לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

גל עברי ירוק


מסמך אנושי מרתק המתאר את תלאותיו , חויותיו, מחשבותיו, ומסעותיו של סטודנט עייף בחיפושיו אחר האושר. הביֱקורות מהללות: " חלק בלתי נשכח מהטרילוגיה של קופיקו" " לוקח בסיבוב את אבא גנוב" זוכה בפרס הפוליצר ובמילקשייק של בורגר-קינג. תהנו!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2005

שותף נולד


יומני היקר , עדיין קיץ,

היות ושום דבר מעניין לא קרה לי ביום האחרון ואינני רוצה להלאות אותכם קוראי הנאמנים (יעל ,נטלי , בועז , אמא !! מה את עושה כאן?!!??? )

בסתם שטויות אני אפנה למכנה המשותף הנמוך ביותר , לא זה לא סקס, זה מציאת שותפים, כל אחד שניסה למצוא דירה עם שותפים יודע על מה אני מדבר , המצב המתסכל הזה בו אתה או מתחרה או שופט בשעשועון "שותף נולד" .

בשנתיים האחרונות הייתי השופט בתחרות ולהלן מקבץ דמויות שהשתתפו :

 

1) הלחוצה - היא מגיעה לדירה בדיוק מטורף של עשירית שנייה ונוזפת בך שאיחרת בחצי דקה, אז היא נכנסת לדירה ולאחר בדיקה מדוקדקת מתחילה לתאר "מקרים ותגובות " כל מי מכם שהשתתף בתרגיל בצבא מכיר את הנושא:

"נניח שאני ישנה בחדר ואתם באים ובדיוק רוצים להכין משהו במיקרוגל ? מה תעשו? "

"נניח שאני רוצה ללמוד בסלון ובדיוק יום ההולדת שלך חל באותו יום ואתה רוצה לחגוג עם חברים מה תעשה?"

" נניח שאני יוצאת מהמקלחת ערומה ואתה בדיוק יושב בסלון ורואה סרטים כחולים מה תעשה..?"

וככה היא ממשיכה שעות .... גם ניסיונות להפוך את  המצב למשעשע עם תגובות כמו "מה שעשינו 67 זה ברור הכי טוב"

ו " מה שעשינו ב 48 , ארבעים שנה לך תזכור..." לא ישנו אותה ולכן אני ממליץ לוותר מראש ולהגיד לה " אז בואי נניח שאת הולכת לחפש שותף אחר ושיהיה בהצלחה .."

 

2) הפסיכופט- כשהפסיכופט מגיע לבית הוא נראה נורמלי, הוא סוקר את הדירה ברפרוף , אומר לך "סבבה" ואתה מתפתה לקחת אותו

    רק לאחר שהוא נכנס לדירה ואתה מגלה שהוא ישן בשק שינה צבאי ורשת הסוואה תלויה לו מעל המיטה, ואוסף של סכיני קומנדו מעטר לו את הקיר אתה מבין למה נכנסתה אבל אז כבר מאוחר מידי .. למי יש אומץ להגיד לו ללכת ? במצב זה אני ממליץ רק על לישון עם עין אחת פקוחה.

 

3) סוכנת הנדל"ן- סוכנת הנדל"ן לא באה באמת כדי לחפש דירה היא באה יותר כדי להעריך את הנכס , היא תמיד באה מצויידת בסרט מדידה, פטיש קטן, ובעוד חברה , מייד לאחר גינוני נימוס מינימליים היא מתחילה בבדיקות של הנכס הכוללות :

דפיקה על הקירות עם הפטישון ע"מ לראות אם הם עמידים וגם אם הם מגבס, מדידה של כל הבית (כולל השרותים) וכמובן שהיא מודדת גם את גובה התקרה ..אלוהים יודע למה. .. בעודי מנסה להסביר לה שהיא לא קונה את הבית וזה לא באמת משנה אם הקרמיקות בשרותים הם ירוק זית או ירוק בקבוק היא משתיקה אותי "שששש... אני רוצה לשמוע את השקט..."

אח"כ היא מוציאה את חברה שלה מהחדר ומבקשת ממנה לצעוק כדי להעריך האם החדר אטום לרעש....."

במקרה זה הטיפול הוא : להזכיר לה שבעצם הבלטות נראות קצת רופפות, הזרם במקלחת הוא חלש קצת ועוד כמה דפקטים שיגרמולה לנטוש במהרה...

 

4) הבן של האמא הפולניה- נכון שאמרתי שאכתוב על האנשים עצמם ולא על האמא שלהם אבל באמת שאין לי מושג איך הוא היה כי אמא שלו דיברה כל הזמן..... למעשה שמעתי דפיקה בדלת והצצה בחור המנעול הראתה מישהו חביב , אז אמרתי מזל טוב ופתחתי את הדלת אולם התסבר שזו הייתה רק הטעייה , כי איך שהוא נכנס ראיתי שמאחוריו עומדים אמא ואבא , באתי לסגור את הדלת אחריו אבל הם התעקשו להכנס... לאחר שאמא ואבא עברו על כל הבית (כולל החדרים שלנו , שלא מתפנים) החלה החקירה : (כמובן שכל מה שאמרנו נרשם בדפדפת מסודרת)

"אז מה אתה לומד ? ואת? ": (לשותפה ההמומה שלי שלא הבינה מאיפה זה בא)"  ומה אתם מתכננים לעשות כשתסיימו?  ואת?"

" ומאיפה אתה בארץ? ואת? " ולאחר שסיימה עם החלק הנוח של החקירה היא עברה להפעלת לחץ מתון ...

" אז מה ? אתם מעשנים ? סיגריות? סמים? " " אתם בטוחים שלא..?" ולאחר חזרה על השאלה באלף אופנים שונים היא עשתה טובה ואמרה לנו אחרי שכבר החלטנו שכף רגלו של בנה היקר לא תדרוך בבית הזה לעולם יותר "אנחנו נחשוב על זה ונתקשר אליכם" איך שהיא יצאה אמרתי למיטל  (השותפה)  "...ושלא תשתה לי חשיש שם ....."

במקר הזה אין מה לעשות רק לעשות פרצוף מסטול ולהגיד לה " אני מזה שמח שהבן שלך בא לדירה כי מזה קשה לגלגל לבד..."

או פשוט לפנות אליו ולומר " אתה מעדיף בסיגריה או בבנג?"

 

זהו חברים אני צריך ללכת אני אכתוב בזמן הקרוב לכל המגיבים ותודה לכל מי שכתבו תגובות .....

המשך יבוא..........

 

נכתב על ידי שיינפלד , 11/8/2005 00:23  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  שיינפלד

בן: 46

תמונה




209
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשיינפלד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שיינפלד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)