לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

גל עברי ירוק


מסמך אנושי מרתק המתאר את תלאותיו , חויותיו, מחשבותיו, ומסעותיו של סטודנט עייף בחיפושיו אחר האושר. הביֱקורות מהללות: " חלק בלתי נשכח מהטרילוגיה של קופיקו" " לוקח בסיבוב את אבא גנוב" זוכה בפרס הפוליצר ובמילקשייק של בורגר-קינג. תהנו!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2005

יומני היקר...


יומני היקר, קיץ , מרקו שוב מחפש את אמא שלו בערוץ 1 , ריקי גל שוב מחפשת מישהו להעיף בכוכב נולד וקריסטינה שוב מחפשת מישהו שינענע אותה בערוץ המבוגרים (כך אומרים , לא שאני נכנס לשם או משהו , טוב  -האמת שמתי קוד כניסה ושכחתי את המספר ועכשיו אני מתפדח מידי להתקשר לכבלים ולהגיד להם ששכחתי את הקוד שלי)

מה אומר ומה אספר? אני , הדרומי המושבע נמצא היום בתל- אביב העיר הגדולה וגם אני מחפש רק שאין לי מושג מה .....

אני יודע לשרוב הקוראים יש כבר מחשבה לגבי מה אני מחפש אבל לא , תתפלאו , לראשונה בחיי אני לא מחפש ......

בכלל נראה לי שאיבדתי את החשק .... אבל זה כבר שייך לבלוג 40 + ולכן אחסוך מכם...

צריך להרוג את מי שהמציא את הלחות.. הלכתי היום חצי אלנבי/ איבן -גבירול (אני לא ממש מבדיל ביניהם) ברגל בחום של 40 מעלות בצל ו70 % לחות רק כדי להגיע ליעל ולשמוע ממנה "טוב שהגעת כבר הפסדנו את הארוחה העיסקית ". לפני זה נסעתי באטובוס תל אביבי טיפוסי ושיחקתי עם עצמי את המשחק הידוע של דרומי שבא לתל אביב "חפש את המחבל המתאבד"

למרות שהיו כמה מועמדים מבטיחים שרדתי והגעתי עד הלום לספר לכם.....אני צריך לחדש את הצוואה...

ליעל יש מעלית קלסטרופובית בגודל של 40 על 40 ס"מ מה שאני מניח מאפשר לדיירים מעלית זמינה רוב הזמן (בלי לחכות לשכן מלמעלה שמזיין את חברה שלו בזמן שהוא מחזיק את המעלית) - פשוט אי אפשר !!קטן מידי !! ( המעלית , לא האיבר של השכן) (אם מישהי חושבת שהיא מסוגלת במעלית הזאת אני מזמין אותה לכתוב לי מייל .......בעצם אמרתי שלא בא לי .....טוב , לכל כלל יש יוצאות מן הכלל.........)

לסיכום אומר:

קיץ - יתרונות : ביקיני, ארטיק אבטיח, ים (לא כולל חוף בת -ים) , ענבים, חופש (על מי אני עובד?) , ביקיני כבר אמרתי?

קיץ - חסרונות- ביקיני (בחוף בת -ים) , שוקובו , ים - של זיעה, מישמש (בתור ילדים עוד ספנו גוגואים....בואנה רעיון גדול ! כמה זמן לא אספתי גוגואים......) , כולם בחופש - חוץ ממני! אני כותב בלוג !?!?  

נכתב על ידי שיינפלד , 7/8/2005 20:31  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  שיינפלד

בן: 46

תמונה




209
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשיינפלד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שיינפלד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)