לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של מוני וקוני (:


הבלוג של אילי וקונייי!!! הבלוג שישגע אותכםםם!! וגם אנחנו די משוגעותתת אז תזהרוווו בקיצר כנסו ותגיבו!!

כינוי:  *+*אילי&קוני*+*

גיל: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

3/2006

פוסט סליחה + משהו מדהים שקרה לי היום!!!!!


טובב...
היוששש אנשושים...
בלי הרבה שוטיות.. אני ניגשת לעיניין!!!!

 

~~~~~~

קונייי סליחההה!!!!!!! הינה אמרתי=]=]=]=]

 

אני בחיים שלא רוצה שתפגעי!!! בחייםםם!!!! הבנתי היום שאני לא יכולה להיות רחוקה מימך ושאת עוד כועסת עליי...

את מה שקרה לי היום אני עוד יגיד בהמשך.. אבל קרן אני מבקשת סליחה!!!

למרות שכבר השלמנו והכול... אבל אני לא רוצה להרגיש רע עם העצמי ואני גם רוצה להראות לך שאת חשובה לי כל כך!!!

אני אוהבת אותך מאודד ואת יקרה לי כמו לא יודעת מה!!! אין בחיים בן אדם יכול לשמח אותי כמוך עם החיוך שלך

והדברים החמודים והצחוקים והשטויות... את תמיד אומרת את המילה הנכונה ועומד לצידי בכל מצב בעולם! לא משנה מול מי ולא משנה מול מה!!! את תמיד שם לידי!! ואני גם נורא רוצה שנמשיך להיות חברות בעתיד כי בחיים לא תיהיה לי חברה כמוך

כי קרן יש רק אחת!!! ואני שמחה שאת חברה שלי שוב למרות כל הדברים... אהה... ו... סליחההההההההההההה

=]]

-אילי-

 

~~~~~~~~

 

טוב כמו שכולכם ראיתם בכותרת..... קרה לי משהו מדהים היום!!

ועכשיו אני יספר לכם...

 

אתמול רבתי עם החברה המושלמת שלי קוני.... וראיתי את פוסט הסליחה.. וכל כך רציתי היום לדבר איתה..

אבל מה יכולתי להגיד לה?! הרגשתי רע.. שעתי לה משהו ופגעתי בה ועוד לא אמרתי לה כלום.. הסתכלתי והמשכתי..

ההרגשה הייתה מגעילה!! הגעלתי את עצמי מבפנים!!! לא יכולתי! זה היה נוראי..

אחרי ההופעה המעפנה של העירונית....:( הלכתי לשבת בקהל..

שמעתי יצירות.. וראיתי ריקודים מהממים ושם גם רקדה חברה נורא טובה שלי רותם!!

ש... דרך הגב...היא הייתה מעולהה!!!!=]] (אוהפתותך)

וראיתי את הנגנים ואנשים נחמדים..

ואז...

עלתה הסימפונית...

ראיתי את קרן והתרגשתי כמו לא יודעת מה!! וישר לחצתי על נדב והראתי לו איפה קרן ומרתי לו שהיא הולכת לנגן 4 סולאים!!!

ראיתי אותה מנגנת ולא יכולתי פשוט הכל צף לי בעיניים והתחלתי לבכות כל כך הרבה...

אף אחד לא ראה או שמע... לא יכולתי לעצור את עצמי.. ראיתי את קוני שלי זאת שרבתי איתה מנגנת כל כך יפה..

ופשוט קמתי ורצתי לראות אותה מאחורי הבמה.. כדי לראות אותה מקרוב ולשמוע אותה מנגנת...

נכנסתי.. וראיתי אותה.. היא לא ראתה אותי בהתחלה.. ואז הסתכלה במבט חטוף כזה..

עשיתי לה שלום עם היד והבט שלה בעיניים אמר לי כזה "מה?" נורא נפגעתי.. וכימעט שהתחלתי לבכות שוב אבל עצרתי את עצמי.. ישבתי הרקבתי את הכלי שלי והמשכתי להקשיב לסימפונית בלי להסתכל על קרן..

מתי שהם סיימו מהר הלכתי לא יכולתי לראות אותה.. הייתי בטוחה שהיא כועסת עליי ולא רוצה לראות אותי יותר בחיים כל כך כעסתי על עצמי שלא התיחסתי עליה בדיוק ברגע שראיתי אותה היום בהתחלה.. אבל לא יכולתי לשנות כלום.. מחר היא טסה ולא יכולתי לעמוד בזה..

שהיא תטוס ושהיא עדיין כועסת עליי!!

אבללא עשיתי כלום...

מה עוד יכולתי לעשות... הבט הזה שלה היה כל כך קר והוא היה חרוט בי כל כך חזק.. בדיוק כמו שאומרים בספרים.. אני הרגשתי ככה באמת , באמת!

הלכתי וישבתי עם רותם (הרקדתי) והמשכתי לראות את המופע.. ובסוף עלתה היצוגית! ששם גם קרן...

הם ניגנו לבחור אחד שקראו לו בן בורנשטיין שנהרג בצבא והיום המשפחה נותנת מלגה לילד או ילדה שמצטיין מהתזמורת!

התיזמורת הייתה פשוט היו מעולה!! אין מילים!!! כל כך אהבתי לשמוע אותם מנגנים! התפעלתי מהם כל פעם מחדש!

ואחרי כמה יצירות.. הגיע השעה שצריך לתת את המלגה.. האמא של הבן שנהרג עמדה ואמרה דברים.. ואז היא אמרה::

קרן מקבלת את המגלה על זכרו של בן בורנשטיין!!

כל כך לא האמנתיי!!! צרחתי כמו משוגעת!!! היו מלא מכיאות כפיים!! וכל כך שמחתי.. רותם שישבה לידי הייתה כל כך המומה! בטח חשבה שהשתגעתי!! חחחח..

בדרך גם האמא אמרה דברים טובים על קוני שלי וקוני אמרה תודה וחזרה לשבת...

אחרי המופע שבסוף שרנו את התקווה.. ובלה ובלה ובלה..

יצאתי מהר מהאולם.. רצתי למאחורי הבמה וחיפשתי את קרן כמו משוגעת!

כמה חברות באו אחריי.. וחיפשו גם..

ראינו אותה והתנפלנו עליה כמו משוגעות בחיבוקים וברכות.. ואז היא הסתכלה עליי וכיוויתי ושאני אומרת לעצמה שהיא סולחת כל כך רציתי!!!

הסתכלתי עליה והתחלתי לצרוח!!! קוניי קיבלה את המלגהה!!!!

מלגה של 1000 ש"ח!!!! כל נגן חולם על זה!!! וקוני קיבלה את זה ומגיעה לה!!!

 

קוני שלי אני לא יודעת אם את זוכרת... אבל בכל זאת..

בנופשון מה שאמרת לי.. (בשיחה נפש  :P )

אז הינה.. עוד שלב למעלה עד שתגיעי רחוק וכולם ידעו מי את!! את תיהיה מפורסמת וישתגעו אחריך!! בעצם כולם תמיד משתגעים אחריך את כל כך מיוחדת!! ואני אוהבת אותך נורא!!!ומגיעה לך!! כל אחד מקבל מה שמגיעה לו!! ולך, קוני מגיעה לקבל את המלגה הזאת!!

 

טובב..

נחזור לסיפור..

אחריי שגעונות ועוד ועוד ועוד...

אמרנו יפה שלום.. והמשכנו לכיוון של היציאה כי אמא שלי הייתה בדרך....

ואז מה קלטתי... שקוני לא תיהיה בפורים!!!

כי היא טסה לתורכיה עד יום ראשון!!!

והיא חוזרת ואז ישר ליצוגית!!!

היא לא תיראה אותי עם התחפושת ואני לא יראה אותה פיכלל באותו היום... ויהיה נורא חבל..

אז מתי שחיכיתי לאמא שלי.. וראיתי את קוני וקבענו ביום שני!!(אסור לך לשכוח!!)

 

טובב אז זהווו!!!!!

 

קוניי טיסההה נעימה!!!!

יהיה לך כיף!! ועל תשכחי אותי!! ותחשבי עליי כמו שאני יחשוב עלייך כל הזמן!!!

 

 

נ.ב.

 

קוני... את יכולה להדפיס את זה....:P  ותשמרי ביומן!!!!!=]]

כדי שאף פעם לא תשכחי באמת מה אני חושבת עלייך!!

 

אוהבת אותך

 

עלי והצליחי!!!

 

 

אהבה גדולההה ומלאת חיוכים וטיסות מרגיזות:::::::::

 

-אילי-

 

=]]

 

 

 

נכתב על ידי *+*אילי&קוני*+* , 8/3/2006 23:07  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*+*אילי&קוני*+* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *+*אילי&קוני*+* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)