לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

משחרר לחץ


בלוג של ביקורת. על סרטים, חיים, מתים ומה שיבוא.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2014

עד מתי קודש?


זכור לי שמזמן, לפני איזה חודש-חודשיים, געשה הארץ סביב תלמידה שהאשימה מורה בפגיעה בקדושתו של צה"ל. אדם ורטה אמר (כך טוענת התלמידה ספיר סבח) שצה"ל אינו צבא מוסרי. לא יש גרסא קצת אחרת למה הוא אמר ומה היה בשיעורים. אבל אנשים רבים, כולל חברי כנסת וחכ"ים לשעבר נחפזו לעשות כבוד לספיר סבח ושיבחו אותה על עמידתה האיתנה, בכל מצב, ללא קשר למעשים בשטח, מאחורי הצבא והמוסריות שלו. מה שאני קורא קדושתו.

 

בימים האחרונים התפתח עימות בין תושבי ההתנחלות יצהר לבין "השלטונות". אני כותב את המילה במרכאות כפולות שכן אני לא לגמרי בטוח מי שולט למעשה בשטח. במסגרת העימות הזה פגעו אנשים עלומים בצה"ל. השחיתו כלי רכב, הרסו מוצב ואולי עוד כמה דברים.

בדקתי את דפי הפייסבוק של כמה מהמגינים הגדולים על ספיר סבח - לימור ליבנת, מיכאל בן ארי, אורית סטרוק ואיילת שקד. באף דף לא מצאתי התייחסות לארועים ביצהר.

בכתבה בוואלה מצטטים את אורית סטרוק, שאומרת שכוחות הביטחון פועלים כפלוגות מחץ. נגד המתנחלים, כמובן.

ובכן, מסתבר שלא בכל מצב צריך לעמוד ללא סייג מאחורי צה"ל. מותר אפילו לבקר ולהשמיץ אותו. בתנאי, כמובן ש.. מה?

מה החוקים? מתי זה לגיטימי ומתי לא? שמישהו יאיר את עיני בבקשה.

נכתב על ידי , 8/4/2014 22:12   בקטגוריות הגיגים ללא משמעות  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: זכר

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסטאטלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סטאטלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)