לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הדרך הביתה תמיד ארוכה יותר כשהולכים אותה בזיג זג.

Avatarכינוי: 

בת: 32

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2012

היום או לעולם לא


בעקבות זה שאני עובדת יותר מידי הגעתי למסקנה (בפעם המיליון) שאני צריכה חתן עשיר. אז אם אתה בחור ובא לך לממן אותי... בעצם זה רע... גם אם את לא בחור את מוזמנת לממן אותי. 

 

בתחילת השיחה אמרתי שאני אכין סדנוויצ'ים לטיול. 
גיא: "אז לא יהיו קוראסונים." 

אני: "טוב מאוד! אני הייתי היחידה שאכלה אותם והשמינה!" 

גיא: "כן איזה שמנה את ממש חוסמת צמתים." 

אני: "מה? לא שמעתי... ביקשת חומר משלשל בסנדוויץ?" 

 

פולק: "איזה הזוי היה לראות את דור." 

אני: "מי זה דור? האקס המכוער שלך?" 

שירלי: "רק שהוא ממש רַזַה והוא כבר לא מכוער מרחוק." 

 

סטייק. 

שחר: "זה 300 גרם?!" 

אני: "כן, עם הצלחת." 

 

הסטיקלייט של הפלורה כבר ארבעה לילות משמש לי כמנורת לילה לא רצויה, הסטיקלייט הזה מוכיח לי שאני צריכה להפסיק לשמור דברים לא שימושים, גם מזכיר לי שאני חייבת לזרוק את כל הזבל שאספתי ממסיבות קודמות ואם כבר חושבים על זה אז גם לסדר את החדר לא יזיק. טוב, נו, דרוש נואשות. אמן הסטיקלייט הזה לא ישרוד את הלילה והיום כשאלך לישון אחזור למחשבות בסגנון "לא בא לי לקום מחר לעבודה... איפה מוצאים בעל עשיר בימינו?" 

 

אחי היה האחרון שטייל עם אנג'י. 

אני: "איפה הרצועה של אנג'י?" 

שחר: "לא יודע." 

אני: "איפה ששמת אותה?!..." 

שחר: "כן." 

 

גיא: "עכשיו נרגעתי, ירדה לי לב מהאבן." 

 

פיקולו: "רואים שיש לי פלטה?" 

אני: "לא. זה כואב?" 

פיקולו: "כן, בכיס." 

 

נכתב על ידי , 18/1/2012 16:39  
46 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



131,232

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFake Fairy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Fake Fairy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)