שלם באנשים שבאו לראות אותה שרה במשך שעה וחצי D: היא כזאת מקסימה!!!!

הכרתי אותה בעצם לפני ג'ן - ההורים שלה אירחו את ההורים שלי כשהם באו לשבוע באוגוסט לפני שטסנו... אבל אותה בעצם לא יצא לי לפגוש עד שנפגשנו בנרבנדה [סופסוף]. הבסטי שלה היתה ניצן רוזן - ישראלית שהיתה פה לפנינו בשגרירות לשנה, ונטלי נדבקה ממנה בחיידק הישראלי :) יש לה בחדר (אתמול ישנתי אצלה וראיתי) אותיות מעץ בעברית שכותבות נטלי על הקיר, אבל הלמד שלה הפוכה P:... עוד פשושה!

 

עכשיו טים - למרות שהיינו ידידים דיי טובים בימי פיתה, רק אחרי שהיא עזבה התקרבנו באמת. הוא וג'ן כל הזמן מתנחלים אצלינו בבית ואנחנו רואים ביחד עונות שלמות של סקראבס והאנטומיה של גריי P: בימי ביצפר הנושנים הם היו מלמדים אותי מתמטיקה במחשבה שאני בצעם זאת שמלמדת אותם P: מצחיק. אבל זה היה סידור טוב.. אני הייתי עוזרת להם ותוך כדי כך לומדת את החומר - כי כל השיעורים הייתי עסוקה בלנסות להבין את הספשליסט...

לטים יש בית ארמון! וכל פעם שאנחנו הולכים לשם הוא מדבר עם אמא שלו סינית ואני וג'ן מתפקעות מצחוק P: יש לו אמא נורא שמרנית - מבחינתה ג'ן כבר בת 18 (כי אסור לו שינהגו אותו אנשים מתחת לגיל 18 וג'ן היא דיי הנהג הקבוע שלנו לכל מקום), ואני והיא הבנות היחידות המורשות אצלו בבית כשהיא לא נמצאת P: אני לא רוצה לדעת מה היא חשבת שפיתה היתה עושה אצלהם כל הזמן...

 

אניקה היא עוד בסטי של נטי וג'ן וחברה ממש טובה שלי גמכן. היא מ ה מ מ ת! בכל תמונה (אולי חוצמזאת שלמעלה) היא נראית כמו דוגמנית! והיא לא מאמינה לאפחד שאומר לה את זה!! אהמממאוראהממ.

היא מתוקה כלכך פיצית (כמוני וכמו ג'ן. אני מרגישה בגובהה נורמאלי ליידן P:) וחברותית.. אנחנו עושות כלכך הרבה שטויות ביחד! היה לנו את אותה שעה חופשית כל הסימסטר האחרון אז היה הרבה מאוד זמן לעשות דברים הזויים במקום ללמוד למבחנים...

 

גן נטלי ואני לפני המסיבה בקיוב

תמונה אחרונה חביבה... הלכנו לפני יומיים למסיבה במועדון שנקרא קיוב. בד"כ הוא נודע כ- the gay club אבל אז הוא נסגר לאנשי נרבנדה אחרי הפורמאל של הי"בניקים. כמובן שאפחד לא פספס את ההזדמנות (היי! הזמינו אותנו!) וכל הי"אניקים - גם אלו שלא באו לפורמאל כבני זוג הלכו לרקוד D:

זה התחיל ב12 [היציאה הכי מאוחרת בתולדותי בקנברה, אם לא כוללים את סליחות בבית כנסת..] והמשיך עד 5 בבוקר! רק שאנחנו פרשנו ב2 וחצי כי אמאשל נטלי רצתה :| וגם כי אני כמעט הקאתי את הנשמה... למרות שלא שתיתי כלום! נשבעת!

בקיצור נפגשנו בבית של נטלי ואמא שלה לקחה אותנו. חזרה לקחנו מונית (הפעם הראשונה ששתיהן נסעו במונית.. משונות..) וחזרנו לבית של נטלי לישון... את התמונה הזאת צילמנו לפני שהלכנו - את התמונות שצילמנו אחרי אתם לא רוצים לראות חחח.  מיותר לציין שנהניתי ככככככ"ככככ! אולי חוצמזה ששני ערסים ניסו להתחיל איתי, אבל אני מניחה שזה חלק מהחוויה... :)


טוב נו בגלל שהתעקשתם...:

 

 

תמונה שמבהירה (ת"ת) היטב עד כמה ג'ן לבנבנה חחח. התלהבנו קצת מהחותמות שעשו לנו בכניסה (אמא דיי נבהלה כשהיא ראתה אותם במחשבה שזה לא יורד במים...) אבורט = אלו עדיין לא בנות 18, אז אם הן נתפסות שותות יש להעיף אותן... לא נורא שחצי מהאבורטים שתו במסיבה הזאת ואף לא אחד מהם הועף P: (ד"א היד שלי היא התחתונה ביותר)


ג'ן ואני מדגימות לנטלי רגע משעשע שעבר עלינו בקניון באותו בוקר, מתחת למכונה של בועות סבון...כמו שהזהרתי, אפשר לראות את כאבי הבטן שעברו עליי דרך התמונה.

מספיק ודי :)


 

נכתב על ידי , 7/12/2007 02:53  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אפריימה ב-12/12/2007 15:27
 



To dance or not to fance ...silly question


עבר עליי השבוע הכי מדהים בעולם (ואו יוצא לי לכתוב את זה הרבה השנה... וזה מוזר כי זו בהחלט לא השנה הכי טובה בעולם בהתחשב בזה שאני רחוקה מכם מיליון מיילים... אבל אם שוכחים שאני באוסטרליה, יש מצב שהשנה הזאת כללה הכי ברבה שבועות בקטגוריה הכי-טובים-בחיים-שלי..!):

שבוע שלם בתיאטרון וסופ"ש הופעות של הסטודיו! הייתי מתארת את ההרגשה אבל אני אשכרה לא מוצאת את המילה הנכונה..

זה היה פשוט..... הייי! אני לא מבינה למה אנשים לוקחים סמים... ברצינות.

 

הופענו עם אגם הברבורים ויצירה של מודרני בסגנון גרהאם אם זה אומר משהו למישהו...

וקודם כל - עם כל הכבוד לרייאן קבררה (hey there delilah שיר מדהים) צי'קובסקי הוא המוזיקאי האהוב עליי כרגע חחח... כל חלק בבלט הזה המוזיקה שלו פשוט יכולה להעלות לי דמעות מרוב שזה... ____ עוד מילה שחסרה לי. זה קורה לי הרבה השבוע...

אפילו אם בחיים לא יצא לי להכנס לטוטו לבנה עם חלק עליות לבַנוצץ בצורת לב עם כנפיים, אני יכולה לומר בבטחה שאחרי זה - מיציתי את יעודי בחיים בתור בלרינה :) זה היה פשוט חוויה כזאת מיוחדת! אם לא הייתי בטוחה שאני יכולה לעשות את זה כל יום במשך המשך חיי - עכשיו אני מאה אחוז סגורה. רק הגב נשאר בסימנש - אבל מחר יש לי תור לפיזיותרפיה (יש לי אחת חדשה! והיא מראה יותר פוטנציאל מהאחרים... *מחזיקה אצבעות*)

העלינו רק את האקט השני שזה האקט המפורסם יותר... בעיקר כי לא היה לנו סיגפריד (הנסיך) אז עשינו רק את הדברים שלא כוללים צורך בגברברים חזקים והנפות באוויר... חח

אני הייתי בתפקיד הברווזון המכוער (AKA סיגנט או בעיברוש ברבור צעיר) שזה הארבע ברבורות שמחזיקות ידיים (נו הריקוד הכי מפורסם מתוך אגם הברבורים....!) וזה היה הדבר הכי קשה שעשיתי בחיים!! נסו אתם לרוץ ספרינט במשך דקה וחצי בלי לעצור... ותוך כדי להזיז את הראש בכל מיני זוויות משונות :S

 

(מבטיחה להביא את הוידאו ותמונות איתי )

 

חוצמזה גם למדתי את כל שאר התפקידים, ובהופעות האחרות (היו לנו שני צוותים/קאסטים) הייתי אחת מהברבורות שעומדות בשני צידי הבמה כל הזמן :S זה היה ככככ קשה! אסור לזוז וצריך להיות בול באותה זוית כמו השאר ובדיוק באותו טור ואותה שורה והכל ואומייגאד! המוח שלי היה ככה קרוב לקריסה טוטאלית! [לא שזה פעם ראשונה...]

 

[ואם מדברים על קריסה מחשבתית נראה לי שאני הולכת לקבל את הנכשל הראשון שלי...! בכימיה עוד :S אופסי... בגלל שהשבוע מבחנים היה באותו שבוע של ההפקה הייתי צריכה לעשות מועד א'2 לבדיתי ב8 בבוקר בחדר מורים.. ובואו נגיד שלהכונן לא היה בראש מחשבותיי... P:]

 

היצירה השניה שעשינו היתה מידסטרים midstream שכמו שאמרתי היא מהזה עתיקה... חבלז! היינו בטוחות שזה יהיה מפלה אבל הקהל פשוט יצא נדהם ואמר שזה היה מעולה =O הבנות היו בשוק!

בקיצור זה יצירה שקשורה בזמן ובחיים (זה נורא עמוק) על איך שכולם נשטפים באותו זרם ויש את אלה שלא ממש מצליחים להתאים את עצמם לזרם ואיך זה להיות מחוץ לקבוצה ובתוך הקבוצה והכל.. זה קשה להסביר אבל זה יצירה עם אמירה חברתית עמוקה באופן כמעט מיותר... חח

כמו בבלט היא היתה מורכבת מטריוז דואטים חלקים קבוצתיים וסולו אחד... ו... אני דיי קיבלתי אותו :) את הסולו כאילו... אני הייתי הלוזרית שלא מצליחה להתאים לזרם ונמצאת בדיכי מתמיד. טוב עכישו הגזמתי... אבל הייתי צריכה לשחק את הפרצוף הכאוב והמאוכזב מחוסר היכולות שלו, ופשוט נהניתי מכל רגע! בגלל שזה מרתה גרהאם זה דיי הישג להנות ממה שעושים כי השיטה שלה דיי בנוייה על בואו נראה מה קורה כשדורשים מהגוף להיות רובוטי (תשובה = זה כואב באופן מיותר בהחלט כי זה פשוט נראה מכוער ברמות.). לקח לנו - לכל הבנות בסטודיו - בערך כל השנה להתרגל לעובדה שאנחנו צריכים לעשות את היצירה הזאת כרפרטואר ובסוף כשכולם יצאו מודהמים פשוט היינו בהלם... כבר אמרתי? P: חחח

ביום חמישי שהיה ההופעה הפותחת שלנו, אני עשיתי את הסולו - בשישי בערב בק (רקבה) וככה החלפנו (היו 4 הופעות...). ביום חמישי היתה לנו פשוט ההופעה הכי טובה שאי פעם עשינו... לעומת החזרות תלבושות ותאורה כאילו.. זה היה פשוט כזאת הפתעה נהדרת! פשוט הייתי על הבמה וכל כמה רגעים חשבתי לעצמי - ואו אנחנו ממש עושות את זה! וזה הולך ממש לא רע! נפלא אפילו יש לומר! חחח

(זהירות יש מצב שהקטע הבא ישמע קצת מתנשא ושוויצרי אבל... אני חייבת כי אתם הראשונים שרציתי שידעו על הצעד הראשון שלי להצלחה :)

אחרי הסולו שלי במודרני אנשים מחאו כפיים - ובמידסטרים לא אמורים למחוא כפיים באמצע כי זה כאילו אפפעם לא מפסיק זה כמו ריקוד ארוך ארוך של איזה 40 דקות... - וזאת היתה הפעם היחידה בכל ההופעות שזה קרה! אני הייתי בשוק! כשירדתי מהבמה כל הבנות אמרו לי כמה נהדר זה היה אבל הן לא אובייקטיביות, כאילו אולי אבל לא ממש... אז לא ממש התייחסתי.

אבל (אבל!) - כשיצאתי החוצה באותו ערב אנשים שלא הכרתי ניגשו אליי ואמרו לי כמה מיוחד ומדהים זה היה ואפילו קיבלתי נשיקת ליידי על היד מאיזה מישו (מבוגר לא איזה טינאייג'ר שהתחיל איתי) ... פשוט לא האמנתי! אנשים באו אליי ואמרו שממש נגעתי בהם ואלו שאני כן מכירה פשוט עמדו שם ולא ממש ידעו מה לומר לי מרוב שוק.. ג'ון שרקד בסטודיו שלנו והלך לרקוד באוניברסיטה במלבורן אמר שאני "far superior to what i thought of you" והחלטתי לקחת את זה כמחמאה חח והוא גם אמר שלעומת מה שהוא רואה כל הזמן אני ברמה ממש מעולה (!!!)(ותגידו שזה לא סימן בגודל של שלט *זהירות קנגרו*!!)............

אני בחיים לא אשכח את הערב הזה...! חזרתי הביתה ולא הצלחתי להרדם - כל מה שיכולתי לחשוב זה מתי נהייתי כזאת? אפפעם לא חשבתי על עצמי כעל רקדנית מיוחדת.. בעיקר כי אני מוקפת בכאלה בנות מוכשרות! ו.. לוידעת.

 

הערב הזה לגמרי שינה את מי שאני ורציתי לשתף אותכם כדי לא להשאיר אותכם מאחור עם העצמי הקודמת...

 

שאר ההופעות היו גם מעולות בעיקר כיפיות.. כי לא הצלחתי להחיות את יום חמישי מחדש - אבל בחיי השסופ"ש הזה היה פשוט מטמטם! בשבת בערב עשינו מסיבת סיום שכזאת בבית של שרלוט שהוא יותר כמו ארמון! כככככ יפה! ורקדנו ושיחקנו פול (אני גרועה ברמות חח אם כי דיי מזליסטית) ואכלנו כככ הרבה שטויות חחח :) זה היה פשוט ערב כלכך כיף! ואז...

אז קמתי בבוקר וגיליתי שאין יותר הופעות בבלט במשך שנה ורציתי לבכות.

 

בעצם כבר בכיתי בערב שלפני זה... בהופעה האחרונה אחרי ההשתחוויה שרלוט ואני ירדנו מהבמה להביא את הפרחים שחיכו לנו מאחורי הקלעים לקיילי (המנהלת והמורה והכוריאוגרפית וה-הכל שלנו! ג'נט אוסטרלית (וצעירה יותר..) ואני לא מגזימה) ולארבעת הבנות שעוזבות השנה לאוניברסיטה: ג'ס, אוליביה, ג'וסי ובק - בנות כלכך מדהימות ומוכשות ועוד כמה שנים הנעלי פוינט שלהן ימכרו במיליונים כפרטי אספנים! ואז בכינו. זה היה בכי מרוכז שכזה... חמש דקות אבל חמש דקות של בכי שהספיק לכל השנה הנהדרת הזאת שעברתי איתן... חח זה היה ממש ככה!

אחר כך מאוחרי הקלעים קיילי אמרה כמה מילותת סיום שכאלה חח כמה שהיה מדהים ובלבלבלה כאילו שלא ידענו - ועשתה מעין פרידה פורמאלית מהבנות... היא אמרה שיש לה כמה מתנות לחלק לבנות שעוזבות ואז הוציאה 5 שקיות עטיפה...

"הראשונה היא לא למישי שעוזבת אותנו אלא למוריה ש - .................... "(אני לא זוכרת מה היא אמרה בהמשך כי כלכך לא צפיתי את זה שהאוזניים שלי נאטמו מההלם והדמעות...).

 

היא כלכך לא היתה צריכה - אשכרה לא כמו הדודות שאומרות את זה בשביל הנימוס - פשוט בגלל שהיא נתנה לי כבר כלכך הרבה רק בזה שהיא נתנה לי את התפקיד! אני אהיה ממש ברת מזל לחוות חויה דומה לזאת אי מתישהו בעתיד...

 

xxxx

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 4/12/2007 13:13  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הילשלמת ב-4/12/2007 18:35
 





9,909
הבלוג משוייך לקטגוריות: האופטימיים , החיים מעבר לים , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFreaky Moya אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Freaky Moya ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)