לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של מוני וקוני (:


הבלוג של אילי וקונייי!!! הבלוג שישגע אותכםםם!! וגם אנחנו די משוגעותתת אז תזהרוווו בקיצר כנסו ותגיבו!!

כינוי:  *+*אילי&קוני*+*

גיל: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

12/2005

אני בבית!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ישששש לא היה לי כוח ללכת היום לבית ספר..
כי לא עשית את השיעורים בהיסטוריה מה שלא קורה הרבה...
אז אמרתי לאמא שלי שאני חולה אז היא עשתה לי כאילו צעקות שאני מפסידה חומר...
וכאלה.. ואז בא אבא שלי ואמר שיבטל לי חוגים... אבל זה רגיל..
חחחחחח.. לפני חצי שעה הוא בא וסיפר לי בדיחות כי ביגלל ההצגות שלי ניראה לי שבאמת הוא חושב שאני חולה...
אז לא קרה כלום.. איזה כיףףף!!!

טובב יש לי שאלון ממש חמוד ואני רוצה שתקראו אותו כי זה ממש יפה!!!

אז תהנו::::::::

מצאתי אותו בבלוג של מישהי שקוראים לה נעמה...........

רשום 20 אנשים שאתה מכיר:

1. יובלוששש המעצבנת

2. אביב החרמן!!!!

3. עפררר

 

4. נדב גליק (טינצ'ו!!)

5. נויוששש

6. נועה המקסימה שלי!!

7. לירונוששש

8. מישל האיטית שלנו....

9. מוריה המאמי!!!

10. אליה מירושליים!!

11. סבא טוביהההה!!!!(קורלוששש)

12. שני המשוגעת!!

13. קאופמן!!! האוגר שלי!!!

14. מתן ורדי המהמם שלי!!!!!!

15. דן דן הפקאצ!!!

16. קוני!


17. בלוטמן!! (חמי החמוסס!)

18. טוהרררררררררררר!!

19. מוש המושלמת!!!

20. מייט!! (מיטלוששש)



האם 9 בת או בן? בת!!!!!!

האם 1 ו-2 יהיו זוג חמוד? אמממ.. לא ניראה ליי...חחחחחח...

מה לגבי 18 ו-4? חחחחחחחחח... יכול להיות ...אבל טוהר בכיתה ט'... אז...

באיזה כיתה נמצא\ת 17? בכיתה ח'!!!

מתי הייתה הפעם האחרונה שדיברת עם 12? אממ.. אתמול בערב.. היה מצחיק!!!

מהי הלהקה האהובה על 6? אממ.. תאמת שלא ניראה שהיא אוהבת בכלל להקות.. היא אוהבת שירים של סרטים מצוירים............ חחחח....

האם ל-1 יש אחים ו\או אחיות? אין לי שמץץץץץ! סורי יובי....

האם אי-פעם תצא עם 3? חחחחחחחחחח לאא!! אני משאירה את זה לקרן.....

האם אי-פעם תצא עם 7? לאאא אני לא לסבית!!! אויי גאדד מה הולך פה?!

האם 16 רווק\ה? אממ... לאאאא!!! היא עם עפר!! חחחח סתם...

מהו שם משפחתו\ה של 15? אממ.. קרני..

מהו שמו\ה האמצעי של 10? אממ... כמו שלי .. אליושששש

מהו הדבר ש-5 הכי אוהב\ת לעשות? לעצבן אותי?!

האם 13 אוהב\ת שוקולד? חחחחחחח... כןןןן!!!!!!!!

האם יש קשר כלשהו בין 4 ו-8? אמממ... אולי... אני יבדוק את זה ויחזור אלייך...

לאיזה ביצפר 20 הולכ\ת? לבית ספר שלייי!!! אלון!!!!!!

ספרי עובדה אקראית על 11: אממ.. היא גבוהה יש לך ענקי ו... היא סבא טוביההה!!!!

ועל 1: היא יושבת לידי במבחנים היא מזיזה את השולחן כל הזמן והיא יכולה להיות דוגמנית!!=]]

ועל 9: זאת החברה הכי טובה שליי!!! ואני אוהבת אותך מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד!!!!

האם אי פעם היית דלוקה על 15? חסס וחלילהההה!!!! חח.. דן? הוא רשעע!!!!

איפה 3 גר/ה? מאיפה לי?! אולי תשאלו את קרן.. היא יותר מבינה בזה מימני.... חחחחח.. סתםםםם....

מהו הצבע האהוב על 4? אמממ... ניראה לי כחול .. לא בטוח..

האם תתמזמזי עם 14? כמה שיותר הרבה יותר טוב!!!! חחחחחח זה החבר שלי!!

האם 5 ו-6 חברים\ות הכי טובים\ות? אממ.. לא בטוחה שהם מכירותת.. אבל אולי....

האם 7 אוהב\ת את 20? אין לי מושגגג!!! תאמת ניראה שהיא אוהבת אותה בטור חברה אבל זהו!!!

האם 8 אוהב\ת את 19? היא לא מכירה את מוש!!! איך היא יכולה לאהוב אותה?! מה הולך פה?!

האם פגשת את 2? כןןןן... לפני יומיים כי לא הייתי בבית הספר..

איך פגשת את 18? כןןן!!!! לפני יומיים בחדר כושרר!!!! חולה עלייה!!!!!!!!

האם ל-10 יש חיות-מחמד? לא ניראה לי.... באמת אין לי מושג...

האם 12 מבוגר\ת ממך? בטחח!! היא סבתא שלייי!!!! חחחחח סתםם... אממ.. אנחנו נולדנו באותו היום ,יש לנו יום הולדת ביחד!!!! אז אין לי מושג....

האם 17 היא\הוא האדם הכי סקסי שקיים? אממ... לאאאאא!! בלי להעליבב!!



כתוב כאן עשרה דברים שאתה שונא:

1. קולה- פוייי יאקקקקקקק

2. שמוש רבה איתי...=[

3. שאמא שלי מכינה קוסקוס...(תאמינו לי כולם לא יאהבו את זה...)

4. את הרגליים שלי... בואו לא נפתח את הנושא בקשה....

5. אממ.. את המרכך הישן שליי!!!! הוא הורס לי את השיער!!!!!

6. שמשקרים לי!!!!

7. אנשים צבועים זה במקום הראשון!!!!

8. שלא מקשיבים לי!!

9. שמבטיחים משהו ולא מקיימים!!

10.שההורים שלי לא נתנו לי לנסוע לחיפה!!!!!!!!! בעעעעעעע=[[



כתוב כאן עשרה דברים שאתה אוהב:

1. מתנושששששש

2. את החברות המושלמות שליי!!!!!!(אין צורך לפרט...)

3. את הבובת חרסינה שלי!!!!

4. את אמא ואבא צ'ליי!!!

5. את המיטה שלייייייייייייייייייי!!!!!

6. את כל מה שקשור לקלרינט היפה שלי!!! (קונס תיזמורת ועודדד....)

7. את הכלבה הממת שליי!!!(בהזדמנות תמונות על הכלבה שלי.. שווה לראות!!)

8. את השיר שלנו!!!!! (חחחחח איך רואים שאין לי מה לכתוב....)

9. את כל מה שקשור לחדר שלי!!

10. את הספריה בבית הספרר!!!!



כתוב כאן עשרה דברים שאתה אוהב לאכול או לשתות:

1. קוקוס..(לא של אמא שלי...!)

2. מרק תמני!!!

3. מים!!! מתה על מים!!!!

4. קובנה!

5. ג'חנון!

6. פיצההה!!!

7. ציפס!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

8. מיצים טבעיים בלבד!!!!

9. סלט יווני!!!!!!!

10. אההה...ו... אני אוהבת לאכול אנשים!!!!!(חחחחח סתםםםם... )




כתוב כאן עשרה מקומות שאתה אוהב:

1. את הבית שליי!!!!!!!

2. את הבית של מוריה!!!

3. ושל נועה...,קרן ומתנוששש

4. הקונס!!!!

5. בימת הנועררר! ממש כמו בבית!!

6. את הספריה של בית הספרר... (אמרתי כבר לא?!)

7. קופי ביןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן!!!!!!!!!!!!!!!!!!! חולה על המקום הזה!!!!

8. אני אוהבת להיות בים!!!!

9. ירושלייםם!!!!

10. ו................... את הקניון!!! במיוחד שיש עליי 200 שקל...חחחחחחחח...

11. ורק בישביל בלוטמן... כן אני אוהבת את הקאנטרי!!!!


כתוב כאן עשרה דברים שרצית להיות כשתהיה גדול:

1. זמרת

2. שחקנית

3. מורה.... (כן רציתי להיות מורה!!!!!)

4. לעבוד עם בעלי חיים!!!!( עדיין רוצה!!)

5. אחות בבית חולים! (כןן.. זה נשמע חננה אבל אני אוהבת לעזור לאנשים!)

6. אממ.. מתי שהייתי ממש קטנה... רציתי להיות מרגלת או סוכנת!!! חחחחחח.. נכון חמוד!!!

7.מעצבת!!!

8.כתבת בעיתון!! חחחחח...

9.אממ... אסטרונאוטית!!!! כן אבל אחרי מה שקרה לאילן ....=[[

10.סופרת!! תאמת התחלתי לכתוב!!


זהווווווווווווווווו!!!!!!!!!!!!!!!
יששששששששש!!

עד שגמרתייי!!!
לקח לי מלא זמן!!!

(החלק הראשון לדעתי הכי מצחיקקק...)

טוב אז יאלהה מקווה שקראתם הכל ונהננתם!!!





נכון שהם חמודיםםםםםםםםםםםםםםם

וזה בישבילכם!!!




ואחרון חביב בישביל החברות הקרציות שלי ששואלות שאלות...והן בטח יודעת...
למה אני מתכוונה לפי התמונה....





חחחחחחחחחח

אוהבת אותכם לנצח::::::::::::

באהבה....

-אילי-

=]]






נ.ב.
לכל אלה שלא רשמתי אותם בחלק של האנשים סליחה!!!!!!
זה לא שאני לא אוהבת אותם!! אני חולה עלייכם אבל פשוט לא היה מקום!!!סוריייי!!

נכתב על ידי *+*אילי&קוני*+* , 15/12/2005 10:24  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*+*אילי&קוני*+* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *+*אילי&קוני*+* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)