לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים, היקום וכאלה

בלוג לא מציק ברובו

Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

טיפה בים


יעל אומר/ת:
בגלל שזרקת אותי ככה
!
בלוגר ממוצע
 אומר/ת:
את זרקת אותי קודם!
יעל אומר/ת
:
יא זבל
בלוגר ממוצע
 אומר/ת:
יא מניאקית

 

"מה קורה בוס? התקשרתי לומר לך שאם אפשר, אם אפשר, אם אפשר לא לעבוד חמישי-שישי-שבת"
"לא, לא. אתה לא עובד בשבת"
"סבבה. אבל רק ממש חשוב לי לא לעבוד בחמישי-שישי-שבת"
"לא, לא. שבת אתה לא עובד בכל מקרה"
"הבנתי. אני רק ממש מבקש לא לעבוד בחמישי-שישי-שבת"
"אין מצב שאתה עובד בשבת"
התייאשתי.
הוא רשם אותי בשבת. 

 

לא משנה כמה שנים יהיה קיים האינטרנט, תמיד כשתעבור מעברית לאנגלית, הסוגריים והניקוד יהיו הפוכים

 

בלוגר ממוצע: "אני לא מבין איך אתה יכול להיות תקוע 10 שעות ביום מול המחשב ושלא יהיה לך פייסבוק"
מאור: "מה לעשות אחי, אין לי חברים"
משה: "כן אחי, מאור כ"כ לא מקובל שיש לו מינוס חברים בפייסבוק. הוא חייב להם חברים"

 

ברק: "תגיד לי, אתה מקשיב לי בכלל?"
בלוגר ממוצע: "מה? אה, פשוט הסתכלתי על החרא שדרכת עליו הרגע שאני לא אדרוך עליו בטעות"

 

נכתב על ידי , 6/5/2009 11:49   בקטגוריות הגיגים, הומור, יצאתי טמבל, כללי  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ניסים ב-19/12/2011 19:52
 



יש לזה פואנטה!


זאת המאה ה-21. אנחנו יכולים להנחית אנשים על הירח. אנחנו ממציאים חיסונים למחלות. אנחנו צוללים מתחת לפני הים, עולים על ההרים הכי גבוהים ומפצלים את האטום. אנחנו פורצים למחשב של הפנטגון ומחדירים אנשים מאחורי קווי האויב. אנחנו מתקשרים ממרחקים עצומים בדרך אלחוטית. אנחנו מקבלים פרסומות לויאגרה ופורנו לספאם. כל בלוגר ממוצע יכול לזיין את השכל ומלא אנשים יקראו את השטויות שהוא כותב. אנחנו חולקים, אוגרים ומשתפים מידע מכל קצוות תבל באינספור דרכים וטכנולוגיות. אנחנו יכולים להקיף את העולם ביום אחד. אנחנו הורסים את הפלנטה; כורתים את היערות, מכחידים את החיות, שורפים את שכבת האוזון, מזהמים את האוויר. אנחנו יכולים לשנות את המין של גברים ונשים וחלק מהמדינות אפילו מאשרות נישואים של הומואים. אנחנו שוברים שיאים ופורצים גבולות, מותחים את הדמיון ומשכללים את היכולות שלנו. אנחנו נותנים לצרפתים ממש נמוכים ולאנשים עם שפם לכבוש את כל אירופה. אנחנו נותנים לסדרות ריאלטי ואופרות סבון לרוץ במשך כל-כך הרבה עונות. אנחנו חוקרים את החלל ובונים רובוטים. אנחנו יכולים לראות את החיידקים הכי קטנים ואת הכוכבים הכי רחוקים. אנחנו יכולים להשתיל סיליקון בחזה (בואו נקדיש רגע להעריך את זה), להקטין את האף ולהוריד נקודות חן. אנחנו לובשים חולצות קצרות על חולצות ארוכות ולובשים משקפי שמש וכובעים בלילה. אנחנו מזכים את או ג'יי סימפסון ואת מייקל ג'קסון. חלקנו מצליחים לראות את כל סרטי שר הטבעות ולצלוח דרך כל הסופים שלו ביום אחד. שרדנו את ג. יפית ואנחנו עדיין מחכים לגלעד. אנחנו נותנים לבני 14+ להיות בפעילים. אנחנו נותנים לנשים להצביע ואפילו לנהוג.

אנחנו מציירים, בונים, הורסים, מסתתים, מצלמים, כותבים, מסריטים, מפרסמים, מקליטים, קונים, מוכרים, סוחרים, מחליפים, מייצאים, מייבאים, יוצרים. אנחנו עושים את כל זה...

אבל אנחנו לא יכולים ליצור מכונת משקאות שעובדת כמו שצריך!!!

נכתב על ידי , 6/4/2009 13:27   בקטגוריות הגיגים, חירטטתי, שאלות קיומיות, כללי  
50 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קשיש בן 18 (כבר 21) ב-24/4/2009 18:26
 



7 עובדות


אז סילי ולא סתם דנה קישרו אלי את השבע עובדות הזה. החוק הוא לשים לינק לבלוג שקישר אותך למשחק, לכתוב שבע עובדות על עצמי שלא ידעתם, לקשר שבעה בלוגרים אחרים למשחק, ולהודיע להם את זה בהודעה בבלוג.

אז בחרתי בעכברת גינה (שתהיה בריאה), Unplugged (שאולי יעשה את הפוסט החיובי השנתי שלו), סניה (שאני מניאק אם לא קישרו אליו כבר אלף אנשים, אבל לך תבדוק בתגובות שלו), הוא והיא (שבטח יעשו על זה פרויקט 7 דברים שלא ידעתם על...), אוטופיה (שהחיים שלה דבש, אבל היא לא יודעת), קשיש בן 20 (פעם 18) (שיאצו), ו- sexy18 (ששששששש).

חוץ מזה אני גם מקשר ל-Ginjah. סתם כי בא לי.

מכירים את המשחק טיק טאקי? אז אני הייתי אחד היוצרים שלו. מצחיק שמאות אלפי אנשים הורידו אותו, אבל בודדים האנשים שיצא לי לפגוש ששמעו עליו או שיחקו בו.

בזמן העבודה עליו שיחקתי כ"כ הרבה טאקי, שהייתי בלתי מנוצח. ניצחתי את הממציא של הטאקי, ובעיקרון הייתי מנצח אז משהו כמו 9 מתוך 10 משחקים. פעם מישהו פנה אלי, שאל אותי אם אני היוצר של המשחק, וכשאמרתי שכן, הוא אמר לי שאם אני צריך משהו – כל דבר – שאדבר איתו. הוא לא הסכים לפרט.

בחופש הגדול אחרי כיתה ו' הייתי בקייטנה. ערב אחד כשהיינו בא"ש לילה, התאפקתי משהו כמו 3 שעות לא לשחרר איזה נוד. אחרי כמה זמן נכנעתי ושחררתי וואחאד יוסוף. עד היום מספרים על האורך, ועוצמת הדציבלים שלו, ועל החולות שהתפזרו מתחת לתחת שלי תוך כדי. הוא היה כל כך אגדי שמאותו רגע יצרנו את קייטנת הפלוצים, והייתה היררכיה ורק על זה דיברנו כל היום. אני הייתי, מן הסתם, קיסר הפלוצים (היה גם מלך, נסיך, נסיכה, ליצן הפלוצר וכו'). אחרי כמה ימים, כשלא הצלחתי לשחזר את ההצלחה של הפלוץ, היתה מהפיכה והורדתי לדרגה של דוכס (מתוך כבוד למורשת שיצרתי). סילי, טולק אבאוט אלטרינג יור ריאלטי =]

אין שום דבר, שאני מצליח לחשוב עליו, שלא עברתי או עשיתי בזמן שמירה, חוץ מהדברים הבאים (ויש משמעות לניסוח): להיות תחת השפעה של אלכוהול (או סמים, שבחיים לא עשיתי), לא כיוונתי ישירות על מישהו כשיריתי, לא ניסו לחטוף או לירות מישהו או על מישהו בזמן שאני שמרתי. חוץ מזה, עשיתי בערך הכול, כולל הכול (שהגיוני).

אה, ולא דרכתי כדור על מפקד שלי בזמן שמירה.

נכון אלה שאומרים שהם אוהבים את כל סוגי המוזיקה? אז הם סתם מחרטטים. אני ב-א-מ-ת אוהב בערך את כל סוגי המוזיקה. אני מוצא יופי בכל סוג מוזיקה שקיים. הכל. מטאל, עברית רוק, מזרחית, דיכאון, אופרה, בלוז, טראנס, רוסית, פאנק, ג'אז, פופ... באמת הכל.

זה בטח יעבור לי עם השחרור, אבל אני קשור לנשק שלי. לא יכול בלעדיו. בשנתיים ושמונה האחרונות לא היה יום אחד שנפרדתי ממנו. הוא כמו יד שלישית בשבילי, וחוץ מבמקלחת וביציאות הביתה הוא תמיד איתי. תמיד ביציאות הביתה אני מרגיש מוזר כשהוא לא עלי, ואני מרגיש מוזר כשאני מפריד מכלול מהנשק. אבא שלי כל הזמן מחביא אותו, כי הוא לא רוצה לראות אותו על הרצפה בחדר שלי, ואני תמיד מוצא תירוץ אחר להחזיר אותו לחדר. מכירים את השוק הרגעי כשאתם בבית ולרגע אתם לא קולטים איפה הנשק שלכם? באחת היציאות הראשונות שלי בטירונות הייתי בים, ופתאום במים חטפתי שוק לרגע של 'איפה הנשק'. נראה לי שאחרי השחרור אני אעבור לאמריקה או משהו, אקנה מטול, ואסתובב איתו ברחוב.

פתחתי את הבלוג הזה בשביל כסף. בגלל זה הוא היה כזה מעפן בהתחלה. בסוף הייתה חסרה לי נקודה אחת בשביל לקבל 200 שקל (אבל קיבלתי חולצה). המשכתי לכתוב בשביל תהילת העולם.    

נכתב על ידי , 14/12/2008 14:02   בקטגוריות הגיגים, יצאתי טמבל, כללי  
71 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בלוגר ממוצע ב-2/11/2009 15:20
 




דפים:  
41,187
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משוגעים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבלוגר ממוצע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בלוגר ממוצע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)