לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

משחרר לחץ


בלוג של ביקורת. על סרטים, חיים, מתים ומה שיבוא.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2005

מה מעניין אותי


יש תקופות בהן אני מרגיש ששום דבר מציאותי כבר לא מעניין. כאילו הכל משעמם.
היום גיליתי שזה עדיין לא נכון.
מוזיקה
אמנם אני כבר לא עוקב באדיקות כמו פעם אחר המוזיקה הפופולרית ברדיו. אבל הנושא עדיין מענין אותי.
לפני כמה שנים היתה סידרה תעודית על כל מיני זרמים במוזיקה של המאה העשרים וההסטוריה שלהם.
גם זכורה לי באופן מיוחד תכנית על הקלאש, שלא יכולתי להסיר עיני מהמרקע כשהיא שודרה.
היו ראיתי במקרה ב BBC תכנית על ההיפ הופ. כמו שצינתי קודם, אני לא מכיר את זה לעומק. בכל זאת, ישבתי והסתכלתי בענין רב.
הכי נהנתי מזה שממש גיליתי ענין. עוד יש לי תקוה...

נכתב על ידי , 17/9/2005 19:51   בקטגוריות הגיגים ללא משמעות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: זכר

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסטאטלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סטאטלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)