לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

משחרר לחץ


בלוג של ביקורת. על סרטים, חיים, מתים ומה שיבוא.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2015

עידן קצר


כמובן שהייתי חייב ללכת לראות את הסרט החדש של הנוקמים. עידן אולטרון. כשהתברר לי שהוא מוקרן גם ב 4DX, החלטתי שבאותה הזדמנות אבדוק גם את החוויה הזאת (ואדווח עליה כאן, כמובן).

 

ובכן, הסרט מתחיל באמצע מרדף/קרב בין גיבורינו הנוקמים לבין נבל תורן. זורקים אותנו ישר לאקשן. כנראה לשם הצגת תכלית של הטכנולוגיה החדשה (4DX) אבל על כך בהמשך.

בקיצור, הם מצליחים לחלץ מקל קסמים. איירון מן, שלא יודע לשתף אחרים במשחק, מנסה לעשות עם מקל הקסמים רובוט מופלא, שיגן על האנושות. בטעות הוא עושה רובוט מופלא שמנסה להשמיד את האנושות. יכול לקרות לכולנו, לא?

אז ידידינו נאלצים להמשיך להלחם כדי לתקן את הטעות של איירון מן. בהמשך, הוא מנסה שוב (לומד מטעויות...) בעזרת חבר או שניים. הפעם, לשם שינוי הוא מצליח לעשות רובוט טוב, שרק מצטרף לחבורת הנוקמים וכולם ביחד נלחמים בצבא הרעים.

אז מוסר ההשכל הוא, שחשוב לעבוד בצוות. לשתף את החברים ברעיונות שלך ולא להסתיר מהם. אלא אם הולך לך לעשות משהו מוצלח. ואז זה לא חשוב אם כולם מסכימים או לא.

 

מעניין שתמיד בסרטים האלה, לרעים יש משאבים בלתי נדלים, יוזמה ויצירתיות מדהימים. הם מצליחים ללא מאמץ ליצור, לפרוץ למקומות, להשיג מידע וכו'. בעוד הטובים נלחמים בשיניים להשיג מה שנחוץ להם. הפעם למשל, אותו רובוט מרושע - אולטרון, מצליח בימים בודדים לייצר מאות ואולי אלפי שיכפולים שלו. ז"א צבא שלם של רובוטים בעלי אותה תודעה כמו שלו. אפילו להבין מאיפה הוא השיג את המתכת לכל אותם רובוטים אני לא מצליח.

 

ראיתם פעם סרט כשאתם יושבים על משאית מאחורה בעוד היא נוסעת על דרך עפר? זוהי בערך ההרגשה שקיבלתי מהאפקטים של 4DX. הכסא רועד, עולה, יורד ו... זהו בערך. יש אור שלפעמים מסנוור. היה קצת עשן בקדמת הבמה באמצע איזה קרב. אבל כשהתמונה זזה והעשן נשאר במקום, זה כבר עלוב ולא מרשים. אה, כן, כשהמטוס נופל למים, השפריצו עלי 2 טיפות. היתה בערך שניה אחת בכל הסרט שאמרתי "וואו" מהאפקטים האלה. כל השאר היה מנג'ס.

בקיצור, תסתפקו בתלת מימד. אני לא אחזור לזה, לפחות לא בשנים הקרובות.




נכתב על ידי , 6/5/2015 18:02   בקטגוריות תרבותיות  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: זכר

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסטאטלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סטאטלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)